eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn. Budowa obejścia m. Dobra w ciągu drogi wojewódzkiej nr 144

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Koszalin: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn. Budowa obejścia m. Dobra w ciągu drogi wojewódzkiej nr 144
Numer ogłoszenia: 122519 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328 , strona internetowa www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn. Budowa obejścia m. Dobra w ciągu drogi wojewódzkiej nr 144.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych przy realizacji projektu pn.: Budowa obejścia m. Dobra w ciągu dróg wojewódzkich w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 144 wynikających z: Protokołu nr 4 z dnia 19.05.2016r. polegające na odtworzeniu odkrytych istniejących sieci melioracyjnych w obrębie pasa drogowego w km 0+315 i km 0+680..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Roboty opisane w Protokole nr 4 z dnia 19.05.2016r. polegające na odtworzeniu istniejącej sieci melioracyjnej w obrębie pasa drogowego w km 0+315 i km 0+680, wynikły w trakcie wykonywania robót ziemnych. W km 0+315 odkryto zamulony i zniszczony przepust z rury betonowej O 400 oraz fragmenty drenażu z rury ceramicznej O 150. Zaś w km 0+680 odkryto zniszczony przepust z rury betonowej O500 wraz z elementami studni oraz będący w złym stanie technicznym rurociąg drenarskim. Odkopane urządzenia stanowią elementy wykonanego we wcześniejszych latach odwodnienia terenu mającego za zadanie umożliwienie przepływu wód gruntowych i powierzchniowych ze zlewni znajdującej się po lewej stronie jezdni na stronę prawą. Powyższe elementy instalacji wskazują na to, że przyległy do budowanej drogi teren był zmeliorowany, jednak brak konserwacji urządzeń doprowadził do zabagnienia terenu. Odtworzenie układu odwadniającego jest konieczne, aby zabezpieczyć korpusu drogi przed podtapianiem wodami deszczowymi lub wodami spływającymi z przyległego terenu drogi. Na etapie wykonywania dokumentacji projektowej nie można było uwzględnić odtworzenia sieci melioracyjnej, gdyż urządzenia te nie były zinwentaryzowane, nie widoczne w terenie i na mapach do celów projektowych. Zamówienie dodatkowe nieobjęte jest zamówieniem podstawowym, wynosi 104 651,20 zł i nie przekracza 50% realizowanego zamówienia tj. kwoty 2 619 285,20 zł i stanowi 2%. Roboty te są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonanie tych robot stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia. Roboty te nie były objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienie udzieli się Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia. Są tu spełnione przesłanki art.67 ust. 1 pkt 5 lit.b) ustawy Pzp

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • PRD NOWOGARD S.A, ul. Górna 2/1, 72-200 Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.