Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-04
Racibórz: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY- w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
W zakresie :Ochrona osób fizycznych i mienia bez licencji.
Numer ogłoszenia: 122446 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/ops/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY- w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, W zakresie :Ochrona osób fizycznych i mienia bez licencji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu pt. Ochrona osób fizycznych i mienia bez licencji, dla 3 osób- klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu. 2) Łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 150godz. zegarowych. 3) Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 min. + przerwa 15 min., godziny praktyczne to 60 min zajęć. 4) Zajęcia szkoleniowe : a) powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godz. pomiędzy 8.00- 15.00 z wyłączeniem następujących: dni 28 maja, 1,18 czerwca 1,16 lipca .cały m-c sierpień 2010 b) uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 3 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, c) szkolenia odbywać się muszą zgodnie z harmonogramem szkolenia nie dłużej niż do 15.10.2010 r. z wyłączeniem dni o których mowa w pkt. 4) ppkt.a)SIWZ 5) Ramowy program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: a) przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej b) wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń c) wybrane elementy prawa karnego procesowego d) wybrane elementy prawa cywilnego e) wybrane elementy prawa pracy f) wybrane elementy psychologii g) etyka pracownika ochrony fizycznej h) zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej i) przyczyny zamachu na osoby j) metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki k) założenia taktyczne przeciwdziałania atakom l) organizacja grupy ochronnej m) ochrona obiektu n) techniczne środki zabezpieczenia mienia o) samoobrona p) techniki interwencji 3.2 Wykonawca musi zapewnić: 1) zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, 2) odpowiednie pomieszczenie wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, 3) materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, 4) pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków, 5) w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. 6) kawę, herbatę, zimne napoje przez cały czas trwania szkolenia oraz zorganizować w czasie długiej przerwy kanapki, przekąski lub ciepły posiłek w ilości odpowiadającej do liczby uczestników w danym dniu szkolenia. Koszt poczęstunku wchodzi w skład kosztów szkolenia i wynosi 10zł brutto dziennie na jednego uczestnika. 3.3 Wymogi stawiane Wykonawcom: 1) Miejsce szkolenia Racibórz lub okolica. 2) W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem Miasta Racibórz: a) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Raciborza na szkolenie i z miejsca szkolenia do Raciborza. b) łączny czas dowozu uczestników na szkolenie nie może przekroczyć 2 godzin. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz całej grupy na szkolenie własnym transportem. d) nie dopuszcza się możliwości zwrotu kosztów dojazdu na podstawie biletów. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany: 1) przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 2) oznakować wszelką dokumentację logotypami graficznymi, informującymi o wsparciu z Europejskiego Funduszu Społecznego ( wzory druków www.efs.gov.pl) 3) opracować szczegółowy program szkolenia obejmujący zagadnienia o których mowa w pkt.3.1 ppkt. 5 i dołączyć do umowy w dniu jej podpisania, 4) opracować harmonogram przeprowadzenia kursu/szkolenia z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin kursu zgodny z programem szkolenia i przedłożyć nie później niż na 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć, 5) dostarczyć uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, w tym materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika), w/w materiały powinny obowiązkowo zawierać logo EFS, UE. 6) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy) najpóźniej na dzień przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. 7) niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w nim,. 8) zamieścić ogłoszenie o szkoleniu jak również instytucję szkolącą na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl przed rozpoczęciem szkolenia. 9) zapewnić w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi, 10) wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia potwierdzającego zakres szkolenia oraz umiejętności/ uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach POKL oraz LOGO UE, EFS. 11) przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowego uczestników szkolenia dotyczące weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także, jakości prowadzonych zajęć. 12) prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia (całość dokumentacji powinno obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach POKL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia), b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych c) rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. d) ankiety z przeprowadzonych badań, e) lista osób- odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia), 13) do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. w przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi wykonawcę o tym przed jego upływem. 14) podpisać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Terminu realizacji zamówienia opóźnienia wynikającego z przyczyn leżących po stronie uczestników szkolenia ( dopuszcza się wówczas możliwość zmiany umowy o czas niezbędny na ukończenie szkolenia) 2.Przekształcenia firmy, zmiana brzmienia nazwy, zmiana osoby upoważnionej ( spisanie aneksu do umowy z uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy, ) 3.Obniżenia liczby uczestników szkolenia, w stosunku do treści oferty Wykonawcy gdy: liczba wstępnie zakwalifikowanych uczestników przedmiotowego szkolenia uległa zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu tj. Choroby kandydata na szkolenie,utraty statutu osoby bezrobotnej przez kandydata i związanych z tym brakiem innych odpowiednich kandydatów kwalifikujących się do udziału w projekcie.(aneks do umowy uwzględniający zmiany).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ops.bipraciborz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciborzu ul.Sienkiewicza 1 , II pietro pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciborzu ul.Sienkiewicza 1 , I pietro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach współfinasowania z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu , Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY. - Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- 12/2024 Dostawa wyrobu medycznego - Endoproteza odwrócona stawu barkowego dla Szpitala Rejonowego w Raciborzu przy ul. Gamowskiej 3.
- 10/2024 Wymiana pokrycia dachowego na bloku B w Szpitalu Rejonowym im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2024 r.
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owców; Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 rok
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2024 r.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.