To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Chmielno: Remont nawierzchni ulicy Ks. J. Szotowskiego
Numer ogłoszenia: 122149 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127352 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 058 6842216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulicy Ks. J. Szotowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stan istniejący Projektowany remont nawierzchni jezdni i chodników ulicy Ks. J. Szotowskiego zlokalizowany jest w terenie zabudowy mieszkaniowej wsi Chmielno. Ulica posiada nawierzchnię z płyt drogowych J0MB ujętą w krawężniki drogowe 100x30x15 i chodnik z płyt betonowych 50x50x7 po stronie lewej i na ok. 30 m chodnik z kostki betonowej. Zarówno jezdnia jak i chodniki są mocno zdeformowane w wyniku prac związanych z prowadzeniem robót przy budowie kanalizacji sanitarnej i wymagają interwencji. 2. Założenia projektowe W oparciu o ustalenia z Inwestorem oraz zgodnie z Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. - /w sprawie warunków technicznych jakim winny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie/ przyjęto następujące parametry dla projektowanego remontu ulicy: 1. szerokość jezdni 4,0 m 2. chodnik o szerokości 1,0 i 1,7 m 3. spadek poprzeczny jezdni - 2% 4. spadek poprzeczny chodnika 2% Przewidziano rozbiórkę nawierzchni z płyt J0MB, krawężników i chodników. Projektowana nawierzchnia wymagać będzie wykonania koryta o głębokości wymaganej nową konstrukcją jezdni Wody opadowe sprowadzone w chwili obecnej do dwóch wpustów ulicznych wymagają wykonania dwóch nowych wpustów z podłączeniem ich przykanalikami O 160 mm do istniejących studni kontrolnych, które wymagają przebudowy przykrycia tj. płyty pokrywowej i regulacji wysokościowej włazów rewizyjnych. 3. Przekrój podłużny Niweletę remontowanej nawierzchni pozostawiono na poziomie istniejącej nawierzchni z płyt JOMB, z korektą lokalnych deformacji. 4. Przekrój poprzeczny Jezdnia ulicy o szerokości 4,0 m ujęta w obustronny krawężnik betonowy wystający 10,0 cm ponad krawędź jezdni z zaniżeniem krawężnika do 4 cm na wjazdach do bram. Spadki jezdni i chodników 2% przedstawiono na rys. nr 2A i nr 2B. Wjazdy do bram wykonać zgodnie z kartą KPED 03.90. 5. Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni przyjęto wg /warunków technicznych jakim winny odpowiadać drogi publiczne ... /. Konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka betonowa prasowana kolorowa typu /STAROBRUK/ grubości 6,0 cm - podsypka cementowa - piaskowa 1:4 grubości 5,0 cm - warstwa odcinająca z pospółki grubości 10,0 cm Konstrukcja nawierzchni jezdni: - kostka betonowa prasowana szara prostokątna typu /POLBRUK/ grubości 8,0 cm - podsypka cementowa - piaskowa 1:4 grubości 3,0 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub.25,0 cm - warstwa odcinająca z piasku grubości 20,0 cm. 6. Odwodnienie Projekt przewiduje wykonanie dwóch studzienek wpadowych (KI, K2) wraz z przykanalikami, dla usprawnienia odprowadzenia wody z ulicy. Istniejące wpusty wymagają oczyszczenia i regulacji wysokościowej. Projektowane studzienki wpadowe o głębokości 1,5 m i średnicy 500 mm, przykanaliki łączące studzienki wpadowe ze studnią rewizyjną o średnicy 160 mm pokazano na rys. nr 1. 7. Kanalizacja sanitarna Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem zaprojektowano odkrycie kolektora sanitarnego na odcinku ok. 31,0 m a po stwierdzeniu jego stanu doprowadzenia do poprawnych jego parametrów. 8. Urządzenia obce Zgodnie z mapą sytuacyjną na terenie projektowanego parkingu występują urządzenia infrastruktury technicznej w postaci kabla energetycznego, telekomunikacyjnego, wodociągu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, dlatego w strefach zbliżeń do tych urządzeń należy dokonać odkrywek, aby uniknąć ich uszkodzenia. W przypadku odkrycia urządzeń infrastruktury technicznej należy traktować jako czynne i powiadomić właściciela dla określenia dalszego postępowania Zgodnie z projektem wykonawczym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 177117.16 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "WIKING" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych WIKING, ul. Przemysłowa 2, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 149204.11
- Oferta z najniższą ceną: 149204.11 oferta z najwyższą ceną: 167378.56
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Otfinowie wraz z założeniem terenów zielonych oraz budową instalacji oświetlenia
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego u zbiegu ulicy Boya-Żeleńskiego i ul. Obrońców Westerplatte w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.