eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 2 miesięcy dla1. Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i 2. Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Łódź: Dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 2 miesięcy dla: 1. Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i 2. Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 122334 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58380 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OISW w Łodzi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 2 miesięcy dla: 1. Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i 2. Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są, wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ, dostawy częściowe produktów leczniczych i wyrobów medycznych przez okres 2 miesięcy dla: A) Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi i B) Apteki przy Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi, zwanych w dalszej części SIWZ Zamawiającymi indywidualnymi (załącznik nr 1 do SIWZ) Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: A) CPV 33600000-6 z grupy Produkty farmaceutyczne. B) CPV 33690000-3 z grupy Różne produkty lecznicze. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Produkty lecznicze i wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) - wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu leczniczego oraz okazać je na żądanie Zamawiającego, 2. Oferowane produkty lecznicze i wyroby medyczne muszą posiadać w dniu dostawy co najmniej 12 miesięczny termin ważności. 3. Ilość produktu leczniczego lub wyrobu medycznego musi być dostarczona w ilości zamówionej, w terminie określonym w warunkach umowy, 4. Produkty lecznicze opisane są nazwą substancji czynnej. W przypadku produktów leczniczych wieloskładnikowych do opisu przedmiotu zamówienia wprowadzono nazwę handlową w celu uniknięcia niejednoznaczności oraz dodatkowo zapis lub równoważne. 3. Warunki techniczne realizacji dostaw. Faktyczne zamówienie (co do rozmiaru i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób leczonych, wynikać będzie ze składanych pisemnie przez Zamawiających indywidualnych zapotrzebowań. Przedmiotowe zapotrzebowanie przedstawiane Wykonawcy określać będzie asortyment, wielkość i wymagane terminy realizacji dostawy, przy czym: 1. Zapotrzebowanie będzie składane na minimum 1 dzień przed jego realizacją, 2. Dostawy będą realizowane raz dziennie w godzinach pracy Zamawiających indywidualnych, 3. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne w ciągu 2 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, ponieważ odpowiadają strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w okresie 2 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia produktów leczniczych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 4. Wartość produktów leczniczych i wyrobów medycznych objętych umową jest ilością maksymalną jaką mogą zamówić Zamawiający indywidualny i może ona ulec zmniejszeniu max. do 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego indywidualnego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikającą z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 5. Płatność przelewem, w ciągu min. 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę zamówienia. 6. W trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oferty na produkt leczniczy lub wyrób medyczny o innej nazwie handlowej niż podana w Załączniku nr 3 do SIWZ, będący produktem leczniczym o tej samej substancji czynnej. 7. Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załączniku nr 3 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. 8. Jeżeli Wykonawca nie posiada danego produktu leczniczego lub wyrobu medycznego ujętego w Załączniku nr 3 do SIWZ z powodu wycofania z obrotu lub zaprzestania jego produkcji, należy wyraźnie zaznaczyć ten fakt, a asortyment ten nie będzie brany pod uwagę podczas oceniania ofert. 9. W przypadku pojawienia się na rynku nowego produktu leczniczego o tej samej substancji czynnej znajdującej się w opisie zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu dokonania ewentualnych zmian w zamówieniach częściowych realizowanych przez zamawiających indywidualnych po podpisaniu umowy. 10. Zamawiający żąda aby ilość zamówionego produktu leczniczego realizowana na podstawie zamówień częściowych po podpisaniu umowy była dostarczona w całości i w terminie określonym w/w zamówieniu. 11. Zamawiający wyraża zgodę na zamianę postaci form doustnych w podaniu nazwy preparatu będącego ofertą oraz ich wyceny, a mianowicie: zamiast tabletek - tabletki powlekane, kapsułki, kapsułki twarde lub drażetki, zamiast tabletek powywlekanych - tabletki, kapsułki, kapsułki twarde lub drażetki, zamiast kapsułek - kapsułki twarde, tabletki, tabletki powlekane, drażetki, zamiast drażetek - kapsułki, tabletki, kapsułki twarde, tabletki powlekane, zamiast (tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek) o powolnym uwalnianiu - tabletki, tabletki powlekane lub kapsułki - o zmodyfikowanym uwalnianiu. Podane w Załączniku nr 3 do SWIZ wielkości zapotrzebowania na produkty lecznicze i wyroby medyczne w ciągu 12 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykaz A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neuca S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31222,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36885,35

  • Oferta z najniższą ceną: 36885,35 / Oferta z najwyższą ceną: 39128,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykaz D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neuca S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13556,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17020,31

  • Oferta z najniższą ceną: 17020,31 / Oferta z najwyższą ceną: 17020,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.