eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Olsztyn: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.
Numer ogłoszenia: 121941 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych. 1. Zamówienie zostało podzielone na 14 Części tj.: Część nr 1: Cyfrowy elektroniczny miernik przepływu gazu; Część nr 2: Reagenty COU-LO FORMULA do oznaczania zawartości wody w paliwach oraz zestaw miedzianych płytek testowych do oznaczania oddziaływania korozyjnego paliw; Część nr 3: Przetwornik ciśnienia, ciśnieniomierz zegarowy; Część nr 4: Jednostka centralna PLC, zestaw modułów wejścia i wyjścia do PLC oraz wektorowa przetwornica częstości; Część nr 5: Materiały laboratoryjne; Część nr 6: Elementy automatyki przemysłowej do sterowania i rejestrowania parametrów pracy mikrobiologicznego elektrolizera do produkcji biowodoru; Część nr 7: Motoreduktor; Część nr 8: Czujnik temperatury oraz grzałka opaskowa ceramiczna; Część nr 9: Materiały laboratoryjne; Część nr 10: Kompaktowa wirówka do płytek PCR; Część nr 11: Mieszadła magnetyczne z akcesoriami Część nr 12: Zasilacz do elektroforezy; Część nr 13: Pompka perystaltyczna; Część nr 14: Filtry strzykawkowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania potencjału technicznego, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków udziału w postępowaniu tj. posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty które należy dołączyć do oferty: 1.1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 1.2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru zamieszczonego na stronie Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia tzw. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 1.3. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.uwm.edu.pl/zamowienia tzw. Formularz opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 310, 10-719 Olsztyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa asortymentu laboratoryjnego oraz drobnego wyposażenia technicznego na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cyfrowy elektroniczny miernik przepływu gazu- 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) obudowa stalowa b) przyłącza BUNA ? cala typu Compression (Swagelok) c) Wyświetlacz LCD d) zasilanie11-26 Vdc e) sygnał wyjściowy: analogowy 0-5Vdc f) kalibracja dla azotu g) przepływu max. azotu - 19 ml/min h) dokładność pomiaru - do 1% pełnej skali i) możliwość zapamiętywania parametrów kalibracyjnych dla 10 gazów; j) możliwość pomiaru przepływu gazu lub mieszaniny gazów o określonym składzie k) możliwość wyboru współczynnika korelacyjnego gazu względem azotu (32 współczynniki zachowane w pamięci urządzenia) l) możliwość wprowadzania współczynników korekcyjnych użytkownika dla mieszaniny gazów o określonym składzie m) oprogramowanie wraz z okablowaniem umożliwiające pełen dostęp do parametrów urządzenia n) obserwacja natężenia przepływu w czasie rzeczywistym, w panelu programowym o) możliwość ustawiania czasu zwłoki dla pomiaru przepływu p) obliczanie przepływu sumarycznego; funkcja sumowania przepływu gazu lub mieszaniny q) sterowanie funkcją sumatora przepływu z poziomu oprogramowania r) możliwość zliczania od określonej wartości przepływu oraz zakończenia zliczania przy określonej wartości ; s) możliwość uaktywnienia zwłoki w działaniu sumatora, przy rozpoczynaniu pracy z urządzeniem t) możliwość ustawiania wartości przepływów granicznych - minimalny i maksymalny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Reagenty COU-LO FORMULA do oznaczania zawartości wody w paliwach oraz zestaw miedzianych płytek testowych do oznaczania oddziaływania korozyjnego paliw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw reagentów COU-LO FORMULA (8x100 ml dla anody i 8 x 5 ml dla katody) do urządzenia Cou-Lo Aquamax KF - analizator zawartości wody - 1 zestaw; 2. zestaw płytek miedzianych testowych ASTM D 130 do urządzenia DP petrotest - 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przetwornik ciśnienia, ciśnieniomierz zegarowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przetwornik ciśnienia - 1 sztuka: a) Zasilanie 10,5V ÷ 30V DC, b) pobór prądu max. 0,8 VA, c) wyjście 4 - 20 mA dwuprzewodowo, d) dokładność ? 0,25%, e) stopień ochrony IP 65, f) temperatura medium -25°C ÷ +315°C, g) zakres pomiarowy od 0 do 6 MPa. 2. Ciśnieniomierz zegarowy - 1 sztuka: a) Średnica tarczy 125mm, b) temperatura medium -25°C ÷ +315°C, c) zakres pomiarowy od 0 do 6 MPa, d) dokładność ? 0,25%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednostka centralna PLC, zestaw modułów wejścia i wyjścia do PLC oraz wektorowa przetwornica częstości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednostka centralna PLC - 1 sztuka: a) wbudowanych 8 wejść i 8 wyjść, b) kabel łączący c) zasilanie 24VDC, d) rodzaj wyjść przekaźnikowe, e) pobór mocy 25W. 2. Zestaw dodatkowych modułów wejścia/wyjścia do PLC - 1 sztuka: a) Adaptor 4 wejść analogowych: Zakres analogowy 0-+10VDC, 4-+20mA; b) rozdzielczość 2,5mV/10uA (12bit/10bit); c) Całkowita dokładność ?1% d) Adaptor 4 wejść do czujników PT100: rozdzielczość 0,1 st. C, całkowita dokładność ?1%. e) Interfejs komunikacyjny w standardzie RS232C. 3. Wektorowa przetwornica częstotliwości - 1 sztuka: a) zasilanie trójfazowe, b) moc znamionowa silnika 0,4kW, c) prąd znamionowy 2,5 A, d) maksymalna temperatura otoczenia 50 st. C, e) przeciążenie przez 60s 150% prądu znamionowego, f) przeciążenie przez 0,5s 200% prądu znamionowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. szklany cylinder pomiarowy z zaworem upustowym ze skalą na ściance cylindra- 3 sztuki; 2. strzykawka duża o pojemności 100 ml - 10 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elementy automatyki przemysłowej do sterowania i rejestrowania parametrów pracy mikrobiologicznego elektrolizera do produkcji biowodoru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sterownik PLC - 1 sztuka: a) 14 wejść binarnych b) 10 wyjść binarnych (przynajmniej 2 wyjścia przełączają się z częstotliwością 100 kHz) c) 2 wejścia analogowe d) Wbudowany w jednostkę centralną interfejs komunikacyjny Profinet e) Możliwość obsługi do 6 niezależnych szybkich liczników, prędkość zliczania minimum 30 kHz f) Zasilanie 24 V 2. Moduł AI - 3 sztuki: a) 8 różnicowych wejść napięciowych lub prądowych b) Wejścia 13 bitowe c) Zasilanie 24 V 3. Moduł kompaktowy Switch - 1 sztuka: a) wejścia 4xRJ45 b) prędkość 10/100 Mbit/s c) Zasilanie 24 V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Motoreduktor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obroty wyjściowe 260,3 obr/min; - moc wyjściowa 6Nm; - współczynnik pracy 12,6; - wał zdawczy o średnicy 19mm; - zasilanie trójfazowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czujnik temperatury oraz grzałka opaskowa ceramiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik temperatury - 1 sztuka: - czujnik typu PT100 o zakresie pomiarowym od 0-350 st. C; - przyłacze gwint zewnętrzny M20x1,5; - materiał osłony 316; - głębokość zanurzeniowa 50 mm. 2. Grzałka opaskowa ceramiczna - 1 sztuka: - średnica wewnętrzna 219,1 mm; - szerokość 100 mm; - moc 2000W; - maksymalna temperatura pracy 500 st. C; - spirala grzejna NiCr 80/20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka PP 10 ML ( 16X100 MM) okrągłodenna, bez obrzeża, ze znacznikiem - opakowanie = 500- 5 sztuk. 2. Probówka PP 50 ML ( 30X115 MM) stożkowodenna, skalowana z niebieską nakrętką - opakowanie = 50- 5 sztuk; 3. Korek polietylenowy karbowany żółty do probówek 16 mm - opakowanie = 500- 5 sztuk; 4. Pojemnik PP 120 ml na mocz z czerwoną nakrętką - opakowanie = 100 - 5 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kompaktowa wirówka do płytek PCR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wirówka na 2 płytki do PCR w formacie 96-dołkowym; b) Odpowiednia do płytek typu skirted (pełne boczne ramki), non-skirted (bez bocznych ramek) lub semi-skirted (niskie boczne ramki); c) Płytki do PCR umieszczane pionowo; d) Funkcja odwirowywania kropli lub kondensatu; e) Dane techniczne: - Maks. liczba obrotów: 2500 min-1 - Maks. RCF: 500 x g - Maks. pojemność: 2 płytki do PCR - Wymiary nie wiesze niż (szer./gł./wys.):152/152/178 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Mieszadła magnetyczne z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mini mieszadło magnetyczne - 1 sztuka: a) Maksymalna objętość mieszanej cieczy: 1000ml b) Obroty na minutę: 100-1000 min-1 2. Mieszadło magnetyczne z płytą grzejną i termometrem kontaktowym - 1 sztuka; a) Maksymalna objętość mieszanej cieczy: 10l b) Obroty na minutę: 100-1500 min-1 c) Funkcja grzania: 50-5000°C d) Płyta grzejna ze szkła ceramicznego e) Ustawianie temperatury na wyświetlaczu LED f) Ostrzeżenie, gdy powierzchnia płyty jest gorąca g) Termometr kontaktowy wraz z czujnikiem pomiarowym ze stali szlachetnej oraz statywem podtrzymującym: zakres pomiaru -50 do 450°C 3. Pręt do wyjmowania mieszadełek magnetycznych - 1 sztuka; a) Z mocnym magnesem b) Średnica: 10 mm c) Długość: 450 mm 4. Pręt do wyjmowania mieszadełek magnetycznych - 1 sztuka; a) Z mocnym magnesem b) Średnica: 10 mm c) Długość: 250 mm 5. Zestaw mieszadełek magnetycznych - zestaw =10 sztuka- 1 zestaw. a) 10 sztuk cylindrycznych mieszadełek magnetycznych powlekanych PTFE w pudełku do przechowywania b) Różna wielkość mieszadełek (1 szt. o długości 15 mm, 2 szt. o długości 20 mm, 2 szt. o długości 25 mm, 1 szt. o długości 30 mm, 2 szt. o długości 40 mm, 2 szt. o długości 50 mm).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zasilacz do elektroforezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zasilacz do elektroforezy z programowalnym napięciem i natężeniem prądu b) Minimalny zakres napięcia wyjściowego: 10 - 300 V c) Minimalny zakres natężenia prądu wyjściowego: 4 - 400 mA d) Maksymalna moc wyjściowa minimum 75 W e) Minimum 4 wyjścia f) Programowanie stałego napięcia lub stałego natężenia prądu wyjściowego g) Zakres programowania czasu min. od 1 do 999 min h) Funkcja pauzy/podjęcia pracy umożliwiająca zmianę parametrów programu w trakcie jego przebiegu i) Pamięć podtrzymywana bateryjnie umożliwiająca automatyczny powrót do ostatniego zadanego programu pracy po awarii zasilania j) Wykrywanie braku obciążenia k) Wykrywanie gwałtownych zmian obciążenia l) Wykrywanie spięcia/przeciążenia powyżej maksymalnego dopuszczalnego obciążenia m) Wyświetlacz parametrów min 3-cyfrowy n) Możliwość pracy w chłodni w temp. 0-40 C i przy wilgotności 0-95%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pompka perystaltyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompka perystaltyczna- 2 sztuki: a) regulację ręczną obrotów (wydajności) pompy poprzez potencjometr b) przełącznik załącz/wyłącz c) przełącznik obroty przód/tył d) regulacja pompy w zakresie 0-60 ml/min e) zasilanie 230V/50Hz. f) moc silnika min. 8 W g) waga do 2 kg h) obudowa chemicznie odporna i) IP30 j) rotor z dwiema rolkami k) przycisk szybkiego zalewania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Filtry strzykawkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Filtry strzykawkowe z nylonową membraną - opakowanie = 100 sztuk- 1 opakowanie: - - średnica porów: 0,45 um; - - średnica filtra 25 mm; - - kolor biały..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.