Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Kołaczyce: REMONT KAPLICY CMENTARNEJ W KOŁACZYCACH.
Numer ogłoszenia: 122169 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kołaczyce, Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 013 4410065, fax 013 4460258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KAPLICY CMENTARNEJ W KOŁACZYCACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Izolacja powierzchniowa ścian fundamentowych, 2. Remont konstrukcji i pokrycia dachu, 3. Remont elewacji, 4. Remont schodów zewnętrznych, 5. Opaska odbojowa wokół kaplicy, 6. Tynki wewnętrzne, roboty malarskie, 7. Remont posadzki, 8. Stolarka otworowa 9. Inne roboty remontu według Specyfikacji technicznej i przedmiaru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie poniżej określonych warunków wynikających, z art. 22 ust, l i potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie pracownikami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia: 1. Wykonanie z należyta starannością w ostatnich 5 latach 3 zadań w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia potwierdzonego referencjami inwestora, które należy załączyć do oferty wraz z zestawieniem sporządzonym według przekazanego formularza - załącznik nr 4. W zestawieniu tym należy wykazać wszystkie zrealizowane zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia z ostatnich 5 lat lub z okresu prowadzonej działalności w przypadku gdy jest ona krótsza od 5 lat. 2. Posiadanie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. Na potwierdzenie powyższego do oferty należy załączyć wykaz osób (załącznik nr 5) będących realizować zamówienie, w zakresie kierowania i nadzoru, z podaniem imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz zakresu ich czynności. W odniesieniu do kierownika budowy należy załączyć stosowne uprawnienia wynikające z przepisów (odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków Izby Samorządowej zgodnie z ustawą o samorządzie zawodowym - Dz. U. Nr 5 z 24.01.01 z późn. zm.). Kopię dokumentów stwierdzającego posiadanie tych uprawnień należy załączyć do oferty. Ponadto do wymienionego dokumentu załączyć należy dokument potwierdzający zatrudnienie wskazanego kierownika robót przez podmiot składający ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej, 3. Zestawienie wykonanych z należytą starannością w ostatnich 5 latach 3 zadań w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia potwierdzonych referencjami inwestora, 4. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie, w zakresie kierowania i nadzoru,w odniesieniu do kierownika budowy należy załączyć stosowne uprawnienia wynikające z przepisów wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków Izby Samorządowej, 5. Wykaz podwykonawców wskazaniem zakresu planowanej do powierzenia części zadania, 6. Odpowiednio wypełniony wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołaczyce ul. Rynek 1 38 - 213 Kołaczyce.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołaczyce ul. Rynek 1 38 - 213 Kołaczyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 106 lamp solarnych
- Wykonanie przyłącza wodociągowego do instalacji zraszania oraz systemu drenażu ze zbiornikami retencyjnymi kompleksu sportowego oraz zakup i montaż tablicy wyników wraz z przyłączem energetycznym
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie na zabytkowym Cmentarzu z I Wojny Światowej Nr 41 w Bieździadce
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki Matki Bożej położonej na dz. nr ewid. 1268 w Sowinie
- Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki Św. Jana Nepomucena położonej na dz. nr ewid. 355 w Nawsiu Kołaczyckim
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- Remont pomieszczeń sypialń i korytarza pawilonu nr 1 oraz schodów zewnętrznych, budynku gospodarczego, nawierzchni chodnika w Domu Pomocy Społecznej w Dębicy
- Remont kolektorów instalacji chłodniczej przy wieżach chłodniczych dla budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Renowacja Podstawowej Szkoły Publicznej nr 13 oraz sali gimnastycznej przy ul. Książąt Opolskich 21 w Opolu.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.