eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów biurowych, nośników danych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Kraków: Dostawa artykułów biurowych, nośników danych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów
Numer ogłoszenia: 122259 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, nośników danych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa artykułów biurowych, nośników danych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5, 30.23.43.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w powyższym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Karta Charakterystyki Produktu dotycząca bezpieczeństwa podczas kontaktu z niebezpiecznymi substancjami chemicznymi zgodna z dyrektywą Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC - dołączyć w przypadku zaoferowania materiału równoważnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, pod warunkiem gdy: a)wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b)w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub dostarczanych towarów, lub c)zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f)podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego;u. Prądnicka 80; 31-202 Kraków; Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul.Prądnickiej 80; 31-202 Kraków w Budynku Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe między innymi:blok techniczny A4/10;blok z makulatury A4 / 100 kartek;blok z makulatury A5 / 50 kartek;cienkopis typu Stabilno Point 88* (różne kolory); clipboard A4 bez okładki;clipboard A4 z okładką;długopis typu Pentel BK 77 * długopis typu Zenith (wkłady metalowe);długopis automatyczny z czerwonym wkładem typu Pilot Rexgrip*;długopis automatyczny z niebieskim wkładem typu Pilot Rexgrip*;długopis automatyczny z czarnym wkładem typu Pilot Rexgrip*;długopis żelowy typu Pentel K-106*;długopisy samoprzylepne na sprężynce;dziurkacz (jednorazowa ilość dziurkowanych kartek: min 30) metalowy dziurkacz duży (jednorazowa ilość dziurkowanych kartek: min 60) metalowy;etykiety samoprzylepne 190x61mm (400 etykiet w opakow.) typu Igepa*;etykiety samoprzylepne 96,5x67,7mm (800 etykiet w opakow.) typu Igepa*;etykiety samoprzylepne 38,1x21,2mm (6500 etykiet w opakow.) typu Igepa*;etykiety samoprzylepne 96,5x42,3mm (1200 etykiet w opakow.) typu Igepa*;folia do bindowania 200 mic kolor folia do laminowania A4/100ark 125 mic ; gąbka do tablicy suchościeralnej; grafity do ołówka automatycznego 0,5 tw B ;grzbiety do bindowania 10 mm;grzbiety do bindowania 12,5 mm;grzbiety do bindowania 14 mm;grzbiety do bindowania 22 mm guma do mazania(dwustronne mazanie: ołówek-długopis); gumki recepturki (1 kg) indeksy-zakładki samoprzylepne 25x43mm;kalka maszynowa A4 (a`50 arkuszy) klej w sztyfcie (min. 21 g) czysty, oszczędny w użyciu, nie marszczy papieru, klejący papier, tekturę, etykiety typu UHU*;klej w sztyfcie (min. 40 g) czysty, oszczędny w użyciu, nie marszczy papieru, klejący papier, tekturę, etykiety typu UHU*;klej w tubce;klej Twist & Glue*;klipsy 19 mm ( op.12szt.);klipsy 15 mm (op.12szt.) klipy 1 i 5/8 (op.12szt.);klipy 4/5 (op.12szt.);koperta C3 biała z paskiem samoprzylepnym;koperta C3 szara z paskiem samoprzylepnym;koperta C4 biała z paskiem samoprzylepnym; koperta C4 szara z paskiem samoprzylepnym; koperta C5 szara z paskiem samoprzylepnym; koperta C5 biała z paskiem samoprzylepnym; koperta C6 biała z paskiem samoprzylepnym; koperta B4 biała z paskiem samoprzylepnym; koperta B4 szara z paskiem samoprzylepnym; koperta B5 biała z paskiem samoprzylepnym; koperta B5 szara z paskiem samoprzylepnym; koperta DL SK biała z paskiem samoprzylepnym; koperta RTG 370 x 450 samoprzylepna; koperty C3 bąbelkowe białe; koperty C4 bąbelkowe białe; koperty C5 bąbelkowe białe; koperta z rozszerzanymi bokami i spodem E4; koperta z rozszerzanymi bokami i spodem B4; korektor długopis (metalowa końcówka); korektor płyn z gąbką (min. 20 ml) ; korektor taśma(szerokość 4,2mm, długość 8,5m); koszulka A4 krystaliczna . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 siwz (pakiet 1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2- Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów miedzy innymi: Brother DCP 130C - Black pojemność 500 stron; Brother DCP 130C - cyan pojemność 400 stron; Brother DCP 130C - Magenta pojemność 400stron; Brother DCP 130C - yellow pojemność 400 stron; CANON iR1018/1022; CANON iR1024i; Canon MF 5770 wydajność 2500 stron; Canon IR 1510; Canon iR 3025 ; Canon L 160; Canon Advance C2020i Black; Canon Advance C2020i cyan; Canon Advance C2020i Magenta; Canon Advance C2020i yellow; Szczegółowy opis wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3-nośniki danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośniki danych między innymi:Płyta DVD-R klasy Verbatim* do nadruku (Printable Surface) Advanced AZO + 16x. Szczegółowy opis wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.