eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursówCzęść I -prawa jazdy kat. C, Część II - wizaż i stylizacja paznokci, Część III - księgowości komputerowej Część IV - operator koparko-ładowarki, Część V - ochrona osób i mienia I stopnia,- uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Część I -prawa jazdy kat. C, Część II - wizaż i stylizacja paznokci, Część III - księgowości komputerowej Część IV - operator koparko-ładowarki, Część V - ochrona osób i mienia I stopnia,- uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 122347 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100277 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Część I -prawa jazdy kat. C, Część II - wizaż i stylizacja paznokci, Część III - księgowości komputerowej Część IV - operator koparko-ładowarki, Część V - ochrona osób i mienia I stopnia,- uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat.Cdla 2 osób,w tym:1usamodzielnianego wychowanka z zastępczych form opieki oraz 1osoby niepełnosprawnej,mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej, pozwalającej na przystąpienie do egzaminu dającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów w wyżej wymienionej kategorii. Program zajęć teoretycznych i praktycznych prawa jazdy kat.C w zakresie merytorycznym i czasowym, a także zakres posiadanych uprawnień przez osoby prowadzące kurs ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu,Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r.w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami,instruktorów i wykładowców(Dz.U.z 2012 r.poz.1019)wydanego na podstawie art.32 ust.3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.Nr 30, poz.151,z późniejszymi zmianami).Dodatkowa ilość praktycznej nauki jazdy dla każdego uczestnika kursu ma wynosić co najmniej 15 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze(od poniedziałku do piątku)w mieście Ciechanów w budynku o dogodnej lokalizacji dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego(położonego nie dalej niż 400m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej).Wykonawca zobowiązany jest:1)Opracować program kursu i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert wraz z ofertą jako załącznik do niej.Program musi zawierać:a)nazwę i zakres kursu,b)podanie adresu miejsca,gdzie odbywać się będzie kurs,c)czas trwania kursu (daty i godziny)d)plan nauczania,określający zakres tematyczny zajęć i ich wymiar,e)cele kursu (przewidywane efekty).2)zapewnić uczestnikom kursu salę wyposażoną w sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia oraz samochody szkoleniowe,3)zapewnić prowadzenie szkolenia przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach-w uzasadnionych przypadkach po rozpoczęciu szkolenia za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie,4)zapewnić uczestnikom kursu materiały dydaktyczne(w tym:notes, długopis,podręcznik dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat.Coraz testy na CD),które staną się własnością uczestników kursu,5)zapewnić każdemu uczestnikowi catering każdego dnia kursu podczas zajęć teoretycznych (tj.dwudaniowy obiad-zupa i drugie danie, kawę, herbatę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,ciastka,ciasto,owoce),6)zapewnić ubezpieczenie2osób-uczestników kursu przez okres trwania kursu,7)uwzględnić w cenie oferty koszt dodatkowych co najmniej 15godzin nauki jazdy dla każdego uczestnika oraz egzaminu państwowego:teoretycznego i praktycznego,dla każdego uczestnika kursu.8)informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady(WE) nr1083/2006z dnia 11lipca2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności(Dz.Urz.UE L 210/25 z 31.07.2006)oraz Rozporządzenia Komisji WE nr1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006(Dz.Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006)i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007-2013,9)zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP,10)przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu,m.in.na podstawie formularza ankiety oceniającej i przedstawić jej wyniki Zamawiającemu,11)Prowadzić odpowiednią dokumentację: a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika(w każdym dniu kursu), c)imienną listę,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych;d)imienną listę,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać korzystanie z cateringu(w każdym dniu kursu);e)indywidualne karty przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika kursu moduł prawa jazdy kat.C;f)indywidualne arkusze przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego osoby ubiegającej się o uprawnienie do prowadzenia pojazdów dla kat.C;g)wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez uczestników szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat.C; 12)wystawić zaświadczenia potwierdzone podpisem uczestnika o wyjeżdżeniu przez niego dodatkowych co najmniej15godzin praktycznej nauki jazdy,13)przedłożyć dowód wniesienia opłaty za egzamin państwowy na prawo jazdy kat.Cdla każdego uczestnika kursu,14)niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu24godzin od zdarzenia, poinformować Zamawiającego o:a)nie zgłaszaniu się uczestników na kurs; b)przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika;c)innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy,15)przekazać Zamawiającemu,w terminie do7dni od dnia zakończenia kursu,następujące dokumenty:a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika (w każdym dniu kursu),c)imienną listę, na której uczestnicy kursu potwierdzali otrzymanie materiałów dydaktycznych,d)imienną listę, na której uczestnicy kursu potwierdzali korzystanie z cateringu (w każdym dniu kursu),e)kserokopie indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika kursu moduł prawa jazdy kat.C, f) kserokopie indywidualnych arkuszy przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego osoby ubiegającej się o uprawnienie do prowadzenia pojazdów dla kat.C,g) kserokopie zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat.C, h)zaświadczeń o wyjeżdżeniu przez uczestnika dodatkowych co najmniej15godzin praktycznej nauki jazdy,i)kserokopie dowodu wniesienia opłaty za egzamin państwowy na prawo jazdy kat.Cza każdego uczestnika, j)kserokopie dowodu ubezpieczenia uczestników na czas trwania kursu,k)kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu,l)ankiety oceniające kurs przeprowadzone wśród uczestników. 16)przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r. Część II Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji paznokci dla 5 osób,w tym:2osób przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej i 3osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego-uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować130godzin lekcyjnych(w tym:90 godzin-wizaż i 40godzin-stylizacja paznokci).Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze(od poniedziałku do piątku)w mieście Ciechanów,w budynku pozbawionym barier architektonicznych,o lokalizacji dogodnej dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego(położonego nie dalej niż400m.od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej).Wykonawca zobowiązany jest:1)opracować program kursu i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert wraz z ofertą jako załącznik do niej.Program musi zawierać:a)nazwę i zakres kursu;b)miejsce,gdzie odbywać się będzie kurs;c)czas trwania kursu(data i godziny);d)plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar;2)zapewnić uczestnikom kursu salę wyposażoną w sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia,tj.fotele obrotowe,lustra, zestawy pędzli do makijażu,aplikatory do cieni,gąbki do podkładu, zestawy korektorów,palety:podkładów,pomadek,błyszczyków,pudrów i cieni,płyny micelarne,zalotki,sztuczne rzęsy,szczoteczki do rzęs i brwi,pensety kosmetyczne, eyelinery,konturówki do oczu,tusze do rzęs,stoliki kosmetyczne do stylizacji paznokci, lampki oświetleniowe,frezarki,profesjonalne lampy UV,sprzęt do pedicure(miski+ jednorazowe wkłady,podnóżki),tipsy naturalne,szablony,klej do tipsów,gilotynki, zestaw pilników,bloki polerskie,zestaw żeli do manicure hybrydowego,lakiery hybrydowe,cleanery,płyn do zdejmowania tipsów,płyn do czyszczenia pędzelków, waciki bezpyłowe,pędzelki do nakładania żelu,oliwkę do skórek,primer,preparat do usuwania skórek,miseczki do manicure,cążki do wycinania skórek,kopytko ze stali chirurgicznej,ozdoby do paznokci,lakiery:linery,podkładowe,utwardzające,odżywki do paznokci,zmywacze,preparat odtłuszczający,ręczniki jednorazowe,środki dezynfekujące.3)zapewnić prowadzenie szkolenia przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach-w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić w trakcie szkolenia zmiana osób prowadzących szkolenie,4)zapewnić każdemu uczestnikowi catering każdego dnia kursu podczas zajęć teoretycznych(tj. dwudaniowy obiad-zupa i drugie danie,kawę,herbatę,wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,ciastka,ciasto,owoce),5)zapewnić ubezpieczenie5osób-uczestników kursu przez okres trwania kursu,6)zapewnić każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne(długopis,notes)i kuferek ze starterami zawierającymi niezbędne akcesoria,które staną się własnością uczestników kursu:1.Wizaż Zestaw pędzli:do nakładania podkładu,do pudru,ścięty ukośnie do różu,wachlarz,ścięty do brwi,zaokrąglony do cieni,liner do wykonywania kreski,płaski do ust Aplikator z gąbki do cieni-6 szt.-różne rodzaje Trójkątne gąbki do podkładu-4 szt.Korektor-6 kolorów Paleta podkładów-6kolorów Paleta pomadek(10kolorów)Paleta błyszczyków(10 kolorów)Paleta pudrów(rozświetlający,matujący,bronzer,róż do policzków) Płyn micelarny-1szt.Lusterko stojące dwustronne,powiększeniex5Zalotka-1szt. Sztuczne rzęsy całe,kępki,z klejem do rzęs Szczoteczka do rzęs-1 szt.Szczoteczka do brwi i grzebyk-1szt.Penseta kosmetyczna do regulacji brwi-1szt.Paleta cieni-1 szt.(24 kolory)Eyeliner czarny-1szt.Konturówka do oczu(+ew.temperówka), Tusz do rzęs-2kolory,1.Stylizacja paznokci Profesjonalna lampa UV36W tunelowa-1 szt.Żarówki 9W do kompletu-4 szt.Żel clear(przezroczysty)5ml-1 szt.Żel pink (różowy)5ml-1 szt.Żel biały do frenchu Żel nabłyszczający wykończeniowy Tipsy naturalne w rozmiarach od1do10,elastyczne i mocne-1saszetka(100szt.)Szablony-10szt.Klej do tipsów3g super mocny-1szt.Gilotyna-1szt.Pilnik prosty80/80-2szt. Pilnik banan100/180-2szt.Blok polerski biały100/100-1szt.Patyczki z drzewa pomarańczowego-5szt.Cleaner-płyn do przemywania masy żelowej100ml-1szt.Tips off-płyn do zdejmowania tipsów100ml-1szt.Brush cleaner-płyn do czyszczenia pędzelków100ml-1szt.Waciki bezpyłowe-250szt.Najwyższej jakości pędzelek do nakładania żelu-włosie Toray-1szt.Oliwka do skórek15ml-1szt.Primer-wytrawiacz 6ml-1szt.Cuticle remover-preparat do usuwania skórek6ml-1 szt. Miseczka do manicure Cążki do wycinania skórek Kopytko ze stali chirurgicznej Karuzela pełna ozdób-1szt.Korektor lakieru w pisaku(wymienne końcówki)-1szt.Lakier-liner z cienkim pędzelkiem-1szt.Lakier podkładowy-1szt.Lakier utwardzający-1szt.Komplet lakierów do paznokci-różne kolory-10szt.Wysuszacz lakieru-1szt.Lakier żelowy UV TOP/BASE (2w1)-6ml Lakier żelowy UV kolor-2szt.-6ml Odżywka keratyna ew. jedwabna-1szt.Bezacetonowy zmywacz do paznokci-1szt.Preparat odtłuszczający-1szt.7)informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,a także oznakowania miejsca realizacji kursu,zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady(WE) nr1083/2006z dnia 11 lipca2006r.ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,EFS oraz Funduszu Spójności(Dz.Urz.UE L 210/25 z31.07.2006)oraz Rozporządzenia Komisji WE nr1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006(Dz.Urz.UE L 371/1 z27.12.2006)i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007-2013.8)zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki zgodne z zasadami BHP.9)przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu,m.in.na podstawie formularza ankiety oceniającej i przedstawić jej wyniki Zamawiającemu.10)prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z:a)dziennika zajęć;b)imiennej listy obecności uczestników kursu(w każdym dniu kursu);c)imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera;d)imiennej listy,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu(w każdym dniu kursu);11)wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników kursu.12)Niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zdarzenia, poinformować Zamawiającego o:a)nie zgłaszaniu się uczestników;b)przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika;c)innych sytuacjach,które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy.13)przekazać Zamawiającemu,w terminie do7dni od dnia zakończenia kursu,następujących dokumentów:a)dziennika zajęć;b)imiennej listy obecności uczestników kursu(w każdym dniu kursu);c)imiennej listy,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera;d)imiennej listy,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu(w każdym dniu kursu);e)zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu;f)ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu,g)dowodu ubezpieczenia uczestników na czas trwania kursu.14)Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020r. Część III Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu księgowości komputerowej dla3 osób niepełnosprawnych, mieszkańców powiatu ciechanowskiego-uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii europejskiej w ramach Europejskiego funduszu Społecznego. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie150godzin lekcyjnych(80 godzin zajęć teoretycznych i70godzin zajęć praktycznych).Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze(od poniedziałku do piątku)w mieście Ciechanów. Szkoleniem należy objąć tematykę z zakresu:rachunkowości,sprawozdawczości, prawa podatkowego,prawa ubezpieczeń społecznych,podstaw prawa pracy i obsługi komputerowego programu księgowego np. komputerowa książka przychodów i rozchodów.Wykonawca zobowiązany jest:1)Opracować program kursu i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert wraz z ofertą jako załącznik do niej.Program musi zawierać:a)nazwę i zakres kursu,b)czas trwania kursu(daty i godziny)c)plan nauczania, określający zakres tematyczny zajęć i ich wymiar,d)cele kursu (przewidywane efekty).2)Zapewnić prowadzenie szkolenia przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach-w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego w trakcie szkolenia może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie,3)zapewnić uczestnikom kursu materiały dydaktyczne(w tym co najmniej: notes,długopis,skrypt/podręcznik),które staną się własnością uczestników kursu,4)zapewnić salę wykładową oraz sprzęt komputerowy dla każdego uczestnika kursu,5)zapewnić każdemu uczestnikowi catering każdego dnia kursu(tj.dwudaniowy obiad-zupa i drugie danie,kawę,herbatę,wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,ciastka,ciasto,owoce),6)ubezpieczyć3uczestników na czas trwania kursu,7)informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady(WE) nr1083/2006 z dnia 11lipca2006r.ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności(Dz.Urz.UE L 210/25 z31.07.2006)oraz Rozporządzenia Komisji WE nr1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006(Dz.Urz.UE L 371/1 z27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007-2013.8)zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP,9)zorganizować i przeprowadzić egzamin wewnętrzny i wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem MEN10)przeprowadzić wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu,m.in.na podstawie formularza ankiety oceniającej i przedstawić jej wyniki Zamawiającemu.11)prowadzić odpowiednią dokumentację:a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika(w każdym dniu kursu),c)imienną listę,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych;d)imienną listę,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać korzystanie z cateringu(w każdym dniu kursu); e)indywidualne karty przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika kursu;f)protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego,jeżeli zostały przeprowadzone;g)przedłożyć dowód ubezpieczenia2uczestników na czas trwania kursu,h)wystawić zaświadczenia o ukończeniu kursu.12)Niezwłocznie,nie później jednak niż w ciągu24godzin od zdarzenia, poinformować Zamawiającego o:a)nie zgłaszaniu się uczestników na kurs,b)przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika, c)innych sytuacjach,które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 13)przekazać Zamawiającemu,w terminie do7dni od dnia zakończenia kursu,następujące dokumenty:a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika (w każdym dniu kursu),c)imienną listę,na której uczestnicy kursu potwierdzali otrzymanie materiałów dydaktycznych,d) imienną listę,na której uczestnicy kursu potwierdzali korzystanie z cateringu(w każdym dniu kursu),e)kserokopie indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika kursu,f)zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu,g)kserokopie dowodu ubezpieczenia uczestników na czas trwania kursu,h)kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu,i)ankiety oceniające kurs przeprowadzone wśród uczestników.14)przechowywać dokumenty potwierdzające realizację kursu do dnia31.12.2020r. Część IV Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na operatora koparko-ładowarki kl. III dla3osób,w tym:2usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 1 osoby przebywającej w rodzinnej pieczy zastępczej, mieszkańców powiatu ciechanowskiego-uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień.Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie202godziny.Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż25 godzin zegarowych w tygodniu.Szkolenie musi zostać zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia20września2001r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych(Dz.U.z 2001r.Nr118 poz.1263).Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze(od poniedziałku do piątku)w mieście Ciechanów w budynku o lokalizacji dogodnej dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego(położonego nie dalej niż400m od najbliższego przystanku komunikacji miejskiej).Wykonawca zobowiązany jest:1)Opracować program kursu i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert wraz z ofertą jako załącznik do niej.Program musi zawierać:a)nazwę i zakres kursu,b)podanie adresu miejsca,gdzie odbywać się będzie kurs,c)czas trwania kursu(daty i godziny) d)plan nauczania,określający zakres tematyczny zajęć i ich wymiar,e)cele kursu (przewidywane efekty).2)zapewnić prowadzenie szkolenia przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach-w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego w trakcie szkolenia może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie,3)opłacić i zorganizować egzamin końcowy zewnętrzny przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie,zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia20.09.2001r, w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr118 poz.1263),4)zapewnić uczestnikom kursu materiały dydaktyczne(w tym co najmniej: notes,długopis,skrypt/podręcznik),które staną się własnością uczestników kursu,5)zapewnić do zajęć praktycznych sprzęt adekwatny do przedmiotu zamówienia umożliwiający realizację szkolenia,do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 3 stanowiska dla uczestników szkolenia, sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia,6)zapewnić każdemu uczestnikowi catering każdego dnia kursu podczas zajęć teoretycznych(tj. dwudaniowy obiad-zupa i drugie danie,kawę,herbatę,wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,ciastka,ciasto,owoce),7)ubezpieczyć 3 uczestników na czas trwania kursu,8)informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,a także oznakowania miejsca realizacji kursu,zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE)nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r.ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności(Dz.Urz. UE L 210/25 z31.07.2006)oraz Rozporządzenia Komisji WE nr1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006(Dz.Urz.UE L 371/1 z27.12.2006)i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007-2013.9)zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP,10)przeprowadzić wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu,m.in.na podstawie formularza ankiety oceniającej i przedstawić jej wyniki Zamawiającemu.11)prowadzić odpowiednią dokumentację:a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika(w każdym dniu kursu),c)imienną listę,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych;d)imienną listę,na której uczestnicy kursu będą potwierdzać korzystanie z cateringu(w każdym dniu kursu);e)indywidualne karty przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika kursu;f)protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego,jeżeli zostały przeprowadzone;12)przedłożyć dowód ubezpieczenia 3 uczestników na czas trwania kursu,13)wystawić zaświadczenia o ukończeniu kursu.14)Niezwłocznie,nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zdarzenia,poinformować Zamawiającego o:a)nie zgłaszaniu się uczestników na kurs,b)przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika,c)innych sytuacjach,które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy.15)przekazać Zamawiającemu,w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu,następujące dokumenty:a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika(w każdym dniu kursu),c)imienną listę,na której uczestnicy kursu potwierdzali otrzymanie materiałów dydaktycznych,d) imienną listę,na której uczestnicy kursu potwierdzali korzystanie z cateringu(w każdym dniu kursu),e)kserokopie indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika kursu,f)zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu,g)kserokopie dowodu wniesienia opłaty za egzamin końcowy zewnętrzny za każdego uczestnika kursu,j)kserokopie dowodu ubezpieczenia uczestników na czas trwania kursu,k)kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu,l)ankiety oceniające kurs przeprowadzone wśród uczestników.16)przechowywać dokumenty potwierdzające realizację kursu do dnia 31.12.2020 r. Część V Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu ochrony osób i mienia I stopnia dla 1osoby-usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki,mieszkanki powiatu ciechanowskiego-uczestniczki projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie245godzin lekcyjnych.Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze(od poniedziałku do piątku)w mieście Ciechanów.Szkolenie należy zrealizować w oparciu o przepisy ustawy z dnia 22sierpnia1997r. o ochronie osób i mienia(Dz.U. z 2005 r. Nr145,poz.1221 z późn,zm.),rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia7września2010r.w sprawie wymagań,jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne(Dz.U.z 2010r.Nr166,poz.1128 z późn. zm.)oraz inne akty prawne z zakresu przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest:1)Opracować program kursu i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert wraz z ofertą jako załącznik do niej.Program musi zawierać:a)nazwę i zakres kursu,b)podanie adresu miejsca,gdzie odbywać się będzie kurs,c)czas trwania kursu(daty i godziny)d)plan nauczania,określający zakres tematyczny zajęć i ich wymiar,e)cele kursu(przewidywane efekty).2)Zapewnić prowadzenie szkolenia przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach-w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego w trakcie szkolenia może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie,3)zapewnić uczestnikowi kursu materiały dydaktyczne(w tym co najmniej: notes,długopis,skrypt/podręcznik),które staną się własnością uczestnika kursu,4)zapewnić podczas zajęć praktycznych sprzęt i akcesoria adekwatne do tematyki szkolenia(np.kajdanki,broń,tarcze strzelnicze,tonfy treningowe,sprzęt ratownictwa medycznego-fantomy,maski,itp.),5)zapewnić salę do zajęć z samoobrony,strzelnicę do zajęć strzeleckich,6)zapewnić uczestnikowi catering każdego dnia kursu podczas zajęć teoretycznych(tj.dwudaniowy obiad-zupa i drugie danie,kawę,herbatę,wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,ciastka,ciasto,owoce),7)opłacić i zorganizować egzamin państwowy na licencję I stopnia pracownika fizycznej ochrony osób i mienia8)ubezpieczyć uczestnika na czas trwania kursu,9)informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,a także oznakowania miejsca realizacji kursu,zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady(WE)nr1083/2006 z dnia 11lipca2006r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności(Dz.Urz. UE L 210/25 z31.07.2006)oraz Rozporządzenia Komisji WE nr1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr1083/2006(Dz.Urz.UE L 371/1 z27.12.2006)i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007-2013.10)zapewnić uczestnikowi kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP,11)przeprowadzić wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu,m.in.na podstawie formularza ankiety oceniającej i przedstawić jej wyniki Zamawiającemu.12)prowadzić odpowiednią dokumentację:a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika(w każdym dniu kursu),c)imienną listę,na której uczestnik kursu będzie potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych;d)imienną listę,na której uczestnik kursu będzie potwierdzać korzystanie z cateringu(w każdym dniu kursu);e)indywidualne karty przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla każdego uczestnika kursu;f)protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego,jeżeli zostały przeprowadzone;g)przedłożyć dowód ubezpieczenia uczestnika na czas trwania kursu,h)wystawić zaświadczenia o ukończeniu kursu.13)Niezwłocznie,nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zdarzenia,poinformować Zamawiającego o:a)nie zgłaszaniu się uczestnika na kurs,b)przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika,c)innych sytuacjach,które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy.14)przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu,następujące dokumenty:a)dziennik zajęć,b)imienną listę obecności uczestnika(w każdym dniu kursu),c)imienną listę,na której uczestnik kursu potwierdził otrzymanie materiałów dydaktycznych,d)imienną listę,na której uczestnik kursu potwierdzał korzystanie z cateringu(w każdym dniu kursu),e)kserokopie indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć w części teoretycznej i praktycznej dla uczestnika kursu,f)zaświadczeń o ukończeniu przez uczestnika kursu,g)kserokopie dowodu wniesienia opłaty za egzamin końcowy zewnętrzny uczestnika kursu,j)kserokopie dowodu ubezpieczenia uczestnika na czas trwania kursu,k)kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu,l) ankiety oceniające kurs przeprowadzone wśród uczestnika.15)przechowywać dokumenty potwierdzające realizację kursu do dnia 31.12.2020r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, PODDZIAŁANIE 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ciechanowie 06-400 Ciechanów , ul. 17 Stycznia 7.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KAT. C DLA 2 OSOB, W TYM: 1 USAMODZIELNIANEGO WYCHOWANKA Z ZASTEPCZYCH FORM OPIEKI ORAZ 1 OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ, MIESZKANCOW POWIATU CIECHANOWSKIEGO - UCZESTNIKOW PROJEKTU AKTYWNOSC SZANSA NA ZATRUDNIENIE I USAMODZIELNIENIE WSPOLFINANSOWANEGO ZE SRODKOW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOLECZNEGO.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie, Centrum Kształcenia w Ciechanowie, ul. Płońska 57a, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4884,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu i stylizacji paznokci dla 5 osób, w tym: 2 osób przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej i 3 osób niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą nazatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Czerwony Krzyż Oddział Rejonowy w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 11, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16500,45

  • Oferta z najniższą ceną: 16500,45 / Oferta z najwyższą ceną: 19900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu księgowości komputerowej dla 3 osób niepełnosprawnych, mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii europejskiej w ramach Europejskiego funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie, Centrum Kształcenia w Ciechanowie, ul. Płońska 57a, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8748,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8748,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8748,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na operatora koparko-ładowarki kl. III dla 3 osób, w tym: 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 1 osoby przebywającej w rodzinnej pieczy zastępczej, mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazowiecki Ośrodek Badawczo-Innowacyjno-Szkoleniowy SPAWALNIK Sp. z o.o. w Ciechanowie, ul. Powstańców Warszawskich 6, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.