eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, spotkań, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-20

Biskupiec: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, spotkań, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 121996 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, spotkań, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów, spotkań, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro o następującej tematyce: Część 1 Warsztaty psychologiczne - 60 godz. grupowych +maks.10godz.indywidualnych Część 2 Warsztaty wspierające prowadzenie gosp. dom. z ekonomistą - 40 godz. Część 3 Warsztaty aktywnego spędzania wolnego czasu ze specjalistą manualne, rękodzielstwa 40 godz. Część 4 Warsztaty zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, zwłaszcza w formie spółdzielni socjalnej - podstawy - przybliżenie uczestnikom, jak postęp. przy zakł. własnej działal.gospodar. ze specjalistą - 30 godz. Część 5 Kurs obsługi komputera - 50 godz. Część 6 Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy z doradcą - 60 godz. grupowych +maks.10godz.indywidualnych Część 7 Warsztaty profilaktyczne na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień z pielęgniarką - 27 godz. Część 8 Kurs prawo jazdy kat. B - minimum 60 godz. Część 9 Kurs opiekunki do dzieci - 70 godz. Część 10 Kurs pilarza - drwala- operatora pilarek - 150 godz. Część 11 Kurs handlowiec z obsługą kas fisk. - 80 godz. Część 12 Spotkania społ.-eduk. o tematyce np. udzielania pierwszej pomocy, bezpieczeństwa prowadzone przez specjalistów - 9 godz. Szczegółowe opisy każdych warsztatów, kursów stanowiących poszczególne CZĘŚCI zamówienia znajdują się w załącznikach nr 4 - 15 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do niniejszego postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie szkolenia w obszarze pomocy i integracji społecznej bądź rynku pracy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do niniejszego postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące syt.ekon.i finans. W szczególności Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 20.000,00 zł.(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał ekonomiczny i finansowy.) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty zgodny z zał. nr 3 do SIWZ, oryginalne pełnomocnictwa (upoważnienia), o których mowa w pkt. IX SIWZ, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z zał. nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności wymienionych w postanowieniach art. 3571. k.c., których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabiskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, Biuro projektu, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nadzieja na lepsze jutro współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin zegarowych - 60 godz. grupowych+ maks. do 30 godz. indywidualnych W podziale na 3 grupy: I grupa 10 osób z różnym stopniem niepełnosprawności - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników, maks. do 10 godz. II grupa 27 osób - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników, maks. do 10 godz. III grupa 15 kobiet - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników, maks. do 10 godz. Tematy: Mocne i słabe strony, wzmacnianie samooceny Komunikacja i interakcja społeczna Funkcjonowanie w grupach i konflikty Motywacja do działania, zaufanie we własne siły Indywidualne rozmowy z uczestnikami wg potrzeb / po uzgodnieniu dopiero w trakcie trwania zajęć z uczestnikami projektu na podstawie listy uczestników/ Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty wspierające prowadzenie gosp. dom. z ekonomistą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin zegarowych - 40 godz. W podziale na 2 grupy: I grupa 10 osób z różnym st. niepełnosprawności - 20 godzin II grupa 27 osób - 20 godzin Tematy szkolenia: Podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania budżetem domowym Źródła pochodzenia dochodu Planowanie dochodu Planowanie wydatków Gospodarowanie niewielkimi pieniędzmi Zarządzanie budżetem Efektywne sposoby oszczędzania Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego spędzania wolnego czasu ze specjalistą np. manualne, rękodzielstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin zegarowych - 40 godz. Tematy: Figurki i kształty z masy solnej Witraże na szkle Biżuteria z tiulu, koralików i plecionego sznurka itp. Wykonywanie ozdób na różne okoliczności Inne Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warsztaty zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej, zwłaszcza w formie spółdzielni socjalnej - podstawy - przybliżenie uczestnikom, jak postęp. przy zakł. własnej działal.gospodar. ze specjalistą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin zegarowych - 30 godz Tematy szkolenia czym jest ekonomia społeczna czym różni się od innych form prowadzenia działalności gospodarczej (indywidualnej, spółki z o.o., spółdzielni pracy) dla kogo jest odpowiednią formą działalności zawodowej jaki wybrać zakres działalności, formę rachunkowości i opodatkowania spółdzielni jak założyć spółdzielnię socjalną jak prowadzić spółdzielnię i gdzie zdobywać środki na jej rozwój Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs obsługi komp. podstawy, word, excel, itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin lekcyjnych - 50 godz Tematy: Podstawy obsługi komputera Podstawy Word zasady edycji dokumentu; formatowanie znaków, formatowanie akapitów, formatowanie przy pomocy stylów, formatowanie strony, przygotowanie dokumentu do druku; wykorzystanie słownika ortograficznego oraz słownika synonimów przy korekcie treści; tworzenie tabel; posługiwanie się gotowymi szablonami dokumentów (fax., list, życiorys), itp. Postawy Excel arkusz kalkulacyjny; formatowanie tabel i arkusza; wykresy; podstawowe zarządzanie listami danych; wydruk arkusza; zabezpieczenie arkusza i skoroszytu; itp. Zakładanie poczty itp. Zarządzanie plikami i folderami Grafika prezentacyjna- podstawowe wiadomości o Power Point Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin zegarowych - 60h grupowych i wg potrzeb uczestników indywidualnie do 30h W podziale na 3 grupy: I grupa 10 osób z różnym st. niepełnosprawności - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników, maks. do 10 godz. II grupa 27 osób - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników, maks. do 10 godz. III grupa 15 kobiet - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników, maks. do 10 godz. Tematy: Odkrywanie własnych umiejętności i określanie predyspozycji zawodowych Komunikacja i interakcja społeczna, Asertywność w poszukiwaniu pracy i w życiu codziennym Rynek pracy, metody skutecznego poszukiwania pracy i rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą Dokumenty aplikacyjne - życiorys zawodowy i list motywacyjny Asertywność w poszukiwaniu pracy i w życiu codziennym Indywidualne rozmowy z uczestnikami wg potrzeb / po uzgodnieniu dopiero w trakcie trwania zajęć z uczestnikami projektu na podstawie listy uczestników/ Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Warsztaty profilaktyczne na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień z pielęgniarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin zegarowych - 27 godz. W podziale: I grupa 10 osób z różnym st. niepełnosprawności - 9 godzin II grupa 27 osób - 9 godzin III grupa 15 kobiet - 9 godzin Tematy szkolenia Omówienie definicji zdrowego trybu życia Zasady zdrowego odżywiania Profilaktyka uzależnień( zapobieganie chorobom układu krążenia, serca, cholesterolu, nowotworom,) Nadużywanie alkoholu Wpływ palenia tytoniu na zdrowie człowieka Zachowanie pogody ducha i bycie szczęśliwym Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin - minimum 30 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 30 godzin zegarowych (praktyka). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu na kierowcę kat. B zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym, Szkolenie winno być zrealizowanie zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z poźn. zm.). Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym organizowanym przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego celem uzyskania prawo jazdy kat. B Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs opiekunki do dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin lekcyjnych - 70 h 50godz. praktyki 20 godz. teoria Tematy: Pierwsza pomoc przedmedyczna Pielęgnacja i higiena dziecka Zawód opiekuna i poszukiwanie pracy w charakterze opiekuna do dzieci Podstawy psychologii komunikacji z dzieckiem oraz jego rodziną Rozwój dziecka poprzez zabawę: Zabawy w nauce i wychowaniu Zasady pielęgnacji i żywienie dziecka Psychologia rozwojowa wieku dziecięcego, metody wychowywania Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb dziecka Zajęcia praktyczne zawodowe Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs pilarza - drwala - operatora pilarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin - 150 godz. (100 godz. praktyki 50 godz. teorii) Tematy: Budowa pilarek, Zasady eksploatacji, - technika pracy pilarkami Bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku drwala operatora pilarki Charakterystyka pracy zawodu pilarza - drwala Czynności operatora pilarki przed, w trakcie i po pracy Przygotowanie pilarki do pracy i utrzymanie właściwego stanu technicznego Narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, Egzamin końcowy Praktyka Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs handlowiec z obsługą kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin lekcyjnych - 80 godz. (50 godz. praktyki 30 godz. teorii) Tematy szkolenia Bezpieczeństwo i higiena pracy Minimum sanitarne Sprzedaż towarów Obsługa kas fiskalnych Obsługa klienta Organizacja gospodarki magazynowej Wiedza o towarach Zajęcia praktyczne zawodowe Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Spotkania społ.-eduk. o tematyce np. udzielania pierwszej pomocy, bezpieczeństwa, prowadzone przez specjalistów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin zegarowych - 9 godz. grupowych / 3 spotk. po 3 godz. Tematy szkolenia Udzielanie pierwszej pomocy Bezpieczeństwo na drodze Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.