eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla kadry JW 3411 Grójec w 2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Radom: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla kadry JW 3411 Grójec w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 12249 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla kadry JW 3411 Grójec w 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kształcenia językowego (tj.: kursów języka angielskiego wg STANAG 6001 dla kadry JW 3411 Grójec, zgodnie z normami:Ramowego Programu nauczania języka angielskiego w SZ RP wg STANAG 6001;Decyzji Nr 251/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej. I. Szkolenie będzie odbywało się na terenie JW 3411 Grójec w następujących terminach: 1) Grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 05.09.2016 r. do 24.01.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób; 2) Grupa II - na poziomie drugim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; w terminie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 29.02.2016 r. do 25.03.2016 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób; 3) Grupa III - na poziomie drugim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; w terminie: od 16.11.2016 r. do 08.12.2016 r.; ilość słuchaczy od 5 do 15 osób; II. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku)w wymiarze 6 (sześciu), a w razie potrzeby po 7 (siedmiu) godzin lekcyjnych dziennie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi, prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie I, II i III o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin i efektywności szkoleń we wszystkich sprawnościach językowych podpisane przez dowódców jednostek wojskowych (lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią JW). Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie - referencje, zaświadczenia, poswiadczenia itp. (załącznik nr 7 do SIWZ);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: a) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez szkołę /instytucję własnej działającej w jednostkach lub instytucjach wojskowych platformy e-learningowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić min 3 dokumenty z jednostek wojskowych potwierdzających należyte wykonanie tej usługi (min 3 usługi w ostatnich 3 latach). b) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o dysponowaniu w dniu rozpoczęcia kursu kontami z dostępem do platformy e-learningowwej wymagane jest ok. 45-50 kont.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi:wykaz lektorów - 2 (dwóch) stałych lektorów + 2 (dwóch) lektorów awaryjnych, oraz od 1 do 2 metodyków nauczania j. angielskiego, bezpośrednio realizujących usługę wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe w pracy z osobami dorosłymi (załącznik nr 8 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. formularz ofertowy z ceną (załącznik nr 2);2.pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania dokumentu przez osobę (osoby) inną niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym;3. dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Oświadczenie, o których mowa w art. 22 ust. pkt 1 - 4 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ);5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ);6. Oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ);7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi, prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie I, II i III o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin i efektywności szkoleń we wszystkich sprawnościach językowych podpisane przez dowódców jednostek wojskowych (lub osobę upoważnioną oraz opatrzone pieczęcią JW (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie - referencje, zaświadczenia, poświadczenia itp. - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, wykaz lektorów - 2 (dwóch ) stałych lektorów + 2 (dwóch) lektorów awaryjnych, oraz od 1 do 2 metodyków nauczania j. angielskiego, bezpośrednio realizujących usługę (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe w pracy z osobami dorosłymi - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem,8. Oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez szkołę / instytucję własnej działającej w jednostkach lub instytucjach wojskowych platformy e-learningowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić min 3 dokumenty z jednostek wojskowych potwierdzających należyte wykonanie tej usługi (min 3 usługi w ostatnich 3 latach),9. Oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o dysponowaniu w dniu rozpoczęcia kursu kontami z dostępem do platformy e-learningowej wymagane - ok. 45-50 kont.10. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 9 do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie (kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne) lektorów - 20
  • 3 - Doświadczenie w prowadzeniu kursów nauki języka angielskiego dla jednostek i instytucji wojskowych - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT oraz możliwość dokonania zmian w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Radom kod: 26-603, ulica: Sadków 9, budynek SZTABU, numer pokoju:1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 09:30, miejsce: 42. Baza Lotnictwa Szkolnego, Radom kod: 26-603, ulica: Sadków 9, numer pokoju: 242 - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.