Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-28
Poznań: Kompleksowa usługa prac porządkowych w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 122522 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa prac porządkowych w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem I części zamówienia jest kompleksowa usługa prac porządkowych w budynku biurowym i na posesji przy Al. Marcinkowskiego 12 oraz na posesji przy Al. Marcinkowskiego 13 (podwórze bankowe) Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem II części zamówienia jest kompleksowa usługa prac porządkowych w budynku biurowym i na posesji przy ul. Kaliskiej 22 oraz w garażach i na posesji przy ul. Sierakowskiej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.31.41.00-5, 90.91.92.00-4, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cześć I Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie, polegające na należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług utrzymania porządku i czystości w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni minimum 2 600,00 m2 świadczonych przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Część II Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie, polegające na należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług utrzymania porządku i czystości w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni minimum 1.500,00 m2 świadczonych przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN ( słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian określono w projektach umów stanowiących załącznik nr 9 i 10 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 12,60-967 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, II piętro, pokój 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia (dla I i II części zamówienia)-od dnia 01 sierpnia 2013r. do 31 lipca 2016r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem I części zamówienia jest kompleksowa usługa prac porządkowych w budynku biurowym i na posesji przy Al. Marcinkowskiego 12 oraz na posesji przy Al. Marcinkowskiego 13 (podwórze bankowe) Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem zamówienia dla budynku biurowego i posesji położonej w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 oraz na posesji przy Al. Marcinkowskiego 13: 1)utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku o łącznej powierzchni podlegającej sprzątaniu 4 557,43 m2, tj. pomieszczeń biurowych, sali obsługi klienta, ciągów komunikacyjnych, windy, aneksów kuchennych, pomieszczeń sanitarnych, pokoi gościnnych, wartowni, szatni, archiwum, pomieszczeń pomocniczych i gospodarczych, garaży, 2)zaopatrywanie na bieżąco i na własny koszt pomieszczeń sanitarnych, aneksów kuchennych i pokoi gościnnych w środki higieniczne i czystości, 3)świadczenie usługi tzw. serwisu dziennego, 4)mycie okien o łącznej powierzchni obustronnej 952,62 m2, 5)pranie wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni 1 770,78 m2, 6)czyszczenie, nakładanie powłoki polimerowej i polerowanie na podłogi żywiczne o powierzchni 82,56 m2, 7)czyszczenie i nakładanie powłok zabezpieczających na posadzki z marmuru o łącznej powierzchni 574,05 m2, 8)utrzymanie porządku i czystości na posesjach położonych w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 (chodnik o łącznej powierzchni 183,82 m2) i Al. Marcinkowskiego 13 (podwórze bankowe o łącznej powierzchni 626,40 m2) wraz z usuwaniem śniegu i lodu. 9)utrzymanie czystości na parterze klatki A o powierzchni 27,44m2 ; 10)sprzątanie pomieszczeń piwnicznych o powierzchni 423,91 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem II części zamówienia jest kompleksowa usługa prac porządkowych w budynku biurowym i na posesji przy ul. Kaliskiej 22 oraz w garażach i na posesji przy ul. Sierakowskiej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem zamówienia dla budynku biurowego i posesji położonej w Poznaniu przy ul. Kaliskiej 22 oraz dla garaży i posesji położonej w Poznaniu przy ul. Sierakowskiej: 1. Budynek biurowy i posesja przy ul. Kaliskiej 22 w Poznaniu 1)utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku o łącznej powierzchni podlegającej sprzątaniu 2 639,20 m2, tj. pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, wind, aneksów kuchennych, pomieszczeń sanitarnych, pokoi gościnnych, wartowni, szatni, archiwum, pomieszczeń pomocniczych i gospodarczych, rampy przeładunkowej, garaży, 2)zaopatrywanie na bieżąco i na własny koszt pomieszczeń sanitarnych, aneksów kuchennych i pokoi gościnnych w środki higieniczne i czystości, 3)świadczenie usługi tzw. serwisu dziennego, 4)mycie okien o łącznej powierzchni obustronnej 496,60 m2, 5)pranie wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni 468,00 m2, 6)czyszczenie i nakładanie powłok zabezpieczających na posadzki z marmuru o łącznej powierzchni 148,20 m2, 7)czyszczenie, nakładanie powłok polimerowych i polerowanie posadzki z wykładzin żywicznych o łącznej powierzchni 963,70 m2, 8)utrzymanie porządku i czystości na posesji (podwórze bankowe) o łącznej powierzchni 2 679,00 m2 i na chodniku przed tą posesją o łącznej powierzchni 600,00 m2 wraz z usuwaniem śniegu i lodu, 9)utrzymanie i pielęgnacja zieleni, tj. trawników i krzewów o łącznej powierzchni 450,00 m2 . 2. Budynki garażowe i posesja przy ul. Sierakowskiej w Poznaniu 1)utrzymanie porządku i czystości w garażach o łącznej powierzchni 159,90 m2 , 2)utrzymanie porządku i czystości na posesji o łącznej powierzchni 595,50 m2 i chodniku o łącznej powierzchni 90,00 m2 wraz z usuwaniem śniegu i lodu, 3)utrzymanie i pielęgnacja zieleni, tj. trawnika o łącznej powierzchni 100,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.31.41.00-5, 90.91.92.00-4, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.