eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, tel. (012) 422 81 96, fax (012) 422 02 09, e-mailsekr@pwst.krakow.pl, www.pwst.krakow.pl REGON000275843, NIP675-00-07-593

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Kraków: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, tel. (012) 422 81 96, fax (012) 422 02 09, e-mail: sekr@pwst.krakow.pl, www.pwst.krakow.pl REGON: 000275843, NIP: 675-00-07-593
Numer ogłoszenia: 122297 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwst.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, tel. (012) 422 81 96, fax (012) 422 02 09, e-mail: sekr@pwst.krakow.pl, www.pwst.krakow.pl REGON: 000275843, NIP: 675-00-07-593.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dwuetapowy zakres prac budowlanych w budynku PWST w Krakowie zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 5, zgodnie z projektami wykonawczymi i przedmiarami robót (opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 w formie elektronicznej - płyta CD). 3.2 Wspólny Słownik Zamówień: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym. 3.3 W ramach I etapu o wartości około 2 700 tys. brutto Zamawiający przewiduje wykonanie m.in. następujących prac: 3.3.1 Prace w obrębie piwnic i podwórka: 3.3.1.1 Osuszenie ścian piwnic. 3.3.1.2 Usunięcie ziemi z podwórka i jego zabudowa. 3.3.1.3 Wymiana murów granicznych. 3.3.1.4 Wykonanie szybów windowych. 3.3.2 Nadbudowa części frontowej budynku: 3.3.2.1 Wykonanie stropu nad IV piętrem. 3.3.2.2 Wykonanie robót murarskich i pokrycia dachowego. 3.3.2.3 Wykonanie pomieszczeń wentylatorni i pokryć dachowych oficyny. 3.3.3 Roboty na elewacji 3.3.31 Wymiana stolarki okiennej (Wykonawca zobowiązany jest uzyskać przed wbudowaniem akceptację Zamawiającego dla oferowanej stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie zgodności jej parametrów technicznych i estetycznych z projektem). 3.3.3.2 Zamurowanie zbędnych otworów okiennych. 3.3.3.3 Wykonanie elewacji budynku. 3.3.4 Roboty adaptacyjne 3.3.4.1 Wyburzenie ścian w obrębie pomieszczeń domu studenckiego. 3.3.4.2 Wykonanie ścian działowych pomieszczeń domu studenckiego. 3.3.5 Inne 3.3.5.1 Dostawa i montaż dźwigów będzie przedmiotem odrębnego postępowania. 3.3.5.2 Dostawa i montaż foteli będzie przedmiotem odrębnego postępowania. 3.4Szczegółowy zakres prac I etapu określi Wykonawca w harmonogramie rzeczowo-finansowym, przedstawionym Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 3.5 Wykonane prace I etapu muszą po ich zakończeniu umożliwić dalsze korzystanie z sal dydaktycznych: sala gimnastyczna, scena teatralna, sala eksperymentalna, także z komunikacją do sal i ich zapleczem. Remont wymienionych pomieszczeń przewidziany jest w ramach II etapu. 3.6II etap obejmuje wykonanie pozostałych prac, zgodnie z dokumentacją techniczną (zał. nr 1), umożliwiających przekazanie obiektu do użytkowania. 3.7Inne 1. Dopuszcza się możliwość wykonania prac objętych przetargiem z udziałem podwykonawców. 2. Prace będące przedmiotem zamówienia Wykonawca może wykonać przy pomocy podwykonawców, przy czym: Wykonawca powinien określić, jaki zakres robót wykona siłami własnymi, a jaki przy pomocy podwykonawców, zawarcie przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego, brak pisemnego sprzeciwu lub zastrzeżeń Zamawiającego, w terminie 14 dni od przedstawienia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie będzie oznaczało wyrażenie zgody na zawarcie umowy, Zamawiający za prace wykonane przez podwykonawcę płaci bezpośrednio podwykonawcy, zawarcie umowy przez podwykonawcę z dalszym podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy, odpowiednio do zapisu pkt. 2 i 3. W przypadku wykonywania robót w czynnym budynku wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla użytkownika. Roboty objęte niniejszym przetargiem będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności w oparciu o ustawę Prawo Budowlane. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z opisem przedmiotu zamówienia, z wiedzą nabytą podczas wizji lokalnej, a także wyjaśnień Zamawiającego udzielonych Wykonawcom na piśmie w związku z ich zapytaniami co do przedmiotu zamówienia oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane inspektorowi nadzoru, nadzór autorski należy wzywać na budowę poprzez inspektora nadzoru. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje w I etapie wymianę całej stolarki okiennej i remont elewacji. Kilka okien będzie zamurowanych, między innymi na III kondygnacji i okna sali teatralnej. Budynek Zamawiającego położony jest na obszarze architektonicznym wpisanym do rejestru zabytków, natomiast sam nie jest obiektem zabytkowym. W ramach I etapu planowane są prace na podwórku, obowiązkowe jest wykonanie badań archeologicznych, leży to w gestii inwestora. Zamawiający zleci wykonanie badań mykologicznych Wykonawcy. W ramach I etapu robót przewiduje się wykonanie szybów windowych, razem z przebiciem otworów, które po zakończeniu prac I etapu należy zabezpieczyć (zaślepić). Zamawiający przewiduje wykonanie następujących robót: Na ścianie graniczącej z budynkiem przy ul. Warszawskiej 7 od poziomu I piętra z wyłączeniem sali teatralnej (klasycznej) do poziomu IV piętra należy wykonać izolację akustyczną (wełna mineralna grubości 5 cm) wraz z opłytowaniem płytami gipsowo-kartonowymi i malowaniem ściany - dotyczy ściany w osi 5 A-E. Zamawiający przewiduje rozbiórkę części muru ceglano-kamiennego i jego odtworzenie, (mur na długości 6 m, wysokość muru 4 m, grubość muru 0,38 m. Następnie należy rozebrać murowany fundament długość 6 m, wysokość 2 m, grubość 0,38 cm. Po wykonaniu ściany piwnicy PWST przy granicy należy wykonać nowy betonowy fundament od poziomu posadowienia projektowanych piwnic do poziomu gruntu. Fundament: Ława fundamentowa o przekroju 40x40 cm zbrojona 4 x fi 12 l ławy = 600 cm. Strzemiona fo 6 co 25 cm. Na ławie ściana fundamentowa gr 25 cm - ustawiona osiowo na środku ławy - ściana bez zbrojenia wysokości 320 cm. Na ścianie wieniec żelbetowy o przekroju 40x40 cm zbrojona 4 x fi 12 l ławy = 600 cm. Strzemiona fo 6 co 25 cm. Na nowej ścianie fundamentowej należy odtworzyć ceglany mur z elementami kamiennymi gr 38 cm. Mur odtworzyć z cegły rozbiórkowej wysokość 4,0 m. Na odtworzonym murze wykonać z dachówki ceramicznej zwieńczenie. Informacje na temat warunków gruntowych zawarte są w projekcie konstrukcyjnym.) Wykonawca winien uwzględnić przy wykonaniu muru ceglano-kamiennego koszt zabezpieczenia drzewa znajdującego sie na sąsiedniej posesji przed uszkodzeniem i upadkiem. Zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi okładzin kamiennych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu próbki okładzin kamiennych, które będą porównane z wykonanymi okładzinami po zakończeniu robót budowlanych. Zamawiający uwzględnił zmiany wynikające z zapytań i modyfikacji wprowadzony w trakcie pierwszego postępowania przetargowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późn. zm.), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 (upzp). 1.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1.2.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 (upzp). 1.2.2 Wykonawca musi udzielić pełnej gwarancji na wykonane prace budowlane i dostarczony sprzęt i materiały na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczony od terminu końcowego odbioru robót. 1.2.3 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: 1. posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, 2. winien posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł lub zdolność do zaciągnięcia kredytu na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, potwierdzoną opinią bankową wystawioną nie wcześniej niż 3- miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2.4 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: 1. Wykonawca musi wykazać (zał. 5), że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi, w tym pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawa Budowlanego, w tym: 1.1 kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa, 1.2 kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami elektrycznymi oraz aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa, 1.3 kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami sanitarnymi oraz aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa, 2. Wykonawca musi wykazać (zał. 4), że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie realizacje na kwotę pojedynczego zamówienia min. 2.000.000,00 zł (dwa mln), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 (upzp) Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 1.4 Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków postępowania (Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia): 1.1Formularz oferty załącznik nr 2, 1.2 Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 (upzp) załącznik nr 3, 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 1.4 Wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie załącznik nr 4, 1.5 Wykaz osób i podmiotów oraz ich uprawnień załącznik nr 5, 1.6 Podpisany wzór umowy załącznik nr 6, 1.7 Do spełnienia warunku określonego w pkt. 5.2.1 Wykonawca obowiązany jest przedłożenia: aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.8 Do spełnienia warunku określonego w pkt. 5.2.3 (dotyczy polisy) Wykonawcy składają oświadczenie o jego spełnieniu na formularzu oferty. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia. Ubezpieczenie musi obejmować cały okres prowadzenia robót. 1.9 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.10 Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót sanitarnych oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 1.11 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 1.12 Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy, z uwzględnieniem zakresu robót wykonanych w ramach I etapu, 1.13 Szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający cenę robót netto i brutto wyliczoną wg własnej kalkulacji Wykonawcy na podstawie SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia i przedmiaru robót, udzielonych na piśmie wyjaśnień oraz wizji lokalnej, 1.14 Kserokopię dowodu wniesienia wadium, 1.15 W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 (upzp), 1.16 W przypadku Wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. nr 87 poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane, 1.17 Wskazane dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, tel. (012) 422 81 96, fax (012) 422 02 09, e-mail: sekr@pwst.krakow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, pokój nr 219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.