eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa monitora funkcji życiowych do siedziby Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-22

Łask: Dostawa monitora funkcji życiowych do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 122347 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100417 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monitora funkcji życiowych do siedziby Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora funkcji życiowych do siedziby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane z załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Wspólny słownik zamówień CPV - 33195000-3 System monitorowania pacjentów Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego, do budynku szpitala, na oddział chirurgii szczękowo- twarzowej i laryngologii, SP ZOZ ul. Warszawska 62, 98-100 Łask montaż sprzętu, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego. Termin płatności za fakturę minimum 30 dni (zgodnie z ofertą). Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna z wyposażeniem była fabrycznie nowa, wyprodukowana w 2011 roku. Minimalny termin gwarancji oferowanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Warunki serwisu i gwarancji: 1.Miejscem świadczenia usług jest oddział chirurgii szczękowo- twarzowej i laryngologii SP ZOZ w Łasku. 2. Czas rozpoczęcia prac serwisowych od chwili zgłoszenia max 48h. 3. Czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili rozpoczęcia prac serwisowych - max 48h. Jeśli przewidywany czas wykonania naprawy wynosi więcej niż 3 dni, wykonawca zapewni dostarczenie równorzędnego sprzętu zastępczego, o parametrach technicznych nie gorszych od sprzętu zastępowanego. Czas gwarancji przedłuża się o czas napraw. 4. Koszty świadczenia gwarancyjnego ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy zalecane przez producenta dla utrzymania gwarancji. 6. Wykonawca zapewni przegląd techniczny w terminie nie późniejszym, niż jeden miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancji, po którym wyda świadectwo sprawności aparatu. 7. Gwarancja dla nowo zainstalowanych, a także nowo zamontowanych elementów aparatu wynosi co najmniej 24 miesiące. 8. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis pogwarancyjny. 9. Wykonawca gwarantuje dostępność serwisu i części zamiennych przez minimum 10 lat od zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego, wyznaczonego do obsługi zamówionego sprzętu, w terminie 2 dni od protokolarnego przekazania sprzętu Zamawiającemu. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zaoferowany sprzęt musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BiaMediTek sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7405,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7405,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7405,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.