eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Betania - miejsce spotkań z Izbą Tradycji Rybołówstwa Śródlądowego

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Numer ogłoszenia: 122050 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 267907 - 2013 data 10.12.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, fax. 077 4693085 w. 22.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: Betania - miejsce spotkań z Izbą Tradycji Rybołówstwa Śródlądowego, polegająca na remoncie: wymianie stropu nad częścią socjalną z drewnianego na teriva bis, remont schodów-odtworzenie, remont podłogi w świetlicy, wymiana posadzek w zapleczu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont ścianek działowych, wykonanie przegrody zamieniając przepierzenie drewniane na ścianę murowaną w przestrzeni poddasza oddzielającej przestrzeń świetlicy od zaplecza, wymiana pokrycia dachowego dachówkowego, impregnacja więźby dachowej, termomodernizacja stropów i ścian zewnętrznych. Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej, zasilania gniazd, oraz instalacje odgromową. Remont-odtworzenie instalacji sanitarnych, wentylacyjnych i kotłowni i inne roboty związane z w/wym. niezbędne do wykonania remontu obiektu.
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.4)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pt.: Betania miejsce spotkań z Izbą Tradycji Rybołówstwa Śródlądowego Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: wymianę wewnętrznej instalacji wodociągowej, wymianę przyłącza wodociągowego, wymianę instalacji wewnętrznej sanitarnej, montaż grzejników elektrycznych o mocy od 0,5kW do 2kW, grzejników elektrycznych z dynamicznym rozładowaniem o moc 5kW 400 V, kurtyny powietrznej o mocy 2kW, wykonanie wentylacji mechanicznej, remont stropu drewnianego nad częścią socjalną, wykonanie składanych schodów drewnianych, wymiana podłogi w świetlicy drewnianej na panele klejone do podłoża, wymianę posadzek na zapleczu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zasypanie przestrzeni podpodłogowej w części socjalnej, remont i odbudowa zniszczonych ścianek działowych, docieplenie istniejącego drewnianego stropu nad świetlicą, wykonanie sufitu podwieszanego w świetlicy i podium, wymiana pokrycia dachowego dachówkowego na blachodachówkę, impregnacja więźby dachowej i stropów drewnianych, termoizolacja ścian, licowanie ścian płytkami szkliwionymi w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych z wykonaniem gładzi gipsowej, malowanie ścian i sufitów. W pomieszczeniu świetlicy ściany do wysokości 2 m malowanie farbami lateksowymi odpornymi na szorowanie, wykonanie daszków nad drzwiami wejściowym,wykonanie utwardzonego kostką brukową betonową podejścia do budynku, wykonanie pionowej izolacji p.wilgociowej ścian zewnętrznych, obudowanie zdewastowanej rampy i schodów od strony zachodniej, wymian wewnętrznej instalacji elektrycznej, oświetlenia, zasilania gniazd oraz instalację odgromową, wymiana rozdzielni, wyburzenie budynku jednokondygnacyjnego o pow. ok.102 m2, z cegieł, wraz z załadunkiem i wywozem gruzu budowlanego do 10 km i wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia celu wyremontowania budynku świetlicy wiejskiej i wyposażenia w media techniczne, w taki sposób aby min. 70 osób jednorazowo mogło z niego korzystać, w oparciu o projekt budowlany uproszczony, pomocnicze przedmiary robót, oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, a także wiedzę wykonawcy na temat wszystkich prac, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pt.: Betania miejsce spotkań z Izbą Tradycji Rybołówstwa Śródlądowego 2) Podstawę wykonania robót stanowi uproszczona dokumentacja projektowa na którą składają się:rzuty budowlane z opisem, stanowiące załącznik nr 10 do siwz,składające się z:branży budowlanej branży elektrycznej branży sanitarnej Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,stanowiąca załącznik nr 11 do siwz. Podstawa prawna wykonania robót:Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Podane w dokumentacji projektowej (projekcie budowlanym uproszczonym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) nazwy własne są przykładowe.Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty opis rozwiązań równoważnych zgodnie z Rozdziałem V pkt 7siwz. Do obowiązków Wykonawcy należy:dostarczenie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy, uwierzytelnionej kopii zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego wpis ww. osoby na listę członków tej izby iuwierzytelnionej kopii uprawnień budowlanych oraz kosztorysu ofertowego;dostarczenie w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowofinansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego.(Harmonogram rzeczowofinansowy powinien zawierać elementy robót i ich wartości - opisane i wyliczone) Na wniosek Wykonawcy harmonogram rzeczowofinansowy może być aktualizowany, za zgodą Zamawiającego Dostarczenie w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy szczegółowego kosztorysu ofertowego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz. U z 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz.1389protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy; zapewnienie wykonania i kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy i kierownicy robót branżowych), w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego zorganizowanie zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych wraz z zabezpieczeniem dostawy mediów niezbędnych dla ich funkcjonowania (zapewnienie dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzenia nieczystości) dostarczenie, montaż i demontaż oraz wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy przygotowanie wniosku wraz z załącznikami graficznymi i uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego gdy zajdzie taka konieczność dla zrealizowania budowy. Koszty proceduralne i opłaty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca uzyskanie dodatkowej mocy przyłączeniowej do budynku na warunkach dostawcy energii zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oznaczenie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymiprzepisamiutrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji; wykonanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem, udzielanego przez Zamawiającego oraz przekazywanie Zamawiającemu na bieżąco: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wyrobów z polską lub europejską normą, aprobat technicznych dla tych materiałów oraz gwarancji producentów dla zamontowanych urządzeń i sprzętu; przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowano montażowych, na własny koszt; zgłoszenie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp., po zakończeniu robót uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, doprowadzenie nawierzchni wjazdu oraz obiektów sąsiadujących do stanu sprzed rozpoczęcia budowy; dostarczenie w terminie 2 dni od daty zgłoszenia robót do odbioru kosztorysu powykonawczego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U z 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz.1389) dostarczenie Zamawiającemu, po zakończeniu robót (nie później niż 5 dni roboczych po zgłoszeniu robót do odbioru ), dokumentacji odbiorowej: oświadczenia kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane: o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę i przepisami,o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy; dokumentacji powykonawczej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy i kierowników robót branżowych nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej (jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy) potwierdzonymi podpisem przez projektantów branżowych protokołów odbiorów technicznych (oryginały) protokołów prób, badań i sprawdzeń oryginału wewnętrznego dziennika budowy kosztorysu powykonawczego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalnoużytkowym ( Dz. U z 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz.1389).
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.6).
  • W ogłoszeniu jest: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-4, 45.32.00.00-6, 45.42.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3..
  • W ogłoszeniu powinno być: Wspólny Słownik Zamówień (CPV):65.00.00.00-3, 45.23.13.00-8, 45.33.12.10-1, 44.22.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.11.13.00-1, 45.32.00.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.50.00-8, 45.31.23.11-0, 45.31.43.00-4, 45.31.57.00-5, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.13.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.32.10.00-3,45.23.32.00-1, 45.33.00.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.11.00-9, 45.31.60.00-5, 45.31.73.00-5, 45.31.23.10-3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.