eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddziału w Warszawie w następującym zakresie1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego w podziale na 6 zadańZadanie I - Rejon Boża Wola Zadanie II- Rejon Garwolin, Mińsk, Siedlce Zadanie III-Rejon Grójec, Ożarów Mazowiecki Zadanie IV-Rejon Mława, Płońsk, Płock Zadanie V-Rejon Przasnysz, Ostrołęka, Ostrów Maz. Zadanie VI-Rejon Radom, Zwoleń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Warszawa: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddziału w Warszawie w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego w podziale na 6 zadań: Zadanie I - Rejon Boża Wola Zadanie II- Rejon Garwolin, Mińsk, Siedlce Zadanie III-Rejon Grójec, Ożarów Mazowiecki Zadanie IV-Rejon Mława, Płońsk, Płock Zadanie V-Rejon Przasnysz, Ostrołęka, Ostrów Maz. Zadanie VI-Rejon Radom, Zwoleń
Numer ogłoszenia: 122344 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddziału w Warszawie w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego w podziale na 6 zadań: Zadanie I - Rejon Boża Wola Zadanie II- Rejon Garwolin, Mińsk, Siedlce Zadanie III-Rejon Grójec, Ożarów Mazowiecki Zadanie IV-Rejon Mława, Płońsk, Płock Zadanie V-Rejon Przasnysz, Ostrołęka, Ostrów Maz. Zadanie VI-Rejon Radom, Zwoleń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich GDDKiA Oddziału w Warszawie w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego w podziale na 6 zadań: Zadanie I - Rejon Boża Wola Zadanie II- Rejon Garwolin, Mińsk, Siedlce Zadanie III-Rejon Grójec, Ożarów Mazowiecki Zadanie IV-Rejon Mława, Płońsk, Płock Zadanie V-Rejon Przasnysz, Ostrołęka, Ostrów Maz. Zadanie VI-Rejon Radom, Zwoleń.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 90.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca na każde Zadanie, na które składa ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 18 000,00 złotych (osiemnaście tysięcy 00/100 złotych) Zadanie II - 20 000,00 złotych (dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych) Zadanie III - 18 000,00 złotych (osiemnaście tysięcy 00/100 złotych) Zadanie IV - 17 000,00 złotych (siedemnaście tysięcy 00/100 złotych) Zadanie V - 17 000,00 złotych (siedemnaście tysięcy 00/100 złotych) Zadanie VI - 13 000,00 złotych (trzynaście tysięcy 00/100 złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. niniejszego Ogłoszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadania/zadań obejmujących wykonanie robót utrzymaniowych, remontowych lub przebudowę obiektów mostowych o łącznej wartości: min. 300 000,00 zł brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku, w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. niniejszego Ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na każde Zadanie na które składa ofertę musi wskazać osoby, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostanie jej powierzone. Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę przedstawi kandydatów którzy spełnią następujące wymagania: 1. Stanowisko: Kierownik robót; Minimalna liczba personelu na każde zadanie: 1 osoba; Minimalne doświadczenie zawodowe i kwalifikacje : Wykonanie minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu robót utrzymaniowych, remontowych lub przebudowy obiektu mostowego na stanowisku Kierownika robót mostowych lub Kierownika budowy, 2. Stanowisko: Osoba przeprowadzająca kontrolę obiektów inżynieryjnych, Minimalna liczba personelu na każde zadanie: 1 osoba; Minimalne doświadczenie zawodowe i kwalifikacje : Uprawnienia budowlane w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby na w/w stanowiska, a w przypadku składania ofert na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca nie może wskazać tych samych osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. niniejszego Ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. 2.W sytuacji gdy, Wykonawca polega zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt III.4. 2 Ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie i dokument wymienione w pkt III.4.2) powyżej albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) oraz dokumenty wymienione w pkt. III.4.4) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 punkt 5 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełnienia został zamieszczony w pkt. III.3.2) i III.3.4) Ogłoszenia o zamówieniu, Wykonawcy wykazują łącznie. 9. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, piętro 7, pokój 714.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, piętro 7, pokój 714.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na warunkach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, do wysokości 50 % zamówienia podstawowego. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zadanie I, II,VI 1) Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości - 39 miesięcy od daty podpisania umowy 2) Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze oraz roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego - termin zakończenia 31 październik 2018 r. Zadanie III 1) Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości - 39 miesięcy od daty podpisania umowy (za wyjątkiem Rejonu Ożarów Mazowiecki, gdzie termin rozpoczęcia prac planowany jest od 01.01.2016 r.). 2) Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze oraz roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego - termin zakończenia 31 październik 2018 r. Zadanie IV 1) Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości - 39 miesięcy od daty podpisania umowy (za wyjątkiem Rejonu Płock, gdzie termin rozpoczęcia prac planowany jest od 01.08.2015 r.). 2) Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze oraz roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego - termin zakończenia 31 październik 2018 r. Zadanie V 1) Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości - 39 miesięcy od daty podpisania umowy (za wyjątkiem Rejonu Ostrołęka, gdzie termin rozpoczęcia prac planowany jest od 01.08.2015 r. 2) Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze oraz roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego - termin zakończenia 31 październik 2018 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Rejon Boża Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Boża Wola w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II- Rejon Garwolin, Mińsk, Siedlce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Garwolin, Rejonu Mińsk i Rejonu Siedlce w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III-Rejon Grójec, Ożarów Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Grójec i Rejonu Ożarów Mazowiecki w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV-Rejon Mława, Płońsk, Płock.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Mława, Rejonu Płock i Rejonu Płońsk w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V-Rejon Przasnysz, Ostrołęka, Ostrów Maz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Przasnysz, Rejonu Ostrołęka i Rejonu Ostrów Maz. w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI-Rejon Radom, Zwoleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Rejonu Radom i Rejonu Zwoleń w następującym zakresie: 1. Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w czystości 2. Bieżące roboty konserwacyjno naprawcze 3. Roboty polegające na naprawie i/lub odtworzeniu zniszczonych elementów obiektu inżynierskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3, 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.