eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE 3421/25/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Nowy Sącz: PCFE 3421/25/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 122023 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88017 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 41 41 804, faks 18 41 41 700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE 3421/25/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych: L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Segregator czerwony A4/70mm z mechanizmem dźwigniowym, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz poliolefiną, a wewnątrz jasno szarym papierem, dwustronna etykieta, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec. szt. 30 2 Toner do drukarki Lexmark E260 dn. szt. 2 3 Papier do drukarki, format A4 gramatura 80g/m2, wilgotność 3,8-5,0%, grubość 108 um, białość 161 CIE, nieprzeźroczystość większa lub mniejsza 91%, zaklejenie mniejsze lub równe 30 g/m2, przepuszczalność powietrza mniejsza lub równa 1.250 cm3/min, gładkość 180 ?50cm3/min. ryza 20 4 Segregatory A4/50 mm, niebieski, z mechanizmem oraz dźwignią, oklejany, na zewnątrz kolorowy, wewnątrz jasnoszarym papierem, na grzbiecie etykieta z wsuwanym paskiem do opisu na dolnych krawędziach metalowe okucia. szt. 30 5 Teczka kartonowa z dwiema narożnymi gumkami, do przenoszenia i przechowywania dokumentów, trzy skrzydła wewnętrzne, kolor: czarny, format A4. szt. 200 6 Koszulki U na dokumenty A4, wykonane z folii o standardowej grubości 55 mic, krystalicznie przeźroczyste. op./100 10 op. 7 Przekładki do segregatora, format A4., laminowany indeks A-Z. 30 op. 8 Długopis niebieski żelowy, z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka ze wzmacnianej stali, oprawa przeźroczysta. szt. 50 9 Pudełko archiwizacyjne 80 mm do przechowywania dokumentów o formacie A4 wypiętych z segregatora, miejsca do opisu zawartości na grzbietach i bocznej ściance, otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, grzbiet 80 mm, mieści 800 kartek. szt. 50 10 Samoprzylepne zakładki indeksujące, 45x12 mm, 5 kolorów w opakowaniu. Opakowanie 5x25 szt. zakładek. op./5x25szt. 10 op. 11 Notes samoprzylepny (memo) 75x75 mm, karteczki samoprzylepne w pastelowych kolorach. szt. 10 Zamawiający wymaga aby: - dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych były fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, - wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych do drukarek (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części, w skład innych materiałów (nieużywane). - dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. - dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta. - w przypadku dostarczenia zamienników materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest objąć gwarancją urządzenie, w którym zostanie użyty toner na okres przebiegu tonera w tym urządzeniu. - dostarczane materiały muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia. - dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. - za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 22.85.10.00 - Skoroszyty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 OFFIS Sp. z o. o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4672,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1517,56

  • Oferta z najniższą ceną: 1517,56 / Oferta z najwyższą ceną: 2050,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.