eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż oświetlenia w pomieszczeniach Muzeum Narodowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Wrocław: Dostawa i montaż oświetlenia w pomieszczeniach Muzeum Narodowego.
Numer ogłoszenia: 122558 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, fax 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oświetlenia w pomieszczeniach Muzeum Narodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oświetlenia w pomieszczeniach Muzeum Narodowego we Wrocławiu. I) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostawę, następujących elementów oświetlenia: a) Reflektor metalohalogenkowy 20W/230V, źródło światła matalohalogen 20 W o strumieniu świetlnym 1650 lumenów, trzonek PG 15. Możliwość zastosowania odbłyśników o katach 8,12, 24, 36, 60 st do wyboru przez Zamawiającego. Wymiary oprawy 232 mm x 102 mm x 147mm, reflektor regulowany w płaszczyźnie poziomej 350 stopni, w płaszczyźnie pionowej 170 stopni, kolor szary (RAL 9006). Ilość: 276 szt. b) Reflektor metalohalogenkowy podwójny. Reflektor podwójny (dwa reflektory na jednym adapterze) do mocowania na stropie i ścianie ze źródłem światła metalhalogenowym 20W o strumieniu świetlnym 1650 lumenów, o wymiarach 220mm x 300mm x 85mm. Korpus reflektora wykonany z profilu i odlewu aluminiowego. Widełki obrotowe wykonane z płaskownika stalowego. Adapter do mocowania na ścianie i suficie o wymiarach 50 mm/ 5,5 mm/ 300 mm. Układ optyczny wykonany z wysokiej klasy aluminium. Reflektor umożliwiający zastosowanie szerokiej gamy kątów rozsyłu światła: 6 stopni, 24 stopnie, 36 stopni oraz 50 stopni. (Inwestor po zamontowaniu reflektora na ścianie wskaże właściwy dla oświetlenia zabytku kąt rozsyłu światła.) Możliwość regulacji pracy reflektora w zakresie 180 stopni między płaszczyznami i 355 stopni w płaszczyźnie poziomej. Sterowanie źródłem za pomocą ekonomicznego, miniaturowego układu elektronicznego. Kolor oprawy RAL 9006. Ilość: 14 szt. c) Szyna trójfazowa o przekroju 34 mm x 42 mm, kolor biały, o długości: Szyna dł. 2m - ilość: 12 szt. Szyna dł. 3m - ilość: 9 szt. d) Łącznik umożliwiający zewnętrzne połączenie mechaniczne i elektryczne szyn; kolor biały. Łącznik w kształcie L - ilość: 24 szt. Łącznik prosty - ilość: 3 szt. e) Uchwyt sufitowo-zwieszakowy do zamocowania szyny. Uchwyt w kolorze białym. Ilość: 24 szt. f) Zwieszak słupkowy regulowany wykonany z pręta stalowego z elementem mocującym do sufitu i uchwytem do szyny w kolorze białym o maksymalnej długości 2 m. Ilość: 24 szt. 2) Montaż elementów oświetlenia - reflektorów i szyn: a) Montaż reflektorów na ścianach holu i korytarzach w budynku głównym Muzeum Narodowego we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5. b) Montaż szyn w pomieszczeniach galerii wystaw czasowych w budynku głównym Muzeum Narodowego we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, z uwzględnieniem istniejących szyn w pomieszczeniach. UWAGA. Cena poszczególnych elementów oświetlenia obejmuje koszt ich montażu i instalacji w pomieszczeniach. II) Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na dwa ZADANIA. 1) ZADANIE I Dostawa i montaż oświetlenia w holu i na korytarzach Muzeum. W holu i na korytarzach Muzeum obecnie trwa remont, polegający na rekonstrukcji kolorystyki. Remont jest prowadzony sukcesywnie, etapami. Dostawa i montaż oświetlenia są uzależnione od zakończenia prac wykończeniowych w poszczególnych pomieszczeniach - Zamawiający wymaga więc, aby Zadanie I było wykonywane etapami (realizacja całego ZADANIA I do dnia 31.08.2008 r.), w miarę postępującego remontu (po zakończeniu każdego etapu remontu). O terminie rozpoczęcia, zakresie prac i miejscu realizacji każdego z etapów Wykonawca zostanie zawiadomiony pisemnie na 7 dni przed rozpoczęciem prac każdego etapu. Montaż w ZADANIU I obejmuje: wyrównanie poziomu, wyśrodkowanie przewodu, jego wydłużenie, montaż kompletnego reflektora (wraz z ew. zmianą odbłyśnika) i jego ustawienie. 2) ZADANIE II Dostawa i montaż szyn w pomieszczeniach galerii wystaw czasowych. Montaż szyn planowany jest na koniec sierpnia (realizacja do dnia 31.08.2008 r.) po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy. O terminie rozpoczęcia ZADANIA II. Wykonawca zostanie zawiadomiony pisemnie na 7 dni przed rozpoczęciem prac. Montaż w ZADANIU II obejmuje: zabezpieczenie parkietu, demontaż szyn istniejących oraz starych opraw świetlówkowych, podłączenie zestawu , montaż szyn docelowych. III) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wraz z ofertą karty katalogowe proponowanych artykułów oświetleniowych. Brak przedmiotowych dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty. IV) Zamawiający informuje, że prace z zakresu montażu elementów oświetlenia będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do takiego ich prowadzenia, aby nie zakłócać pracy Muzeum - realizacja zamówienia musi być prowadzona przy bardzo ścisłej współpracy z Zamawiającym przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa, jakie powinno być stosowane przy pracach w obiekcie muzealnym. Wszelkie konieczne prace z zakresu montażu prowadzone muszą być po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie ewentualne straty spowodowane nienależytym zabezpieczeniem obiektu, działaniami osób trzecich w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia miejsca montażu. V) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z pomieszczeniami Muzeum Narodowego we Wrocławiu, w zakresie pozwalającym na prawidłowe wykonanie zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego: Panem Januszem Rajcesem tel. 0-71 343-33-08. VI) Wykonawca dostarczy oświetlenie własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w godz. 8,00 - 15,00 i zamontuje według wskazówek i pod nadzorem Zamawiającego w pomieszczeniach Muzeum; montaż: wtorek - piątek w godz. 8,00 - 15,00. VII) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokółem potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy, podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy, w tym Inspektora nadzoru z zakresu branży elektrycznej ze strony Zamawiającego i Kierownika robót instalacyjnych z zakresu branży elektrycznej ze strony Wykonawcy. VIII) Warunki płatności: przelewem bankowym w terminie 21 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego faktury wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych. IX) Każde ZADANIE będzie przedmiotem końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza rozliczenie wykonania ZADANIA I na podstawie faktur częściowych (wystawionych po każdym etapie realizacji za faktycznie zrealizowaną dostawę i montaż oświetlenia we wskazanych pomieszczeniach) i jednej faktury końcowej (szczegóły podane są we wzorze umowy). X) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane poszczególne elementy oświetlenia. XI) Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę, która odpowiada swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa wraz z montażem elementów oświetlenia o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł. brutto); należy dołączyć wykaz oraz dokumenty potwierdzające, że wskazana dostawa została wykonana należycie). b) wykażą, że dysponują dla potrzeb niniejszego zamówienia osobą zdolną, w zakresie niezbędnym, do wykonania zamówienia i wskażą osobę, która będzie kierować robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z dokumentem potwierdzającym, że w/w osoba wpisana jest na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2. VIII 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty - według zasady: spełnia lub nie spełnia. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY załączony do niniejszej SIWZ, zawierający załączniki wzory - oświadczenia oraz następujące dokumenty I) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1 składa Lider (Pełnomocnik) wskazany w pełnomocnictwie. 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1a składa każdy Partner indywidualnie. 3) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 4) oryginał pełnomocnictwa - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). a) dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. II) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą: 1) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres ten liczony jest od terminu składania ofert wstecz), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, (co najmniej jedna dostawa wraz z montażem elementów oświetlenia o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł. brutto) - z wyszczególnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 3 Formularza Ofertowego. 2) Dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy wskazane w Załączniku nr 3 Formularza Ofertowego zostały wykonane należycie. 3) Wskazanie osoby, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 4 Formularza Ofertowego. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez wskazaną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, właściwych uprawnień wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie ww. osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605). Forma dokumentów: wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictwa, które Wykonawca składa w oryginale) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.