eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Remont pokrycia dachu budynku położonego w Głubczycach przy ul. I. Armii WP 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Głubczyce: Remont pokrycia dachu budynku położonego w Głubczycach przy ul. I. Armii WP 9
Numer ogłoszenia: 121985 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852242, fax 077 4852242.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wspólnota mieszkaniowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu budynku położonego w Głubczycach przy ul. I. Armii WP 9.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachu budynku polegający na wymianie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki na pokrycie z blachodachówki oraz przemurowanie koron kominowych cegłą klinkierową.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Podpisanej Oferty na formularzu ofertowym o treści zgodnej z treścią określoną we wzorze SIWZ 2)Kosztorysu ofertowego uproszczonego lub szczegółowego opracowanego przez Wykonawcę 3)Parafowanego wzoru umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika SIWZ. 4)Oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP zamawiający żąda: b)dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wg załącznika SIWZW celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d)Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. h) Wykazu zatrudnionych pracowników, wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ- zamawiający żąda aby wykonawca wykazał się zatrudnieniem co najmniej: - personel kierowniczy (kierownik, majster, mistrz i in.) - min. 1 osoba - robotnicy budowlani - min. 4 osoby i)Wykazu podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: j)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gtbs.prv.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządca budynku: Głubczyckie TBS Sp. z o.o. ul.Pocztowa 8 48 - 100 Głubczyce.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:15, miejsce: Głubczyckie TBS Sp. z o.o. ul. Pocztowa 8 48 - 100 Głubczyce pok. nr 18.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.