eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › 18/2013 Dostawa rękawic i środków do myjni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Iława: 18/2013 Dostawa rękawic i środków do myjni
Numer ogłoszenia: 122020 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 18/2013 Dostawa rękawic i środków do myjni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środków do myjni i innych z podziałem na 5 zadań dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 18/2013) Zadanie nr 1 Środki dezynfekcyjne do myjki automatycznej EDT 3 Zadanie nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne Zadanie nr 3 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów Zadanie nr 4 Środki do maszynowego mycia w myjniach dezynfektorach Zadanie nr 5 Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji Obowiązki Wykonawcy: 1 dostawa i transport 2rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0, 33.12.41.31-2, 33.63.16.00-8, 33.19.80.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 dokumentów potwierdzające spełnienie wymogów zgodnych z normą EN 455-1,2,3, potwierdzających spełnienie co najmniej minimalnych norm, wymogów wobec badanych wyrobów produkowanych pod kontrolą jednostki notyfikowanej- wymagany jest certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający zgodność z normą EN 455-1,2,3: nie starszy niż z 2011 r. 2 dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów granicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (wyniki badań, protokoły, deklaracje itp.) 3 zgłoszenie oferowanego wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3.Zaakceptowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 1.6konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Środki dezynfekcyjne do myjki automatycznej EDT 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: EndoDis 2,8l środek dezynfekujący lub równoważny szt 90 EndoAct 4l środek aktywujący lub równoważny szt 90 EndoDet 4l środek myjący lub równoważny szt 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne,lateksowe,sterylne,pudrowe,zgodnie z normą EN455 1 2 3 4 niska zawartość pudru,poziom protein lateksowych 70 g,kształt w pełni anatomiczny przeciwstawny kciuk, zagięte palce rolowany mankiet,oznakowanie CE odporne na rozerwanie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, powierzchnia mikroporowata posiadające badania jednostki akredytowanej na przenikanie wirusów oraz odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374. Pakowane w opakowania foliafolia, sterylizowane radiacyjnie, dostępne w rozmiarach 9 8,5 8 7,5 7 6,5 6 para15000 Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne antyalergiczne bezpudrowe obustronnie polimeryzowane, poziom protein lateksowych 30 g, dostępne w różnych rozmiarach z certyfikatem zgodności EC wydanym przez jednostkę notyfikowaną. Nie zawierające środka pudrowego, pozostałe parametry jak wyżej. para 1000 Rękawice nitrylowe, niejałowe bezpudrowe z rolowanym mankietem, AQL 1,5 O grubościach palec 0,14 0,15mm,dłoń 0,10mm, mankiet 0,08mm.Kolor jasnoniebieski.Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców Badania potwierdzające spełnianie norm EN 455 1 4, EN 374, ASTMF 1671. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat.3 Rozmiary XS XL.Opakowanie po 100 sztuk.Długość rękawicy min. 240 mm.opak 10000 Rękawice diagnostyczne z polichlorku winylu ze środkiem pudrującym mączką kukurydzianą o głębokiej powierzchni z rolowanym brzegiem o naturalnym kształcie,dostępne w rozmiarach S,M,L zgodne z normami EN 455 1 4 oraz EN 374 3 z gwarancją jakości 3 5 lat posiadające oznakowanie CE. Opakowanie 100sztuk. opak1500 Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe z przedłużonym mankietem, o długości 500mm, położniczo ginekologiczne, bezpudrowe, wskaźnik AQL 1,5, zgodne z normą EN 455 1 2 3 koniec zrolowany, przylegające do ręki, mikroporowata powierzchnia dłoni, w rozmiarach S,M,L z poziomem protein 10?g g. para 100 Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, sterylne, bezpudrowe, lateksowe, pokryte polimerem, z rolowanym mankietem, o grubszych ściankach, w komplecie o zróżnicowanej kolorystyce brązowa i żółta, o grubościach 0,43 0,45mm palec i 0,40 0,42mm dłoń, rozciągliwość przed starzeniem 780 855 proc. po starzeniu 660 820proc.wytrzymałość min. 20,6N, zgodnych z normą EN 455,odpornych na wirusy ASTMF 1671.Spełnianie wymagań potwierdzone protokołami badań producenta nie starszymi niż z 2012 roku para 1200 Rękawice nitrylowe, niesterylne, bezpudrowe o przedłużonym mankiecie, teksturowane na palcach, o długości 300 mm, o grubości palca min. 0,16mm. Rozmiary S, M, L,XL zgodnie z normą EN 374, EN 455 1 2 3 opakowanie a 100 szt. opak 300 Rękawice foliowe w rozmiarach S, M, L, pakowane po 100 sztuk. opak 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z wypożyczeniem glukometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypożyczenie glukometru do wykonywania pomiaru stężenia glukozy we krwi na czas trwania umowy. Glukometr prosta obsługa automatyczne włączenie i wyłączenie aparatu, ostrzeżenie o przeterminowanym teście paskowym, pamięć 350 min.250 parametrów ,łącze podczerwieni do przesłania danych do komputera PC lub przewód USB, dokładny wynik w 5 maks 8 sekund, duże pole testowe lub kapilara zasysająca krew, mała próbka krwi, średnie wartości parametrów z 7, 14, 30 min. 14 dni. Trwałość baterii ok. 1000 pomiarów lub 1 rok, automatyczne wyłączanie po upływie ok. 30 sek. lub 90 sek. zależnie od wykonywanej operacji, zasilanie baterią typu CR 2032, objętość próbki 10, 6-2 mikrolitra glukometr kodowany lub niekodowany szt 40 Wypożyczenie glukometru do wykonywania pomiaru stężenia glukozy we krwi u noworodków na czas trwania umowy. szt 2 Paski testowe do glukometru z poz. 1 (opakowanie 50 sztuk)opak 750.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Środki do maszynowego mycia w myjniach dezynfektorach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymóg konieczny Wypożyczenie na czas trwania umowy Centralnego Systemu Dozowania do 3 sztuk myjni dezynfektorów koszt wypożyczenia, uruchomienia i serwisu wliczony w cenę środków myjących Płynny, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta i denaturowana krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych. Niewymagający neutralizacji, umożliwiający zastosowanie w myjkach ultradziwiękowych, ph powyżej 10 Posiadający w swoim składzie: kwasy organiczne, alkalia wodorotlenek potasu, enzymy, tenzydy, środki konserwujące, inhibitor korozji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 20 l.szt 12 Płynny, alkaliczny środek do mycia oraz dezynfekcji w myjniach dezynfektorach w osobnych fazach mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego w tym czułego na temperaturę. Środek pozwalający na pracę w programach z neutralizacją środkiem kwaśnym lub bez neutralizacji. O działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, prątkobójczym, wirusobójczym. Nie zawierającym związków chlorowych orz innych związków utleniających. Wspomagający profilaktykę przeciw prionom w zakresie usuwania białek RKI. Posiadający w swoim składzie różne tenzydy, fosforany, inhibitor korozji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 25 kg.szt 5 Płynny środek płuczący powierzchniowo czynny zawierający środki konserwujące do użycia w myjniach dezynfektorach. Do szybkiego bezzaciekowego płukania znacznie przyśpieszający suszenie po maszynowym myciu i dezynfekcji. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 20 l.szt 12 Płynny, neutralizujący i myjący środek do stosowania w myjniach dezynfektorach na bazie kwasu cytrynowego. Nie posiadający w swoim składzie fosforanów, azotanów oraz tenydów. Przystosowany do dozowania w Centralnym Systemie Dozowania. Opakowanie 20 l.szt 10 Preparat do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych na węglowodorów alifatycznych nie wpływający na proces sterylizacji parowej rozpuszczalny w wodzie bezpieczny toksykologicznie. Opakowanie aerozol 0,4 l.szt 10 Płynny, słabo pieniący, neutralny środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym na bazie aldehydu glutarowego i glioksalu szczególnie dobrze dezynfekuje przedmioty z wrażliwych materiałównie zawiera aldehydu mrówkowego oraz czwartorzedowych związków amoniowych. Opakowanie 20 l. szt 8 Środek do usuwania osadów ze sterylizatorów, płynny, kwaśny środek do odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych. Skutecznie usuwający kamień kotłowy i inne osady. Zawierający w swoim składzie kwas fosforowy oraz niejonowe związki powierzchniowo czynne. Do stosowania w stężeniu 1 5 %, a w przypadkach bardzo dużego zabrudzenia w postaci koncentratu. Opakowanie kanister 5l. szt 5 Środek do manualnej lub maszynowej dezynfekcji powierzchni posiadający szerokie spektrum działania Tbc, HCV, HBV posiadający w składzie chlorek bezalkoholowy nie zawierający aldehydów, kanister 6 l. szt 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety dwukrotnie przylepne, trójdzielne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną do komputerowego systemu dokumentacji kompatybilne z urządzeniem Getinge symbol etykiet 211 374 lub równoważne. Wymiary etykiety 56 x 102 mm. Średnica wewnętrzna rolki gilzy 76 mm. Średnica zewnętrzna rolki 11 cm. Etykiet na rolce 400 szt rolka 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.