eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Dostawa samochodu osobowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Jasło: Dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 122100 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, fax 013 4486360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące parametrów oraz wyposażenia samochodu osobowego: - samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2007, - należy do grupy typu hatchback lub sedan, - kolor nadwozia: srebrny metalik, z dopuszczeniem odcieni w wymienionym kolorze - pojemność silnika w przedziale 1,8 l do 2,0 l - warunek uznaje się za spełniony jeśli pojemność wykracza poza podany zakres ale zwyczajowo opisywana jest w sposób jw., - moc silnika min. 150 KM - min. rozstaw osi 2700 mm - rodzaj paliwa - olej napędowy - skrzynia biegów manualna 6 stopniowa - wyposażony minimum w 6 poduszek powietrznych - wyposażony w min 4 drzwi - wyposażony w system kontroli trakcji oraz system wspomagania nagłego hamowania wyposażony w system kontroli hamowania w trakcie zakrętu - wyposażony w elektroniczny rozdział siły hamowania - wyposażony w system uwalniania pedałów podczas wypadku - wyposażony w system stabilizacji toru jazdy - wyposażony w klimatyzację elektroniczną - wyposażony w obrotomierz - wyposażony w immobilizer - wyposażony w pirotechniczne napinacze przednich pasów bezpieczeństwa - wyposażony w radio z odtwarzaczem CD, MP3, 8 głośników. - wyposażony we wspomaganie układu kierowniczego, - wyposażony w automatyczny obieg zamknięty powietrza, - wyposażony regulacja siedzenia kierowcy oraz oparcia na odcinku lędźwiowym, - wyposażony w trzecie światło stopu, - wyposażony w światła przeciwmgielne - wyposażony w elektrycznie sterowane szyby w drzwiach - wyposażony w elektrycznie ogrzewane oraz ustawiane lusterka boczne - wyposażony w centralny zamek zdalnie sterowany, - wyposażony w regulację kolumny kierownicy, - wyposażony w instrukcję w języku polskim - wyposażony w komputer pokładowy z wyświetlaczem wielofunkcyjnym w języku polskim - wyposażony w środkowy zagłówek tylny, - wyposażony w podłokietnik na tylnej kanapie i przednich fotelach - wyposażony w komplet dywaników gumowych - wyposażony w gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy - pakiet ubezpieczeń: OC, AC, NNW. - wymagany okres gwarancyjny: zespoły mechaniczne - 24 miesiące, lakier - 36 miesięcy, perforacja nadwozia - 144 miesiące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia, c) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełnienia w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt 10 SIWZ i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt 6 niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (ośw. 1 - 4 w załączniku Nr 2 do SIWZ) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Moc silnika - 20
  • 3. Czas przyspieszenia od 0-100 km/h - 10
  • 4. Średnie zużycie paliwa w l/100km - 10
  • 5. Długość okresu międzyprzeglądowego - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-podkarpacie.pl/jaslo

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, pok. Nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, pok. Nr 19 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.