Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Kurzętnik: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowomiejskiego - woj. Warmińsko-Mazurskie
Numer ogłoszenia: 12240 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku, ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4748230, fax 056 4748230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdpnml.za.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Nowomiejskiego - woj. Warmińsko-Mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych na terenie powiatu nowomiejskiego. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych kationową emulsją asfaltową klasy K1-65 i grysami bazaltowymi na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w ilości 8000 m2 wyboi o głębokości średnio 3,5 cm - zgodnie z zapisami SIWZ oraz załącznikami do niej, a w szczególności szczegółowymi specyfikacjami technicznymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia przez wykonawców wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Sposób oceny spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu został szczegółowo opisany w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagany zakres informacji: nazwa i siedziba firmy, zakres działalności oferenta, data rejestracji, imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, sposób reprezentowania, informacja o stanie firmy (likwidacja, upadłość). W przypadku braku pełnego zakresu powyższych informacji w dokumentach określonych w pierwszym zdaniu niniejszego punktu wykonawca winien załączyć kopie stosownych dokumentów lub oświadczenie zawierające brakujące informacje. (Oświadczenie nie może dotyczyć zakresu prowadzonej działalności) b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w oparciu o załącznik 3 Wykaz kadry b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Minimalny zakres uprawnień to - w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - w oparciu o załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe d) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wyżej wymienione dokumenty, za wyjątkiem oświadczeń, mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem : za zgodność z oryginałem. Wszelkie oświadczenia wykonawca składa w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę (koszty tłumaczenia ponosi wykonawca)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpnml.za.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KURZĘTNIK
więcej: przetargi KURZĘTNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta, ul. Ogrodowa, ul. Konarskiego, oraz ul. Królowej Jadwigi w Chojnowie
- Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską w ramach bieżących remontów oraz utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Niebylec w 2024 roku
- Remont/ modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Czermna - Wola w m. Czermna (dz. ewid nr 2618 i 2619/2) dł. 1255 mb w km 0+000 - 1+255
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
- Bieżąca konserwacja dróg leśnych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.