Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Janów Lubelski: 1) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łążek Garncarski lokalizacja robocza od km 0+000,00 do km 0+550,00
2) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drogi gminnej Łążek Ordynacki-Nowa Wieś 3 800 m2
Numer ogłoszenia: 122211 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Lubelski, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, fax 015 8724670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łążek Garncarski lokalizacja robocza od km 0+000,00 do km 0+550,00 2) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drogi gminnej Łążek Ordynacki-Nowa Wieś 3 800 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łążek Garncarski lokalizacja robocza od km 0+000,00 do km 0+550,00 2) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drogi gminnej Łążek Ordynacki-Nowa Wieś 3 800 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w opisie technicznym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12.1. Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 12.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 12.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 12.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 12.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 12.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 12.2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz stwierdzenia, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa pkt 13.1; 13.2; 13.3. 12.2.2. W zakresie posiadania przez Wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do kierowania robotami w specjalności drogowej posiadającej, co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie na stanowisku kierownika budowy. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 13.4. 12.3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. XIII. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych podpisane przez osoby uprawnione, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Zał. Nr 2); 13.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13.4. Wykaz osób, ( co najmniej jedną) do kierowania robotami w specjalności drogowej posiadającej, co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie na stanowisku kierownika budowy wraz z załączonymi kopiami uprawnień budowlanych oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Zał. Nr 3). 13.5. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy (Zał. Nr 1), 2) zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy (Zał. Nr 4 ), 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 13.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 13.2; 13.3 i 13.5 p.3 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w załączniku Nr. 2 może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty zdopiskiem-za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul.Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski pok. nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski pok.nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łążek Garncarski lokalizacja robocza od km 0+000,00 do km 0+550,00.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łążek Garncarski lokalizacja robocza od km 0+000,00 do km 0+550,00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w opisie technicznym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drogi gminnej Łążek Ordynacki-Nowa Wieś 3 800 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drogi gminnej Łążek Ordynacki-Nowa Wieś 3 800 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w opisie technicznym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- "Opieka pogwarancyjna systemów informatycznych - 2024"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
- Dostawy oleju napędowego - 2024
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 728 w km 61+146 do km 69+409 gmina Gielniów, powiat przysuski, województwo mazowieckie - nr postępowania 134/24
- "REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ Z BETONU ASFALTOWEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2024R
- Remont drogi powiatowej DP 3241 S w Gminie Ożarowice - etap I
- Budowa nowej drogi powiatowej Kąty - Myscowa - I etap
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera typu patcher na terenie gminy Żychlin
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Jabłonki - ul. Leśna, droga Matlinga.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.