Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Przemyśl: Remont i przebudowa sanitariatów w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 122246 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o., ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6703817, fax 016 6703817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa sanitariatów w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatów w budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej Nr 6 w Przemyślu ul.Gen.Boruty-Spiechowicza 1 Przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11.ust.8 Ustawy PZP
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.43.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem pomaturalnym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.43.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem pomaturalnym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenie z US , ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla kierownika budowy wraz z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 4) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. netto odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym, iż robota ta została wykonana należycie 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6)oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy PZP 7) oświadczenie iż Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy PZP 8) dowód wniesienia wadium 9) oświadczenie o udzielonej gwarancji 10) parafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PPU INWEST-ROL Sp z o.o 37-700 PrzemyĹl ul. Klasztorna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:45, miejsce: biuro PPU INWEST-ROL Sp.z o.o 37-700 PrzemyĹl ul. Klasztorna 1 pokĂłj Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZAKUP I DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z WYPOSAŻENIEM DO BEZPIECZNEGO PRZEWOŻENIA ZABYTKÓW DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU.
- Remont pomieszczeń Sądu Okręgowego w Przemyślu przy ul. Konarskiego 6
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- Remont pomieszczeń sypialń i korytarza pawilonu nr 1 oraz schodów zewnętrznych, budynku gospodarczego, nawierzchni chodnika w Domu Pomocy Społecznej w Dębicy
- Remont kolektorów instalacji chłodniczej przy wieżach chłodniczych dla budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Renowacja Podstawowej Szkoły Publicznej nr 13 oraz sali gimnastycznej przy ul. Książąt Opolskich 21 w Opolu.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem pomaturalnym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.