eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie mikrofalowego źródła plazmy dużej mocy (MZPDM) w ramach projektu pt. Kogeneracyjny układ zgazowywania osadów ściekowych z plazmowym doczyszczeniem gazu. ZP/BZP/090/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Wrocław: Wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie mikrofalowego źródła plazmy dużej mocy (MZPDM) w ramach projektu pt. Kogeneracyjny układ zgazowywania osadów ściekowych z plazmowym doczyszczeniem gazu. ZP/BZP/090/2016
Numer ogłoszenia: 122275 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie mikrofalowego źródła plazmy dużej mocy (MZPDM) w ramach projektu pt. Kogeneracyjny układ zgazowywania osadów ściekowych z plazmowym doczyszczeniem gazu. ZP/BZP/090/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie mikrofalowego źródła plazmy dużej mocy (MZPDM) wraz z instruktażem. 2. Przedmiot dostawy zostanie wykonany w dwóch etapach: a) wykonanie i dostawa instalacji plazmowej do mikrofalowego źródła plazmy b) dostawa zespołu generatorów mikrofal z zasilaczami i układem sterowania wraz z montażem i uruchomieniem MZPDM 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4. Klasyfikacja wg kodu CPV: 38.54.00.00-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 5. Miejsce dostawy: REMIX S.A., ul. Poznańska 36, 66-200 Świebodzin 6. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kogeneracyjny układ zgazowywania osadów ściekowych z plazmowym doczyszczeniem gazu dofinansowany przez: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 7. Termin realizacji zamówienia: do 16 tygodni od podpisania umowy - nie później niż do 31.10.2016 r. 7.1 Przedmiot dostawy zostanie wykonany w dwóch etapach: a) wykonanie i dostawa instalacji plazmowej do mikrofalowego źródła plazmy b) dostawa zespołu generatorów mikrofal z zasilaczami i układem sterowania wraz z montażem i uruchomieniem MZPDM Termin zakończenia poszczególnych etapów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Końcowy termin realizacji II etapu nie później niż do 31.10.2016 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta musi się składać z: a) dokumentów i oświadczeń wymienionych w V rozdziale SIWZ b) Formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. c) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) d) pełnomocnictwo zgodnie z rozdziałem X pkt 1 ppkt 4 SIWZ (jeżeli dotyczy) 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem 3. Zgodnie z art. 24 ust. 2a uPzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (czas trwania) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach: 1.1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych przedmiotu dostawy - przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku gdy wystąpi: a) niedostępność na rynku podzespołów spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych podzespołów, b) pojawienie się na rynku podzespołów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu dostawy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego, 2.2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminie realizacji umowy z powodów wskazanych powyżej jak również: a) uzasadnionych przestojów i opóźnień po stronie Wykonawcy związanych z opóźnieniem w dostawach podzespołów urządzenia od innych dostawców, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. b) przestojów i opóźnień, które powstały z winy Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. W takich przypadkach zmiana terminu wykonania umowy następuje o okres trwania powyższych przestojów i opóźnień. Realizacja terminu umowy późniejsza niż 31.10.2016 r. jest możliwa pod warunkiem wyrażenia zgody na przesunięcie terminu realizacji projektu przez instytucje dofinansowujące.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: katarzyna.drzazga@pwr.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 11/17 bud. C-2 pok. 301, 50-370 Wrocław (adres tymczasowy - wejście od budynku C-1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kogeneracyjny układ zgazowywania osadów ściekowych z plazmowym doczyszczeniem gazu dofinansowany przez: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.