eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa Sanatorium dla Dzieci - Dom Małego Księcia- w Lublinie - stan wykończeniowy części budynku.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Lublin: Budowa Sanatorium dla Dzieci - Dom Małego Księcia- w Lublinie - stan wykończeniowy części budynku.
Numer ogłoszenia: 122413 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia, ul. Hutnicza 20B, 20-218 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7461900, fax 081 7461901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjum.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sanatorium dla Dzieci - Dom Małego Księcia- w Lublinie - stan wykończeniowy części budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Sanatorium dla Dzieci - Dom Małego Księcia- w Lublinie przy ul. Lędzian 49,51 - stan wykończeniowy części budynku, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonawczą będącą w posiadaniu Zamawiającego i dostępną na stronie internetowej Hospicjum oraz z zakresem rzeczowym opisanym w Przedmiarach Nr 1,2,3 i na warunkach Specyfikacji Technicznych Wykonania Odbioru Robót załączonych do projektów wykonawczych. Jest to budynek podpiwniczony o dwóch kondygn. nadziemnych i otwartym wewn. patio, w trakcie realizacji stanu surowego zamkniętego. Kubatura obiektu 18 470,80 m3, w tym garaż 2 919,70 m3, powierzchnia zabudowy 1 885,50 m2, powierzchnia całkowita 5 144,41 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.15.00 - 45.21.15.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 50 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy, 2) dysponują osobami posiadającymi decyzję stwierdzającą o ich przygotowaniu zawodowym do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnych/sanitarnych i elektrycznych/, 3) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat /licząc od daty składania ofert/, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem / zgodność kodów CPV/ i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł / brutto/ na jednym obiekcie, 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wartości kontraktowej nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł, 6) zaakceptują 30 dniowy termin zapłaty za wykonane roboty, liczony od daty otrzymania faktury przez zamawiającego/fakturowanie częściowe po bezusterkowym odbiorze każdego etapu zadania wg uzgodnionego harmonogramu realizacyjno-finansowego/, 7) wniosą wadium w wysokości 50 000,00 zł, oraz spełniają warunki dodatkowe określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, określone w cz.IX.SIWZ, wg formuły - spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: - formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr1 do SIWZ, - do formularza ofertowego winny być załączone oświadczenia i dokumenty wymagane w części IX. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hospicjum.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.hospicjum.lublin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia ul. Hutnicza 20B , 20 218 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.