eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich sprzedażą, reklamą i promocją z zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Term Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Uniejów: Dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich sprzedażą, reklamą i promocją z zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Term Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
Numer ogłoszenia: 12237 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84147 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich sprzedażą, reklamą i promocją z zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Term Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich sprzedażą, reklamą i promocją z zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Term Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę frytury. 2. Frytki i inne mrożone produkty z ziemniaków obejmują w szczególności: a) Cząstki ziemniaka ze skórką (składniki: ziemniaki 97,3 ÷ 97,5 %, olej roślinny 2,5 ÷ 2,7%); b) Frytki karbowane 12 mm (składniki: ziemniaki 95,9 ÷ 96,3%, olej roślinny 3,7 ÷ 4,1%); c) Puree ziemniaczane (składniki: ziemniaki min. 86 %, woda, masło skoncentrowane (z mleka), mleko pełne w proszku, sól, aromat, pieprz biały, gałka muszkatołowa) d) Placki ziemniaczane - produkt gotowy do smażenia, przesmażony, zamrożony, do głębokiego smażenia (składniki: ziemniaki min. 87%, mąka pszenna, cebula, tłuszcz roślinny, sól, konserwant); 3. Frytura, której dostawę obejmuje niniejsze postępowanie, to tłuszcz roślinny palmowy do smażenia o stałej konsystencji. Szacunkowa ilość poszczególnych produktów określona jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Dodatkowe informacje dot. produktów zawarte są w załączniku do SIWZ. Zamawiający przewiduje sumaryczne dostawy mrożonych produktów na poziomie 16 ton roczne. Dostawy wskazanych powyżej produktów od producenta będą się odbywały się za pośrednictwem dystrybutorów współpracujących z producentem. Maksymalna wartość zakupów produktów w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć w przeliczeniu na euro: 207.000 euro netto, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735). Do przeliczenia na euro stosuje się aktualny średni kurs złotego w stosunku do euro stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych określany w rozporządzeniu przez Prezesa Rady Ministrów. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t. j.: Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.). Przedmiot zamówienia realizowany musi być zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w najlepszym gatunku, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami i normami, wolny od zapachów obcych i zanieczyszczeń oraz szkodników, nieuszkodzony, zawsze zgodny z podanym terminem ważności. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę dla dostarczanych produktów mrożonych temperatury - 180 C lub niższej. Możliwe są krótkie wahania temperatury podczas przewozu, nie większe niż 30 C. Produkty powinny posiadać odpowiednie walory smakowe, zapachowe i sensoryczne dla danego produktu. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy - do magazynów poszczególnych obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być odpowiednio oznakowany, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966 z późn. zm.) i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia. Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., nr 171, poz. 1225) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29.04.2004 r. - higiena środków spożywczych (zał. Nr 2 do rozporządzenia), którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia. Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru produktów. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia), tj. w szczególności w momencie dostawy: - dla frytek minimum 1,5 roku; - dla cząstek ziemniaka min. 1,5 roku; - dla placków ziemniaczanych min. 1 rok; - dla puree min. 1 rok; - dla frytury min. 1,5 roku. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i jej załącznikach typy i symbole produktów, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą produktów o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do produktów określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów wskazując, że zaproponowane produkty są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w oferowanych cenach, iż w czasie sezonów letnich (od 1 czerwca do 31 sierpnia) winien dostarczać jako gratis 25% zakupywanych w tym czasie produktów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w cenie oferty i bez dodatkowych płatności, na czas trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, następującego wyposażenia Zamawiającemu: - frytownice gazowe 8 litrowe - 4 szt. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobom upoważnionym do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczanej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, maksymalnie w ciągu 5 dni od dnia jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.11.00 - Chipsy i frytki 15.31.12.00 - Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Farm Frites International B. V. Sp. z o. o. Oddział w Polsce z siedzibą w Lęborku, ul. Staromiejska 17 E, 84 - 300 Lębork, ul. Staromiejska 17 E, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302460,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 266039,50

  • Oferta z najniższą ceną: 266039,50 / Oferta z najwyższą ceną: 266039,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.