eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa hotelarska na potrzeby seminarium realizowanego w ramach projektu - Wzrost liczby absolwentów Politechniki Wrocławskiej na kierunkach o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy - 5 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Wrocław: Usługa hotelarska na potrzeby seminarium realizowanego w ramach projektu - Wzrost liczby absolwentów Politechniki Wrocławskiej na kierunkach o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy - 5 części.
Numer ogłoszenia: 122508 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarska na potrzeby seminarium realizowanego w ramach projektu - Wzrost liczby absolwentów Politechniki Wrocławskiej na kierunkach o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy - 5 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich na potrzeby seminarium w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali konferencyjno-szkoleniowej. 2.Zamówienie jest realizowane w 5 częściach - odrębnie dla każdego terminu seminarium. 3.Seminarium jest realizowane w 5 terminach w 2010 roku, w 2, 3-dniowych okresach i dla zróżnicowanej liczby osób: od 22 do 66. 4.Miejsce świadczenia usług - hotel, pensjonat lub dom wczasowy o wymaganym standardzie min. 2-gwiazdkowym, zlokalizowany w miejscowości atrakcyjnej turystycznie na terenie Sudetów lub Przedgórza Sudeckiego. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - terminy, ilości osób, wymagania dotyczące standardu pokoi i sali konferencyjnej, znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego, w terminie obowiązywania umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy w sprawie obiektu świadczenia usług.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa jest realizowana w ramach projektu pn.Wzrost liczby absolwentów Politechniki Wrocławskiej na kierunkach o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedz, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Narodowa strategia spójności..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa hotelarska w terminie: 27-30.05.2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali konferencyjno-szkoleniowej dla 22 osób w terminie 27-30.05.2010 r.: 3 noclegi, 66 śniadań i 66 obiadokolacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa hotelarska w terminie 15-17.10.2010 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali konferencyjno-szkoleniowej dla 65 osób w terminie 15-17.10.2010 r.: 2 noclegi, 130 śniadań i 130 obiadokolacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa hotelarska w terminie 22-24.10.2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali konferencyjno-szkoleniowej dla 66 osób w terminie 22-24.10.2010 r.: 2 noclegi, śniadanie-132 porcje, obiadokolacja - 132 porcje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa hotelarska w terminie 04-07.11.2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali konferencyjno-szkoleniowej dla 22 osób w terminie 04-07.11.2010 r.: 3 noclegi, śniadanie-66 porcji, obiadokolacja - 66 porcji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa hotelarska w terminie 19-21.11.2010 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali konferencyjno-szkoleniowej dla 22 osób w terminie 19-21.11.2010 r.: 3 noclegi, śniadanie-64 porcje, obiadokolacja - 64 porcje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-1, 55.32.00.00-9, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.