eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisewo › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-16

Lisewo: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Numer ogłoszenia: 122122 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisewo , ul. Chełmińska 2, 86-230 Lisewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6768614, faks 56 6768965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lisewo.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów - Kwota kredytu 800 000,00 zł. słownie: osiemset tysięcy złotych 2 Okres kredytowania: 139 m-cy tj. od dnia jednorazowej wypłaty kredytu (nie później niż w dniu 24.06.2016 r.) do 31.12.2027 r. 3 Karencja w spłacie kapitału do 30.03.2020 r. 4 Karencja w spłacie odsetek do 30.03.2017 r. 5 Termin spłaty kapitału- 32 raty kwartalne płatne od 31.03.2020 r. do 31.12 2027 r. 6 Termin spłaty odsetek- 44 raty kwartalne płatne od 31.03.2017 r. do 31.12.2027 r. 7 W przypadku dnia ustawowo wolnego od pracy, spłata odsetek i kredytu nastąpi w ostatnim dniu roboczym danego okresu trzymiesięcznego. 8. Kredyt będący przedmiotem zamówienia przeznaczony będzie na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 139.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz złożonego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oraz zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin jednorazowej wypłaty kredytu na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) Gdy zmiana dotyczy podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie. 2) Gdy nastąpi zmiana zakresu podwykonawstwa. 3) Gdy nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału winno być wykazane na: dzień składania ofert w postępowaniu lub dzień złożenia propozycji dokonania takiej zmiany. Sposób dokumentowania wymagań pozwalających wykazać ich spełnienie musi być zgodny z wymaganiami SIWZ. 4) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany terminów spłat kapitału, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie lub przyśpieszenie płatności o czas oznaczony - związane jest to ze zmianą terminu płatności tych rat, co wymaga aneksu do zawartej umowy. 5) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu (na okres kredytowania o czas oznaczony), za zgodą obydwu stron. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania - pod warunkiem przedłożenia uchwały Rady Gminy w Lisewie dotyczącej przedłużenia terminu spłaty kredytu wraz z prognozą kwoty długu na nowy okres kredytowania. Z tytułu przedłużenia okresu kredytowania Bank nie może pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji, a oprocentowanie kredytu w wydłużonym okresie kredytowania będzie liczone na zasadach i wysokości wynikającej z umowy na podstawowy okres kredytowania. 6) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość skrócenia terminu spłaty kredytu, za zgodą obydwu stron. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej - pod warunkiem przedłożenia uchwały Rady Gminy w Lisewie dotyczącej skrócenia terminu spłaty kredytu. Z tytułu skrócenia okresu kredytowania Bank nie może pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji, a oprocentowanie kredytu w skróconym okresie kredytowania będzie liczone na zasadach i wysokości wynikającej z umowy na podstawowy okres kredytowania. 7) Gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia. 8) Gdy nastąpi zmiana nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy. 9) Gdy nastąpi zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego). 10) W przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu użytych pojęć w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 11) Zgodnie z postanowieniami art. 145 Ustawy PZP w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lisewo.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lisewo, 86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 2, pok. Nr 9, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 7:30 do 15:15, wtorek - 7:30 do 16:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lisewo, 86-230 Lisewo, ul. Chełmińska 2, pok. Nr 12 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.