eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przebudowa mostów w m. Chomranice w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Nowy Sącz: Przebudowa mostów w m. Chomranice w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec
Numer ogłoszenia: 122063 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu , ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4426488, faks 018 4426345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowy-sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostów w m. Chomranice w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń dla zadania pn.: Przebudowa 2 mostów w m. Chomranice w km 12+968 i 13+742 w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec. Zadanie nr 1 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń dla zadania pn.: Przebudowa mostu w m. Chomranice w km 12+968 w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec. Zadanie nr 2 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń dla zadania pn.: Przebudowa mostu w m. Chomranice w km 13+742 w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec. Parametry techniczne dla projektu drogi: - kategoria drogi - droga powiatowa, - klasa drogi Z, - kategoria ruchu KR 3, - szerokość jezdni w przekroju drogowym - 6,00 m, - szerokość jezdni w przekroju ulicznym (chodnik obustronny)- 7,00 m, - szerokość chodnika min. 2,00 m (wliczona szerokość krawężnika i obrzeży). Parametry techniczne dla projektu mostu: - klasa nośności mostu B 40 T, - konstrukcja mostu: - szerokość jezdni min. 7,00 m, - chodnik obustronny o szerokości min. 2,00 m. Dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę mostu wraz z dojazdami. Należy przewidzieć kanały technologiczne. Dla zadania nr 1 dopuszcza się zamianę mostu na przepust. Zakres opracowania obejmuje wykonanie: - mapy sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych w skali 1:500, - przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu - karta informacyjna przedsięwzięcia (sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. - O udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, - raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (o ile będzie wymagany), - geologicznych warunków posadowienia obiektu, - operatu wodno-prawnego dla nowego mostu, dla mostu objazdowego i innych wymaganych elementów oraz wniosek o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, - projektu budowlanego: mostu i drogi, urządzeń związanych z mostem lub drogą oraz przebudową sieci (teletechnicznych, energetycznych, gazowych, wodociągowych i innych nie związanych z mostem lub drogą o ile będzie to wymagane), - projekt podziału działek wymagany do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej o ile będzie wymagany, - wniosek wraz z wszystkimi wymaganymi opiniami do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej o ile będzie wymagany, - projektu wykonawczego, - przedmiaru robót, - kosztorysu inwestorskiego, - projektu organizacji ruchu docelowego oraz na czas przebudowy z uwzględnieniem oznakowania poziomego drogi, - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W skład opracowania wchodzi uzyskanie: - wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, - decyzji o pozwoleniu wodno prawnym, - zgłoszenie o zamiarze budowy oraz wykonania robót budowlanych lub decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej. Mapa sytuacyjno-wysokościowa obejmuje pas drogowy i teren poza pasem o szerokości min. 30 m po obu stronach drogi, w obrębie skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi do 50 m szerokości poza pasem drogowym. Poprzeczki wykonane w miejscach charakterystycznych oraz w odstępach nie większych niż 25 m. a dla spadku terenu powyżej 8% w odstępach co 10,00 m. Dokładność rzędnych do 2 miejsc po przecinku. Mapa ma zostać wydrukowana w kolorze. Projekt budowlany stanowiący przedmiot odbioru oraz opracowania kosztorysowe powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, iż są w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Projekt zagospodarowania terenu należy wykonać w kolorze. Dokumentację należy uzgodnić w Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowym Sączu. Dokumentację należy sporządzić w 5 egzemplarzach oraz dostarczyć zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD całość w formacie PDF oraz (opisy w formacie edytowalnym WORD w wersji 97 lub wyższej rysunki w formacie autocad lub microstation). Dokumentacja musi posiadać wszelkie wymagane uzgodnienia bez zastrzeżeń lub uwag. Projektant zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w ramach umowy. Wykonawca - Projektant ponosi koszty wykonania wszelkich badań wymaganych do uzyskania decyzji. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Dokumentacja ma być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: - Ustawa z dnia 25 stycznia 2007 r. o drogach publicznych (Dz. U. Nr 19, poz 115 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z 2003 roku ), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430), - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63 poz. 735), - Ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku - Prawo Wodne (Dz. U. Nr 115 poz. 1229 z 2001 r.), - Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. nr 100, poz. 1086), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 25, poz. 133), - Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2008 r. Nr 199, poz. 1227), - Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku - wiedza i doświadczenie - pod uwagę będą brane oferty: wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wykażą się realizacją projektu przynajmniej 1 mostu drogowego klasy nie niższej niż C, o długości min (dla zadania 1 - 6,00 m, dla zadania 2 - 9,00 m). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku - osoby zdolne do wykonania zamówienia - pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykażą się przynajmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej, lub specjalności mostowej uprawniające do projektowania mostów osoby posiadające uprawnienia powinny należeć do odpowiedniej okręgowej izby budownictwa. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane; b) wykonawców, którzy przedłożą do oferty oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane w Rozd. III pkt 3 ppkt 4 lit. a. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawców oraz o ustanowieniu pełnomocnika

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) terminu realizacji oraz wysokości wynagrodzenia w przypadku wystąpienia następujących warunków: - ograniczenia, rezygnacji, lub zwiększenia zakresu usług na warunkach opisanych w projekcie umowy, - konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu konieczności zmiany terminu w przypadku wystąpienia tak zwanej siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usługi,; b) zmiana VAT wynikająca ze zmiany przepisów c) zmiana danych podmiotowych dotyczących osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi; Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną Umowy np: zmiana rachunku bankowego, zmiana formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowy-sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136 pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.