Szczecin: Wykonanie na rzecz Oddziału ZUS w Szczecinie opracowań w zakresie opinii i ekspertyz technicznych dla zadań inwestycyjnych modernizacji i dostosowania pomieszczeń do standardów określonych w powszechnie obowiązujących przepisach oraz wewnętrznych aktach prawnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, z podziałem na 3 części.
Numer ogłoszenia: 121962 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie , ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na rzecz Oddziału ZUS w Szczecinie opracowań w zakresie opinii i ekspertyz technicznych dla zadań inwestycyjnych modernizacji i dostosowania pomieszczeń do standardów określonych w powszechnie obowiązujących przepisach oraz wewnętrznych aktach prawnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, z podziałem na 3 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie na rzecz Oddziału ZUS w Szczecinie opracowań w zakresie opinii i ekspertyz technicznych dla zadań inwestycyjnych modernizacji i dostosowania pomieszczeń do standardów określonych w powszechnie obowiązujących przepisach oraz wewnętrznych aktach prawnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, z podziałem na 3 części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożone oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-530 Szczecin O/ZUS Szczecin ul. Matejki 22 pok. 230.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 12:00, miejsce: 70-530 Szczecin O/ZUS Szczecin ul. Matejki 22 pok. 230.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kwota przeznaczona na sfinansowanie 3 części 108 789, 01 zł. br. I część 78 900,01 zł.br. II część 9 225, 00 zł. br. III część 20 664,00 zł. br..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inspektorat ZUS w Łobzie ul. Siewna 5 i inne;Sala Obsługi Klientów w budynku O/ZUS przy ul. Matejki 22 w Szczecinie,Sala Obsługi Klientów w budynku I/ZUS W Świnoujściu ul. Piastowska 63,: Budynek ZUS w Międzyzdrojach przy ul. Lipowej 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektorat ZUS w Łobzie ul. Siewna 5 i inne;Sala Obsługi Klientów w budynku O/ZUS przy ul. Matejki 22 w Szczecinie,Sala Obsługi Klientów w budynku I/ZUS W Świnoujściu ul. Piastowska 63,: Budynek ZUS w Międzyzdrojach przy ul. Lipowej 9,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócony okres wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: budynek O ZUS w Szczecinie przy ul. Andre Citroena 2,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego z opisem przedmiotu zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj na wykonanie instalacji klimatyzacji w trzech pomieszczeniach serwerowni punkty dystrybucyjne telefonii IP w budynku O/ZUS w Szczecinie przy ul. Andre Citroena 2, dla przygotowania pomieszczeń do wymogów instalacji telefonii IP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócony okres wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budynek O ZUS w Szczecinie przy ul. Matejki 22:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie opinii technicznej dostosowania szaf dystrybucyjnych do wymogów telefonii IP w dwóch wariantach: - pierwszy wariant z uwzględnieniem istniejącej lokalizacji szaf dystrybucyjnych piętrowych z ich wyposażeniem pozwalającym na regulacje klimatu wewnątrz szaf, zabezpieczeniem szaf przed nieuprawnionym dostępem, przy jednoczesnym nieograniczaniu funkcji położonych obok rozdzielni elektrycznych, zapewnienia zgodnej z normami i zasadami ewakuacji przejścia na klatki schodowe, - drugi wariant przeniesienie lokalizacji szaf dystrybucyjnych do odrębnych pomieszczeń w budynku z minimalną ilością zajmowanych pomieszczeń, z określeniem niezbędnych zmian w okablowaniu strukturalnym , klimatyzacji szaf lub pomieszczeń z szafami dystrybucyjnymi; Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego z opisem przedmiotu zamówienia ( w formule zamówienia projektuj i wybuduj) na wykonanie dostosowania szaf dystrybucyjnych na piętrach II, III, IV, V i IX oraz pomieszczeniach dystrybucyjnych na piętrach I, II, III, w budynku O/ZUS w szczecinie przy ul. Matejki 22, do wymogów instalacji telefonii IP w zakresie klimatyzacji i ograniczenia dostępności, zgodnie z wybranym wariantem przedstawionym w opinii technicznej, zgodnie z punktem a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócony termin wykonania - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.