eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Dostawa pojazdu patrolowo - gaśniczego typu pick-up

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Międzyzdroje: Dostawa pojazdu patrolowo - gaśniczego typu pick-up
Numer ogłoszenia: 122146 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Woliński Park Narodowy , ul. Niepodległości 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3280727, 3280737, faks 91 3280357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolinpn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu patrolowo - gaśniczego typu pick-up.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu patrolowo-gaśniczego (skrzyniowy samochód osobowo - terenowy 4-drzwiowy, 5-miejscowy typu pick-up, z silnikiem diesla pojemności około 2,5 dcm, mocy 160-190 KM, z napędem 4x4, z hakiem holowniczym, z wyciągarką elektryczną o sile uciągu minimum 3,5 tony, montowaną z przodu. Samochód wyposażony: w radiotelefon; w wysokociśnieniowy agregat gaśniczy montowany na skrzyni ładunkowej. Wysokociśnieniowy agregat ze zbiornikiem wody wykonanym ze stali nierdzewnej o pojemności minimum 200 litrów z pompą ciśnieniową z silnikiem spalinowym o ciśnieniu min. 35 barów)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • szczegóły w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie minimum sześciu dostaw wykonanych w zakresie zbliżonym do zakresu niniejszego zamówienia w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • szczegóły w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • szczegóły w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • szczegóły w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, b) wykaz minimum sześciu dostaw wykonanych w zakresie zbliżonym do zakresu niniejszego zamówienia w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp, a) oświadczenie w trybie art. 24 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w oparciu o § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) składa zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, o których mowa w pkt b, dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Wzór umowy parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie - załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii. INNE DOKUMENTY JAKIE MAJĄ ZAŁĄCZYĆ WYKONAWCY 1. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: a) Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę, b) dokument, z którego wynika uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy, o ile uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów zawartych w ofercie, c) pełnomocnictwo w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika/ów, d) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy. 2. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć przed podpisaniem umowy: - umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, którą zobowiązany będzie złożyć przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powinna ona zawierać w szczególności: - określenie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określenie celu i przedmiotu umowy regulującej współpracę Wykonawców, - wskazanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, - określenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców, - wskazanie solidarnej odpowiedzialności Wykonawców. - zmiany w umowie regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagają zgody Zamawiającego. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku pełnomocnictwa jego uwierzytelniony odpis lub pełnomocnictwo w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 10
  • 3 - Koszt dojazdu do miejsca serwisowania pojazdu i powrotu - 5
  • 4 - Koszt dojazdu do miejsca serwisowania agregatu i powrotu - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolinpn.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Woliński Park Narodowy ul. Niepodległości 3a 72 - 500 Międzyzdroje.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Woliński Park Narodowy ul. Niepodległości 3a 72 - 500 Międzyzdroje pok. nr 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.