eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Przebudowa dróg gminnych na terenie wsiChylice - Kolonia, Jaktorów - Kolonia, Stare Budy, Budy - Grzybek, Jaktorów, Henryszew, Międzyborów, Bieganów, Stare Budy, Sade Budy, polegająca na ułożeniu nakładek asfaltowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Jaktorów: Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi: Chylice - Kolonia, Jaktorów - Kolonia, Stare Budy, Budy - Grzybek, Jaktorów, Henryszew, Międzyborów, Bieganów, Stare Budy, Sade Budy, polegająca na ułożeniu nakładek asfaltowych.
Numer ogłoszenia: 122349 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi: Chylice - Kolonia, Jaktorów - Kolonia, Stare Budy, Budy - Grzybek, Jaktorów, Henryszew, Międzyborów, Bieganów, Stare Budy, Sade Budy, polegająca na ułożeniu nakładek asfaltowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przebudowa obejmuje drogi gminne oraz drogi lokalne na terenie Gminy Jaktorów, których zarządcą jest Wójt Gminy Jaktorów. Przebudowa obejmuje następujące drogi: przebudowę drogi lokalnej ul. Miodowa w m. Chylice - Kolonia w km od 0+000 do km 0+588,60;przebudowę drogi lokalnej ul. Leśmiana w m. Chylice - Kolonia w km od 0+000 do km 0+096,31;przebudowę drogi lokalnej ul. Wybickiego w m. Chylice - Kolonia w km od 0+000 do km 0+229,44;przebudowę drogi lokalnej ul. 3 Maja w m. Chylice - Kolonia w km od 0+000 do km 0+337,53;przebudowę drogi lokalnej ul. Moniuszki w m. Stare Budy, Budy - Grzybek, Jaktorów - Kolonia 0+856,58;przebudowę drogi lokalnej ul. Błotna w m. Jaktorów w km od 0+000 do km 0+306,58;przebudowę drogi lokalnej ul. Łąkowa w m. Jaktorów w km od 0+000 do km 0+314;przebudowę drogi lokalnej ul. Rowickiego w m. Budy - Grzybek w km od 0+000 do km 0+592,20,przebudowę drogi lokalnej ul. Okulickiego w m. Jaktorów - Kolonia w km od 0+000 do km 0+395,79;przebudowę drogi lokalnej ul. Kościuszki w m. Jaktorów - Kolonia w km od 0+000 do km 0+191,48;przebudowę drogi lokalnej ul. 11 listopada w m. Henryszew w km od 0+000 do km 0+538,50;przebudowę drogi lokalnej ul. Maklakiewicza w m. Międzyborów w km od 0+000 do km 0+225,71;przebudowę drogi lokalnej ul. Niepodległości w m. Międzyborów w km od 0+000 do km 0+199,91;przebudowę drogi lokalnej ul. Sygietyńskiego w m. Międzyborów w km od 0+000 do km 0+217,39;przebudowę drogi lokalnej ul. Golczyka w m. Międzyborów w km od 0+000 do km 0+325,66;przebudowę drogi lokalnej ul. Wieniawskiego w m. Międzyborów w km od 0+000 do km 0+082,58;przebudowę drogi lokalnej ul. Heweliusza w m. Międzyborów w km od 0+000 do km 0+179,75;przebudowę drogi lokalnej ul. Kopernika w m. Międzyborów w km od 0+000 do km 0+190,70;przebudowę drogi lokalnej ul. Królowej Marysieńki w m. Bieganów w km od 0+000 do km 0+743,40;przebudowę drogi lokalnej ul. Wrzosowa w m. Sade Budy, Stare Budy w km od 0+000 do km 1+240,43. 3. Zakres robót wyżej wymienionych dróg dotyczy wyrównania istniejącego profilu poprzecznego i podłużnego nawierzchni bitumicznej wraz z ułożeniem nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego zgodnie z normą AC 11S 50/70 o grub. 4cm kategoria ruchu KR-2. Zakres robót dotyczy pełnej szerokości części jezdnej. W celu poprawy przejezdności w/w ulic, zastosowano technologię przebudowy wg. wskazań i oczekiwań Inwestora tj. Gminy Jaktorów, która wzmocni wytrzymałość konstrukcji. Wykonanie przebudowy o następujących parametrach technicznych: 1) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej szczotką mechaniczną 2) skropienie emulsją asfaltową zgodnie z normą C60B4ZM 3) wyrównanie z betonu asfaltowego zgodnie z normą AC11W 50/70,kategoria ruchu KR-2 w ilości 125 kg/m2 (dotyczy zadania nr 1 i 2), 150 kg/m2 ( dotyczy zadania nr 3) jako warstwa wzmacniająco - wyrównawcza 4) skropienie emulsją asfaltową zgodnie z normą C60B4ZM 5) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego zgodnie z normą AC11S 50/70 kategoria ruchu KR-2 grub. 4 cm, Zamawiający nie dopuszcza masy do warstw wiążących i ścieralnych zawierających granulat asfaltow, 6) regulację zaworów. 4. Obsługa geodezyjna tj. wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację powykonawczą. 5. Wykonanie Tymczasowych projektów organizacji ruchu. 6. Przebudowa drogi w/w technologią robót poprawi komfort jazdy uczestników ruchu, zakres prac prowadzonych pozwoli na zmianę charakterystyki i poprawi parametry nawierzchni co wpłynie pozytywnie na bezpieczeństwo ruchu kołowego. W/w konstrukcja wyniesie profil poprzeczny warstwy ścieralnej co zagwarantuje swobodny spływ wód opadowych z korony drogi. Wyniesienie profilu wymaga również wykonania uzupełnienia poboczy na pełnej długości ulicy, niesortowanym kruszywem łamanym 0/31,5. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Przedmiar robót 2) Szczegółowa specyfikacja techniczna. 3) Opisy techniczne z załącznikami graficznymi.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy zawartej z wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na przebudowie dróg: ul. Gombrowicza, ul. Dzwonkowa, ul. Piękna, ul. Sygietyńskiego, ul. Królowej Marysieńki, ul. Żołnierzy Grupy Kampinos tą samą technologią co przebudowa dróg w zamówieniu podstawowym. Zamawiający nie uwzględnił wykonania przedmiotowego zamówienia w zamówieniu podstawowym, ponieważ nie posiada środków finansowych na wykonanie dokumentacji i robót budowlanych na ww. drogach. Warunki wykonania zamówienia uzupełniającego i warunki umowne będą odpowiadały warunkom wykonania i warunkom umownym zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie : Wiedzy i doświadczenie wykażą iż: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej dróg gminnych o kategorii ruchu minimum KR-2, obejmujących wykonanie nakładek asfaltowych - o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie : Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi dysponować następującym kierownikiem robót: Kierownik Robót Drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania takimi robotami budowlanymi bez ograniczeń; zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie : . Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 700.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700.000,00 zł. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej powyżej. Nie wykazanie potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia lub/i wyjaśnienia dokumentów. zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane określony w miesiącach - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w tym: 1) terminu, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, jeżeli konieczny będzie dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych, w przypadku: a siły wyższej, b w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie tj. w przypadku: - występowania intensywnych opadów deszczu - klęski żywiołowej; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; c w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty; 2) zmian osobowych, tj: zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia i uprawnień na inne legitymujące się doświadczeniem i uprawnieniami spełniającymi wymagania SIWZ; 3) zmian płatności w zakresie zmiany terminów płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; 4) zaistnienia pozostałych okoliczności powodujących możliwość zmiany umowy: a. siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w sposób zgodny z SIWZ - w takim przypadku zmiana może dotyczyć zmiany sposobu wykonania umowy ; b. zmiany obowiązującej stawki VAT - w takim przypadku kwota brutto wynagrodzenia ulega zmianie stosownie do zmiany stawki VAT; c. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d. wydłużenia okresu rękojmi o dowolny okres. 4. Potwierdzeniem wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i Inspektora nadzoru protokół, zatwierdzony przez Zamawiającego. 5. Protokół o , którym mowa w ust. 4 będzie stanowił podstawę do sporządzenia aneksu w formie pisemnej podpisanego przez obie strony. 6. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania Umowy, o którym mowa w ust. 3, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jaktorów ul. Warszawska33, 96-313 Jaktorów, pok.nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaktorów ul. Warszawska33, 96-313 Jaktorów, pok.nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.