eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce 39 › Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Brójce w wysokości 1.408.921,00 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-22

Brójce 39: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Brójce w wysokości 1.408.921,00 zł.
Numer ogłoszenia: 122359 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101659 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brójce, , 95-006 Brójce 39, woj. łódzkie, tel. 42 2140398, 2140392, faks 42 2996959, 2278656.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Brójce w wysokości 1.408.921,00 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Brójce w wysokości 1.408.921 zł z przeznaczeniem na: - pokrycie deficytu budżetowego - w wysokości 77.511,00 zł - spłatę rat kredytowych zaciągniętych w latach poprzednich - w wysokości 1.331.410,00 zł. 1) Kwota kredytu - 1.408.921,00 zł. 2) Okres kredytowania - 30.06.2015 r. 3) Postawienie kredytu do dyspozycji nastąpi w 4 transzach płatnych w terminach: I transza w kwocie 332.854,00 zł - nie później niż 3 dni od podpisania umowy. II transza w kwocie 410.363,00 zł - do 29 czerwca 2011 r. III transza w kwocie 332.852,00 zł - do 29 września 2011 r. - IV transza w kwocie 332.852,00 zł - do 29 grudnia 2011 r. 4) Spłata kredytu będzie następowała kwartalnie w równych ratach kapitałowych w terminach określonych w załączniku do umowy, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2012 roku. Ostatnia rata kredytu będzie płatna do 30.06.2015r. 5) Spłata odsetek będzie następowała kwartalnie począwszy od 31.12.2011 r. do 30.06.2015 r. 6) Koszty obsługi kredytu: a) jednorazowa prowizja od przyznanego limitu kredytowego Pj: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu prowizji jednorazowej (Pj) w wysokości nie wyższej niż 0,2% kwoty kredytu. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują prowizję Pj w wysokości wyższej niż 0,2% kwoty kredytu zostaną odrzucone; b) oprocentowanie kredytu Ko będzie zmienne, obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 3 M (wyliczona jako średnia arytmetyczna stawek obowiązujących w okresie od 1 do 10 marca 2011 r. ) powiększoną lub pomniejszoną o marżę Mz Wykonawcy - stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). c) koszty obsługi rachunku kredytowego suma opłat i prowizji bankowych Wo 7) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez konieczności dodatkowej prowizji lub innych obciążeń z tego tytułu. 8) W trakcie trwania umowy może zostać udzielona prolongata rat kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych prowizji lub innych obciążeń z tego tytułu. 9) Marża, prowizja oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. Zmiana oprocentowania może nastąpić raz na kwartał i musi być spowodowana zmianą stawki WIBOR 3M. W przypadku wzrostu oprocentowania, wzrost może nastąpić najwyżej o taki procent, o jaki wzrośnie stawka.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Andrespolu, ul. Rokicińska 130A, 95-020 Andrespol, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257195,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245203,85

  • Oferta z najniższą ceną: 245203,85 / Oferta z najwyższą ceną: 245203,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.