eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej na Dostawę naczyń porcelanowych niedekorowanych do obiektów Centrum Usług Logistycznych, nr sprawy 39/WA/WR/2016



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej na Dostawę naczyń porcelanowych niedekorowanych do obiektów Centrum Usług Logistycznych, nr sprawy 39/WA/WR/2016
Numer ogłoszenia: 122531 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej na Dostawę naczyń porcelanowych niedekorowanych do obiektów Centrum Usług Logistycznych, nr sprawy 39/WA/WR/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa naczyń porcelanowych niedekorowanych w ilościach i asortymencie określonym w załącznikach nr 1A do 1J- Formularz kalkulacji cenowej do poszczególnych części, do niżej wymienionych jednostek CUL: - Hotel ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położony przy ul. 29 Listopada 3 B, 00-465 Warszawa, , opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do zaproszenia, - OSW Jawor ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do zaproszenia, - Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Międzyzdrojach, położony przy ul. Krótkiej 1, 72-500 Międzyzdroje, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do zaproszenia, - OSW w Dziwnowie, ul. Kpr. Koniecznego 13, 72 - 420 Dziwnów, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do zaproszenia, - Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Szklarskiej Porębie - obiekt OLIMP położony przy ul. 1-go Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do zaproszenia, - OSR w Ustce - Uroczysku, 76 - 270 Ustka. opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F do zaproszenia, - obiekt Dafne w Zakopanem, położony przy ul. Jagiellońskiej 30, 34-500 Zakopane, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1G do zaproszenia, - Obiekt OLIMPIA w Poznaniu, ul. Taborowa 8, 60 - 790 Poznań, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1H do zaproszenia, - Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy KAPER w Juracie, ul. Mestwina 45, 84 - 141 Jurata, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1I do zaproszenia, - OSW DELFIN - RYBITWA w Świnoujściu, ul. Słowackiego 4 - 6, 72 - 600 Świnoujście, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1J do zaproszenia, Dostarczany towar musi posiadać atesty: sanepid, PZH, CE- tym samym dopuszczony do kontaktu z żywnością a także być wysokiej jakości, jednorodnego wzoru i fasonu, o barwie podstawowej- białej, oznaczony GATUNEK- I. Ponadto dostarczany asortyment powinien być fabrycznie nowy w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym oraz musi posiadać etykiety w języku polskim. Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w formularzu kalkulacji cenowej. Dostarczany towar musi być pozbawiony wad i uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Wymieniony w ofercie towar powinien posiadać odpowiednio: świadectwa jakości oraz Karty Charakterystyki, które należy przedłożyć wraz z dostawą. Dostawa winna być realizowana w terminie 50 dni , począwszy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem poniższych wytycznych: a) Asortyment poukładany warstwami na paletach, każdy asortyment oddzielenie. b) Pomiędzy każdą warstwą przekładka tekturowa. c) Maksymalna ilość warstw na palecie: do 7 warstw, d) Palety w całości foliowane zabezpieczające zawartość przed uszkodzeniem. Produkty zamówione powinny być dostarczane do miejsca określonego w zapotrzebowaniu, w dni robocze, w godz. 8:00 - 15:00. Zamawiający dopuszcza również możliwość dostarczenia towaru za pomocą przesyłki kurierskiej. Przewidywana częstotliwość dostaw: Zamawiający dopuszcza sukcesywne dostawy każdego z punktów (jednostek CUL) zgodnie z załączonym do zaproszenia formularzem kalkulacji cenowej. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZU KALKULACJI CENOWEJ - załącznik 1A - 1 J do zaproszenia Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu niezrealizowanych dostaw produktów wskazanych w załączniku nr 1A-1J do zaproszenia. Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen zawartych w FORMULARZU KALKULACJI CENOWEJ załącznik 1A-1J do zaproszenia. Zamawiany asortyment szczegółowo wskazano w załącznikach 1A-1J do zaproszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00 - Zastawa stołowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BMS Sp. J. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, Kwidzyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129788,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108438,76

  • Oferta z najniższą ceną: 108438,76 / Oferta z najwyższą ceną: 108438,76

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    w prowadzonych dwóch kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia na dostawę naczyń porcelanowych niedekorowanych do obiektów CUL, które były prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmieniony

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.