eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Łódź: Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 121938 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: - załączniki nr: N1, K1, K2, K3 - specyfikacja techniczna dla części I, - załączniki nr: P1, P2, P3, P4, P5 - specyfikacja techniczna dla części II, - załączniki nr: D1 - specyfikacja techniczna dla części III, - załączniki nr: M1, M2, M3, M4 - specyfikacja techniczna dla części IV, - załączniki nr: F1, F2, F3 - specyfikacja techniczna dla części V, - załączniki nr: O1 - specyfikacja techniczna dla części VI, 3. Podane przez Zamawiającego określenia dotyczące jakości, marki sprzętu, jego typu są przykładowe co oznacza, że wymagane parametry techniczne nie mogą być gorsze jakościowo niż te wymienione dla sprzętu wskazanego w specyfikacji technicznej. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkty, którego wszystkie parametry techniczne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowany sprzęt nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią siwz, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. 5. Dla Zamawiającego równoważne oznacza parametry techniczne, które nie mogą być gorsze niż w przykładowo wymienionym sprzęcie. Aby zobrazować sytuację i uprzedzić ewentualne pytania Wykonawców przedstawiamy poniższy przykład: Zamawiający chce zakupić drukarkę, oczekiwane parametry sprzętu to: Drukarka: HP LaserJet 1020 1) Rodzaj druku: czarno-biały 2) Liczba stron/minutę: 18 3) Port(y) komunikacji: USB 2.0 Wykonawca zaproponował w ofercie: Drukarka: Lexmark LX 3450 a) Rodzaj druku: czarno-biały b) Liczba stron/minutę: 19 c) Port(y) komunikacji: USB 1.1 Zaproponowana w ofercie drukarka spełnia wymogi jedynie w pkt. a) i b) jeden, zaś w pkt c) port komunikacji nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (zamiast portu USB w standardzie Wykonawca zaproponował rozwiązanie określone standardem 1.1. Taka sytuacja oznacza, że zaproponowana drukarka nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp zostaje odrzucona. 6. Jeżeli Wykonawca proponuje urządzenia, materiały równoważne w stosunku do określonych w załącznikach nr: Część I- załączniki nr: N1, K1, K2, K3 Część II- załączniki nr: P1, P2, P3, P4, P5 Część III- załączniki nr: D1 Część IV- załączniki nr: M1, M2, M3, M4 Część V- załączniki nr: F1, F2, F3 Część VI- załączniki nr: O1 zobowiązany jest podać w formularzu cenowym - załącznik nr 6 do SIWZ ich markę, typ itp. 7. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty. 8. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu. 9. Dostarczony sprzęt elektroniczny będzie posiadał oznakowanie CE. Dokumenty te należy okazać na żądanie Zamawiającego. Dokumentów tych nie trzeba dołączać do oferty. 10. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. 11. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim. 12. Każde urządzenie należy traktować, jako osobną całość i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. 13. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.30.00.00-6, 38.65.00.00-6, 38.65.21.00-1, 48.19.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się, że zrealizował bądź realizuje w przypadku świadczeń okresowych bądź ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących dostaw: 1 Część I - Sprzęt komputerowy Wykonanie co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego w kwocie nie mniejszej niż brutto 80.000 zł. 2 Część II - peryferia Wykonanie co najmniej 3 dostaw sprzętu elektronicznego w kwocie nie mniejszej niż brutto 15.000 zł. 3 Część III - Drukarka 3D Wykonanie co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego w kwocie nie mniejszej niż brutto 40.000 zł. 4 Część IV - Multimedia Wykonanie co najmniej 3 dostaw sprzętu elektronicznego w kwocie nie mniejszej niż brutto 15.000 zł. 5 Część V - Foto Wykonanie co najmniej 3 dostawy sprzętu elektronicznego w kwocie nie mniejszej niż brutto 5.000 zł. 6 Część VI - Oprogramowanie Wykonanie co najmniej 3 dostaw oprogramowania w kwocie nie mniejszej niż brutto 10.000 zł. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać przedmiot dostawy, wartość, datę wykonania, odbiorców oraz załączyć dokument potwierdzający, że dostawy zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy (wydruk), 3) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 12 i 13 niniejszej SIWZ 4) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 12, 13 niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - ul. Wojska Polskiego 121, pok. 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część zamówienia (urządzenie o specyfikacji P1 części II) realizowana jest ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Kwalifikacje i wiedza to nasza broń kobieca realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: - załączniki nr: N1, K1, K2, K3 - specyfikacja techniczna dla części I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Peryferia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: - załączniki nr: P1, P2, P3, P4, P5 - specyfikacja techniczna dla części II,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: -załączniki nr: D1 - specyfikacja techniczna dla części III,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: multimedia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: - załączniki nr: M1, M2, M3, M4 - specyfikacja techniczna dla części IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Foto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: - załączniki nr: F1, F2, F3 - specyfikacja techniczna dla części V,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: załączniki nr: O1 - specyfikacja techniczna dla części VI,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.