eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Winnica › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Winnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Winnica: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Winnica
Numer ogłoszenia: 122410 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93674 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica, ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Winnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Winnica, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami, z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Winnica uchwalonego Uchwałą Nr XIII/96/2016 Rady Gminy Winnica z dnia 8 kwietnia 2016 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Winnica oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego. Charakterystyka Gminy Winnica. a. Powierzchnia gminy wynosi 115 km2. b. Mieszkańcy gminy mieszkają w zabudowie jednorodzinnej i wielolokalowej. c. Siedziba Gminy oraz Urzędu Gminy Winnica mieści się w centralnej części gminy przy ulicy Pułtuskiej 25. d. Gmina liczy 34 sołectwa (38 wsi) przybliżone odległości od siedziby gminy w nawiasach: Bielany (9km), Błędostowo (10km), Brodowo-Bąboły (9 km), Budy-Zbroszki (5km), Domosław (3km), Glinice-Domaniewo (5km), Glinice Wielkie (5km), Gnaty-Lewiski (2km), Gnaty-Wieśniany (4km), Golądkowo (3km), Górki-Baćki (9km), Górki Duże (8km), Górki-Witowice (8km), Kamionna (9km), Łachoń (6km), Mieszki-Kuligi (6km), Mieszki-Leśniki (5km), Pawłowo (5 km), Poniaty-Cibory (8km), Poniaty Wielkie (8 km), Powielin (12km), Rębkowo (3 km), Skarżyce (3km), Skorosze 4(km), Skoroszki (4 km), Skórznice (11km), Smogorzewo Pańskie (11km), Smogorzewo Włościańskie (11km), Stare Bulkowo (7km), Winnica, Winniczka (1km), Zbroszki (2km), Gnaty-Szczerbaki (3km), Nowe Bulkowo (7km), Białe Błoto (10km), Brodowo-Wity (11 km), Gatka (13 km), Górka Powielińska (10km). 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odbieranie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, 2) odbieranie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych: 1) papier, 2) metale, 3) tworzywa sztuczne, 4) szkło, 5) opakowania wielomateriałowe, 6) odpady ulegające biodegradacji, 7) przeterminowane leki, 8) chemikalia, 9) zużyte baterie i akumulatory, 10) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 11) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 12) zużyte opony, 13) odpady zielone, 14) odpady budowlane i remontowe, 15) opakowania po farbach, lakierach i rozpuszczalnikach. 2.2. Odbieranie odpadów komunalnych z zabudowy jednorodzinnej, zagrodowej i wielolokalowej: Na terenie zabudowy jednorodzinnej (tzw. nieruchomości zamieszkałe) i wielolokalowej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01): 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l do 1100 l i worków od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałych). Pojemniki na danej nieruchomości zapewnia firma odbierająca odpady komunalne oraz ich utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć każdą zamieszkałą nieruchomość w pojemnik i worki najpóźniej do dnia 01.07.2016r. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek wyposażyć każdą nowo zgłoszoną zamieszkałą nieruchomość w pojemnik i worki w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia. 2) Częstotliwość odbioru i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - 1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego; dla zabudowy wielolokalowej - 2 razy w miesiącu. 3) Realizacja reklamacji (nieodebranie zgodnie z harmonogramem) - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faxem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić fax nr 23 6914025 lub e-mail: sekretariat@gminawinnica.pl 4) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez ich przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie będzie niewystarczająca), jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) informacji z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość dostawionych worków) potrzebnej do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. 2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody odpadów: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40): 1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się rodzaje worków: a) Żółty z przeznaczeniem na plastik, szkło opakowaniowe (bezbarwne i kolorowe) oraz metalowe puszki, a szczególności: butelki po napojach, słoiki, inne szklane przedmioty, butelki typu PET, opakowania z tworzyw sztucznych, folie opakowaniowe, torebki i worki foliowe, art. gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych, opakowania aluminiowe i stalowe (puszki, folia aluminiowa), b) Niebieski z przeznaczeniem na suchy i niezanieczyszczony papier, tekturę i tekstylia, w szczególności: opakowania papierowe, kartony, gazety, książki, magazyny kolorowe, katalogi, ulotki, zeszyty, stare ubrania, buty, c) brązowy z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne: zielone i kuchenne. 2) Worki do odbioru, od właścicieli nieruchomości, selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał - folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, tj. co najmniej 60 mikronów, b) kolorystyka i pojemność : żółty, niebieski, brązowy - od 120l. c) oznakowanie worków: worki muszą być opatrzone nadrukiem odpadu, na jaki są przeznaczone, na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia szaty graficznej worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów. 3) Worki do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczać w ilościach zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu. Worki do pierwszego odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych będą dostarczone mieszkańcom najpóźniej do dnia 01.07.2016r. 4) Częstotliwość odbioru i wywozu - worki z odpadami selektywnie zebranymi odbierane będą 1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego; dla zabudowy wielolokalowej - 2 razy w miesiącu. 5) W zabudowie wielorodzinnej odpady komunalne segregowane odbierane będą z pojemników o pojemności od 120 do 1100 l, dostarczonych przez wykonawcę, oznaczonych w sposób umożliwiający rozpoznanie na jakie odpady dany pojemnik jest przeznaczony. 6) Realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości worki zgodnie z harmonogramem, brak worków na wymianę, itp.) - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faxem lub drogą mailową od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić na fax (23)6914025 lub e-mail sekretariat@gminawinnica.pl. 7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawienie na nieruchomości kompletu nowych, pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, b) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów. 3. Odpady komunalne ulegające biodegradacji (kod 15 01 03, 20 01 38, 20 02 01): 1) Odbiór odpadów ulegających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. 2) Worki koloru brązowego do odbioru odpadów ulegających biodegradacji w ilościach zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu zapewnia Wykonawca. 3) Częstotliwość wywozu worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji: 1 raz w miesiącu, dla zabudowy wielolokalowej - 2 razy w miesiącu. Odbiór worków do odbioru odpadów ulegających biodegradacji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 4) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów ulegających biodegradacji poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 5) Obowiązkiem Wykonawcy będzie posprzątanie wokół odebranych worków, jeśli zajdzie taka potrzeba. 2.3 Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, : Do zadań wykonawcy należy zorganizowanie, przygotowanie, wyposażenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce nr 176/4 we wsi Winnica. W PSZOK-u zbierane będą odpady wymienione w pkt. 2.1 ppkt. 2. Zamawiający dopuszcza przeszkolenie własnego pracownika do obsługi PSZOK-u. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania PSZOK-u w terminie trzech miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy utwardzony, ogrodzony teren przeznaczony na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania, odbierania, transportu, zagospodarowania poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, wyposażeniu w odpowiednie urządzenia służące do gromadzenia odpadów udostępnionego na okres trwania umowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz uzyskania niezbędnych i wymaganych aktualnym prawem zezwoleń i decyzji. Pojemność urządzeń do gromadzenia odpadów powinna zostać dostosowana do ilości zbieranych odpadów. Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego po zapełnieniu pojemników, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. 3. Dane charakteryzujące zamówienie: 1. Ilość nieruchomości: liczba nieruchomości jednorodzinnych zamieszkałych (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale) 951, nieruchomości wielolokalowe - 4. 2. Ilość osób objęta systemem zbiórki odpadów komunalnych: 3592 (liczba może ulec zmianie ze względu na migrację ludności), w tym: ilość osób z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów: 2907, ilość osób z niezadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów: 731 3. Liczba nieruchomości o utrudnionym dojeździe (wąskie drogi dojazdowe) - 10, dla tych nieruchomości termin odbioru odpadów zorganizowany zostanie w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów o poszczególnych pojemnościach: - 120 l - 800 szt. - 240 l - 245 szt. - 1100 l - 30 szt. - KP 7 - 5 szt. 5. Ilości odpadów odebranych z terenu gminy Winnica, określone na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych wynosiła: Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01): 2015r. - 477,89 Mg; 2014r. - 493,51 Mg Opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 150102): 2015 r. - 78,50 Mg; 2014r. - 34,58 Mg Opakowania ze szkła (kod odpadu 150107): 2015r. - 83,75 Mg; 2014r. - 34,59 Mg Opakowania z papieru i tektury (kod odpadu 150101): 2015r. - 36,24 Mg; 2014r. - 42,81 Mg Opakowania z metali (kod odpadu 150104): 2015r. - 18,30 Mg; 2014r. - 3,56 Mg Zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny: 2015r. - 1,00 Mg, 2014r. - 3,92 Mg 4. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 1) Do dnia 15.06.2016 r. Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem. W pozostałych przypadkach wykazy nieruchomości przekazywane będą w siedzibie Zamawiającego do końca miesiąca poprzedzającego odbiór. W wykazie Zamawiający poda między innymi informacje o adresach nieruchomości dopisanych lub wykreślonych z wykazu adresów nieruchomości objętych zamówieniem. 2) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 700-2000. 3) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia Harmonogramu odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy Winnica przy współpracy i uzgodnieniach z Zamawiającym oraz zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zabrania odpadów leżących w promieniu 5 metrów od pojemników. Obowiązek ten dotyczy również pojemników do selektywnej zbiórki odpadów tzw. zestawów recyklingowych. W przypadku, gdy odpady będą wystawiane w workach obowiązek uprzątnięcia odpadów obowiązuje Wykonawcę w promieniu 5 metrów licząc od miejsca odbioru odpadów. 5) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej www.gminawinnica.pl a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 250 ze zm.). 7) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do: - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami. 8) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). 9) Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. 10) Wykonawca ma obowiązek przekazywania w comiesięcznych raportach, dołączanych do faktur, danych o ilości zagospodarowanych odpadów oraz adresach właścicieli nieruchomości, od których odebrano odpady oraz ilości i pojemności pojemników, z jakich od nich odpady odebrano. W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych podmiot odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym gminę, zgodnie z art. 9 f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 250 ze zm.). 11) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21); b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz. 1399 ze zm.) c) Uchwały Nr XIII/96/2016 Rady Gminy Winnica z dnia 8 kwietnia 2016 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Winnica, d) uchwały Rady Gminy Winnica w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, e) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami. 12) Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów komunalnych odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 13) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów poprodukcyjnych powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 14) Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. 15) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych. 16) Pojemniki i worki z odpadami będą wystawiane przed posesje do godziny 700, w dniu przewidzianym w harmonogramie odbioru. 17) Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania Zamawiającemu nieprawidłowości dot. przepełnienia pojemników na odpady, gromadzenia odpadów poza pojemnikami oraz innych okoliczności uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Stwierdzone nieprawidłowości w tym zakresie Wykonawca jest zobowiązany udokumentować np. w formie zdjęcia w postaci cyfrowej i niezwłocznie przesłać drogą elektroniczną Zamawiającemu, podając adres właściciela nieruchomości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BŁYSK-BIS Sp. z o.o. 06-200 Maków Mazowiecki ul. Moniuszki 108, Maków Mazowiecki ul. Moniuszki 108, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 547754,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 668938,56

  • Oferta z najniższą ceną: 668938,56 / Oferta z najwyższą ceną: 668938,56

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.