To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-13
Nowy Sącz: PCFE 3421/25/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 122023 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88017 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 41 41 804, faks 18 41 41 700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE 3421/25/10 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych: L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość 1 Segregator czerwony A4/70mm z mechanizmem dźwigniowym, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz poliolefiną, a wewnątrz jasno szarym papierem, dwustronna etykieta, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec. szt. 30 2 Toner do drukarki Lexmark E260 dn. szt. 2 3 Papier do drukarki, format A4 gramatura 80g/m2, wilgotność 3,8-5,0%, grubość 108 um, białość 161 CIE, nieprzeźroczystość większa lub mniejsza 91%, zaklejenie mniejsze lub równe 30 g/m2, przepuszczalność powietrza mniejsza lub równa 1.250 cm3/min, gładkość 180 ?50cm3/min. ryza 20 4 Segregatory A4/50 mm, niebieski, z mechanizmem oraz dźwignią, oklejany, na zewnątrz kolorowy, wewnątrz jasnoszarym papierem, na grzbiecie etykieta z wsuwanym paskiem do opisu na dolnych krawędziach metalowe okucia. szt. 30 5 Teczka kartonowa z dwiema narożnymi gumkami, do przenoszenia i przechowywania dokumentów, trzy skrzydła wewnętrzne, kolor: czarny, format A4. szt. 200 6 Koszulki U na dokumenty A4, wykonane z folii o standardowej grubości 55 mic, krystalicznie przeźroczyste. op./100 10 op. 7 Przekładki do segregatora, format A4., laminowany indeks A-Z. 30 op. 8 Długopis niebieski żelowy, z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka ze wzmacnianej stali, oprawa przeźroczysta. szt. 50 9 Pudełko archiwizacyjne 80 mm do przechowywania dokumentów o formacie A4 wypiętych z segregatora, miejsca do opisu zawartości na grzbietach i bocznej ściance, otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pudełka z półki, grzbiet 80 mm, mieści 800 kartek. szt. 50 10 Samoprzylepne zakładki indeksujące, 45x12 mm, 5 kolorów w opakowaniu. Opakowanie 5x25 szt. zakładek. op./5x25szt. 10 op. 11 Notes samoprzylepny (memo) 75x75 mm, karteczki samoprzylepne w pastelowych kolorach. szt. 10 Zamawiający wymaga aby: - dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych były fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, - wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych do drukarek (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części, w skład innych materiałów (nieużywane). - dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. - dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta. - w przypadku dostarczenia zamienników materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest objąć gwarancją urządzenie, w którym zostanie użyty toner na okres przebiegu tonera w tym urządzeniu. - dostarczane materiały muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia. - dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. - za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 22.85.10.00 - Skoroszyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K2 OFFIS Sp. z o. o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4672,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1517,56
Oferta z najniższą ceną: 1517,56 / Oferta z najwyższą ceną: 2050,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Budowa mostu w km 1+103,20 drogi powiatowej nr 1570 K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w miejscowości Paszyn
- "Wynajem jednego zestawu ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości"
- REMONT KOPARKI VOLVO EW140B
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU FURGON DLA POTRZEB MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
- Dostawa teksturometru na wyposażenie Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ PAPIERU SPECJALISTYCZNEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DO DRUKOWANIA
- Dostawa artykułów, materiałów administracyjno-biurowych do 6WOG Ustka w 2024r.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.