eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Modernizacja przyłączy i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - II etap



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Toruń: Modernizacja przyłączy i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - II etap
Numer ogłoszenia: 122530 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 21, ul. Gustawa Morcinka 13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 622 87 80, fax 0-56 622 87 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gim21.torun.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://gim21.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przyłączy i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przyłączy i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej - II etap w obiekcie Gimnazjum nr 21, przy ul.G. Morcinka 13 w Toruniu. Zamówienie dotyczy wykonania : a / Kanalizacji deszczowej na odcinku od studni S2 - D1 - D2 do studni D3 z rur PVC Ø 200 do kanalizacji zewnętrznej wraz ze studniami D1, D2, D3, b / Kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 150 do kanalizacji zewnętrznej dla podłączenia rur spu-stowych RD10, RD9, RD8-RD7, RD13, RD14 wraz z rewizjami i rurami deszczowymi, c / Rozbiórki nawierzchni w zakresie niezbędnym dla wykonania w/w odcinków kanalizacji wraz z poniesieniem kosztów związanych z obsługą geodezyjną, oznakowaniem i zabezpiecze-niem placu budowy. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i w specyfikacji technicznej wyko-nania i odbioru robót - dokumenty te stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków za-mówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki : a / są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, b / posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu, c / dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicz-nym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, d / zrealizowali z należytą starannością jako główni wykonawcy w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej pięć zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stano-wiącym przedmiot zamówienia i posiadają referencje ze zrealizowanych zadań, e / wymienią ewentualnych podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia {jeśli oferent przewiduje podwykonawców}obejmujących roboty towarzyszące główne-mu przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika do niniejszej specyfikacji a / ryczałtowa cena ofertowa zadania {cena netto + VAT} winna obejmować : wartość robót wynikającą z projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wyko-nania i odbioru robót koszty wszystkich robót nie ujętych w w/w dokumentach, a bez których to robót wy-konanie zadania byłoby niemożliwe. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień odpowiadających swoim ro-dzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia {minimum pięć}, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w powyższym wykazie zostały wykonane z należytą starannością - referencje {minimum pięć}. 5. Wykaz ewentualnych podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia {jeśli oferent przewiduje podwykonawców}. 6. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 w/w ustawy. 7. Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z treścią projektu umowy załączonego do specyfi-kacji i akceptuje ustalenia w nim zawarte. 8. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Oświadczenie wykonawcy, które z informacji załączonych na stronach od ...... do ...... stano-wią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej kon-kurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak po-wyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty załączone do wniosku nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gim21.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GIMNAZJUM NR 21 W TORUNIU, UL. G. MORCINKA 13 ; TEL. {056} 6228780, FAX. {056} 6554129, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: GIMNAZJUM NR 21 W TORUNIU, UL. G. MORCINKA 13 ; 87-100 Toruń sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.