To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Szczecin: Nadzór inwestorski - zadania: KPP Myślibórz-budowa nowej siedziby, ul. Łużycka
Numer ogłoszenia: 122229 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209730 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski - zadania: KPP Myślibórz-budowa nowej siedziby, ul. Łużycka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są : usługi nadzoru inwestorskiego zadania p.n. KPP Myślibórz-budowa nowej siedziby, ul. Łużycka. 2. Nadzór inwestorski będzie obejmował roboty budowlano - montażowe w zakresie określonym w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do siwz, dotyczącej przetargu na roboty budowlane. Realizacja obowiązków pełniona będzie w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, przepisami prawa oraz bieżącą współpracą z Zamawiającym. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.). 4. W ramach pełnienia funkcji inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do podstawowych obowiązków należy w szczególności: a) na etapie prowadzenia robót budowlanych: kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p. Poż.; kontrola posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów oraz ich akceptowanie (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, kart gwarancyjnych, DTR i wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;prowadzenie dokumentacji fotograficznej postępu robót;kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów;sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; uzyskanie akceptacji materiałów i urządzeń przed wbudowaniem;uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych (przygotowywanie oraz udział w odbiorach gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania); rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, opisywanie dowodów księgowych i systematyczne ich przekazywanie inwestorowi, oraz współpraca z działem księgowym przy realizacji zapłaty faktur (weryfikacja merytoryczno - formalna i akceptacja faktur i rachunków), opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji;zorganizowanie i dokonanie przy udziale Zamawiającego odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Zamawiającego zrealizowanego zadania inwestycyjnego;sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; współpraca przy opracowywaniu dowodów OT; przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót; wykonanie zobowiązania Decyzji pozwolenia na budowę Nr 55 z dnia 15.03.2011r. pkt.5.2 nakładającą na Inwestora obowiązek uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie. b) na etapie po zakończeniu robót budowlanych: wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane na okres 36 miesięcy, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora (Zamawiającego) do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; 5. Celem prawidłowego wykonania obowiązków, o których mowa w pkt. 4 , inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien: wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6. Inwestycja, (ujęta w opracowaniu projektowym) na którą ustanawiany jest nadzór inwestorski, będzie realizowana etapami w zależności od posiadanych środków finansowych. 7. Szczegółowy opis robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej został zawarty w projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, a ich ilość w przedmiarach robót załączonych do siwz. 8. Całość robót objęta została Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 52/11 z dnia 21.02.2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POI PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POI PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI INWESTYCJI SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211414,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68634,00
Oferta z najniższą ceną: 68634,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej przy budowie stalowej Platformy treningowej przy ul. Dębogórskiej, w ramach inwestycji POSRM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.