eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 21 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Kraków: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 21 części.
Numer ogłoszenia: 121936 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 21 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych wg załączonego wykazu w ilości 901 szt. (2.061,90 m2) stolarki okiennej, 1138,45 mb parapetów zewnętrznych oraz 749 sztuk nawiewników, polegająca na: - dostawie na miejsce montażu (do lokalu) nowej stolarki okiennej i parapetów, - wykuciu startych okien i demontaż parapetów zewnętrznych, - wstawieniu nowych okien drewnianych lub z PCV z uszczelnieniem pianką poliuretanową i sylikonem, z zawieszeniem skrzydeł wraz z regulacją, wykonaniem i uzupełnieniem tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży i ścian, - oczyszczeniu stolarki po jej montażu, - montażu nowych parapetów zewnętrznych - blacha ocynkowana powlekana, - doprowadzeniu miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed rozpoczęciem prac - niezwłocznie po ich zakończeniu, tj. uporządkowanie i wywiezienie starych okien, parapetów i ewentualnego gruzu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: 1) Część I: stolarka drewniana - lokale użytkowe; ilość okien [szt.] 14; długość parapetu [mb] 10,36; powierzchnia [m2] 27,62; nawiewnik [szt.] 11; 2) Część II: stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 7; długość parapetu [mb] 7,08; powierzchnia [m2] 19,50; nawiewnik [szt.] 6; 3) Część III: stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 24; długość parapetu [mb] 30,77; powierzchnia [m2] 56,08; nawiewnik [szt.] 22; 4) Część IV: stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 32; długość parapetu [mb] 36,90; powierzchnia [m2] 61,23; nawiewnik [szt.] 29; 5) Część V stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 52; długość parapetu [mb] 69,84; powierzchnia [m2] 109,2345; nawiewnik [szt.] 45; 6) Część VI: stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 59; długość parapetu [mb] 63,61; powierzchnia [m2] 109,23; nawiewnik [szt.] 48; 7) Część VII: stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 43; długość parapetu [mb] 63,63; powierzchnia [m2] 105,3; nawiewnik [szt.] 34; 8) Część VIII: stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 46; długość parapetu [mb] 53,03; powierzchnia [m2] 91,87; nawiewnik [szt.] 35; 9) Część IX : stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 35; długość parapetu [mb] 58,93; powierzchnia [m2] 98,64 ; nawiewnik [szt.] 32; 10) Część X : stolarka PCV - lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 43; długość parapetu [mb] 58,21; powierzchnia [m2] 97,03; nawiewnik [szt.] 38; 11) Część XI : stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 57; długość parapetu [mb] 72,17; powierzchnia [m2] 126,34; nawiewnik [szt.] 46; 12) Część XII: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 66; długość parapetu [mb] 80,01; powierzchnia [m2] 137,92; nawiewnik [szt.] 52; 13) Część XIII : stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 77; długość parapetu [mb] 81,73; powierzchnia [m2] 156,09; nawiewnik [szt.] 56; 14) Część XIV : stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 39; długość parapetu [mb] 51,84; powierzchnia [m2] 86,51; nawiewnik [szt.] 30; 15) Część XV: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 37; długość parapetu [mb] 53,19; powierzchnia [m2] 99,08; nawiewnik [szt.] 29; 16) Część XVI: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 43; długość parapetu [mb] 52,05; powierzchnia [m2] 98,48; nawiewnik [szt.] 30; 17) Część XVII: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 43; długość parapetu [mb] 54,65; powierzchnia [m2] 112,73; nawiewnik [szt.] 41; 18) Część XVIII: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 40; długość parapetu [mb] 51,13; powierzchnia [m2] 103,91; nawiewnik [szt.] 36; 19) Część XIX: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 55; długość parapetu [mb] 74,24; powierzchnia [m2] 123,19; nawiewnik [szt.] 46; 20) Część XX: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 49; długość parapetu [mb] 64,20; powierzchnia [m2] 132,66; nawiewnik [szt.] 47; 21) Część XXI: stolarka PCV- lokale mieszkalne; ilość okien [szt.] 40; długość parapetu [mb] 50,88; powierzchnia [m2] 109,26; nawiewnik [szt.] 36;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 23.510,00 zł przed upływem terminu do składania ofert. Wartość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1 - 320,00 zł. Część 2 - 390,00 zł. Część 3 - 1.160,00 zł. Część 4 - 730,00 zł. Część 5 - 1.230,00 zł. Część 6 - 1.290,00 zł. Część 7 - 1.220,00 zł. Część 8 - 1.080,00 zł. Część 9 - 1.140,00 zł. Część 10 - 1.140,00 zł. Część 11 - 1.480,00 zł. Część 12 - 1.620,00 zł. Część 13 - 1.820,00 zł. Część 14 - 1.010,00 zł. Część 15 - 1.140,00 zł. Część 16 - 1.130,00 zł. Część 17 - 1.310,00 zł. Część 18 - 1.200,00 zł. Część 19 - 1.440,00 zł. Część 20 - 1.540,00 zł. Część 21 - 1.260,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty z zakresu wymiany stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dla części zamówienia 1 oraz od 3 do 21: - osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania robót w przedmiocie zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, dla części 2 zamówienia: - osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodne z par. 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich .... (Dz. U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.) albo posiada zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących zgodnie z par. 13 ww. Rozporządzenia, lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożone w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 3. Dla osoby wyszczególnionej w warunku udziału w postępowaniu opisanym w punkcie 4 ppkt 1.2 Wykonawca przedłoży odpowiednio: dla części 1 oraz od 3 do 21: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, dla części 2 zamówienia: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego; w przypadku braku dokumentu poświadczającego posiadanie takich uprawnień Wykonawca, w wykazie, o którym mowa poniżej w ppkt 4 w kolumnie 4 wykaże posiadanie przez wskazaną osobę, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych, 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - sporządzony wg Załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, III p. pok. 56..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków os. Złotej Jesieni 14, Parter Punkt Obsługi Mieszkańców. Cena wersji papierowej 25,00 zł..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.