eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Olsztyn: Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych
Numer ogłoszenia: 12257 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA , ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130, faks (089) 5267586.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ro.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: radiofonia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów i utrzymanie terenów zielonych na posesji Radia Olsztyn poprzez: -stałe i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku głównego; -stałe i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń budynku zaplecza technicznego; -sprzątanie i odśnieżanie parkingów; -pielęgnację terenów zielonych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000 (trzy tysiące) zł. 2.Wadium wnosi się przed terminem składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.Pieniądzu, wpłata przelewem na konto w PKO BP O/Olsztyn nr 83 1020 3541 0000 5402 0011 2078. W tym przypadku za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego; 2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3.Gwarancjach bankowych; 2.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej koniecznym jest aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja musi obejmować cały okres związania ofertą. Jeżeli gwarancja nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymagań, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 22 ust. 1 pzp): 1.1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonawca, na podstawie art. 26 ust. 2b pzp, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 siwz. 4.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: 4.1.Złożył oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6.1.1 siwz. 4.2.Wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub nadal wykonuje, co najmniej trzy usługi ciągłe sprzątania obiektów i trzy usługi ciągłe utrzymania terenów zielonych w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku jego łącznego spełnienia przez wykonawcę i podmioty, o których mowa w punkcie 5.2 siwz, jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.1. siwz polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie 5.1 siwz (por. art. 22 ust. 1 pzp), zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 1.2.Pisemnego zobowiązania, o którym mowa w punkcie 5.2 siwz, jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów. 1.3.Wykazu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, aktualnie wykonywanych i wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług sprzątania obiektów w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumentem potwierdzającymi należyte wykonanie usługi są, między innymi, referencje). Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1 siwz, przy wykonywaniu usługi polega na zasobach innych podmiotów (p. 5.2 siwz), wykaz może zawierać usługi wykonane lub wykonywane przez te podmioty. 1.4.Wykazu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, aktualnie wykonywanych i wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług utrzymania terenów zielonych w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi są, między innymi, referencje). Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1 siwz, przy wykonywaniu usługi polega na zasobach innych podmiotów (p. 5.2 siwz), wykaz może zawierać usługi wykonane lub wykonywane przez te podmioty. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ro.com.pl, zakładka BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radio Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Radia Olsztyn SA, 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.