eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont łazienek znajdujących się na I, II piętrze budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Sosnowiec: Remont łazienek znajdujących się na I, II piętrze budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 20.
Numer ogłoszenia: 122386 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, fax 032 2668649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek znajdujących się na I, II piętrze budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont łazienek znajdujących się na I, II piętrze budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 20. Zamówienie o wartości poniżej 133.000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnianie przez Wykonawcę warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie oświadczenia na jednym arkuszu (załącznik nr 2) w następującym zakresie: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, -wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności przynajmniej 1 osobą posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust. 1-2 ww. ustawy. 2. O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 podobnych - wartość - zamówień, które zostały wykonane należycie. 3. wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Stwierdzenie spełniania ww. warunków odbędzie się przez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do siwz) wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2 do siwz), 2.parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy na realizację zadania: Remont łazienek znajdujących się na I i II piętrze budynku zajmowanego przez Urząd Skarbowy w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 20 wraz z załącznikami wskazanymi w projekcie umowy, 3. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień polegających na wykonaniu prac remontowych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to z tego okresu) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, 8.pozytywne referencje, co najmniej 2 od poprzednich zamawiających, potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością, 9. pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej lub konsorcjum, jeżeli wykonawcą jest grupa podmiotów, które wspólnie ubiegały się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ustawy prawo zamówień publicznych), 10. w przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, 11. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza PR zamiast ww. w punktach 3-6 dokumentów składa ich odpowiedniki zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec pokój 410 (IV piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sosnowcu ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec pokój 410.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.