eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru oraz systemu włamania i napadu w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym 1449 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Warszawa: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru oraz systemu włamania i napadu w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym 1449 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60
Numer ogłoszenia: 122530 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89652 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo-Budowlane Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 501 92 29, faks 22 501 92 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru oraz systemu włamania i napadu w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym 1449 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej: instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych, naprawy kanalizacji teletechnicznej oraz systemu włamania i napadu w remontowanym, dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1109, budynku nr 17, zlokalizowanym na terenie kompleksu wojskowego 1449 w Grudziądzu, przy ul. Hallera, woj. kujawsko-pomorskie. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają załączone kosztorysy ślepe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, dostarczeniem tych materiałów i wyrobów na plac budowy w Grudziądzu oraz wykonaniem robót budowlanych branży elektrycznej zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w kosztorysach nakładczych stanowiących załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, w ramach zaproponowanego w ofercie wynagrodzenia, wykona również dokumentację powykonawczą zrealizowanych robót (dot. instalacji SAP i oddymiania oraz SWIN) oraz dokona inwentaryzacji geodezyjnej robót zewnętrznych (dot. kanalizacji teletechnicznej i kabla światłowodowego). Nazwy handlowe (marka i producent) materiałów i wyrobów budowlanych, określone w kosztorysach nakładczych (ślepych), należy traktować jako referencyjne. Wykonawca może zaoferować inne, ale o parametrach technicznych i cechach użytkowych równoważnych do materiałów i wyrobów referencyjnych. Oferowane materiały i wyroby budowlane zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881 - z późn. zm.) oraz posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 01 Partner Sp. z o.o., ul. Lodowa 101, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240742,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165348,76

  • Oferta z najniższą ceną: 165348,76 / Oferta z najwyższą ceną: 208163,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.