To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Polkowice: Zorganizowanie zastępczego Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
Numer ogłoszenia: 121931 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96091 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 14 90, faks 076 840 14 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie zastępczego Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zorganizowanie, utrzymanie i obsługa zastępczego Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie miejscowości Polkowice na nieruchomości stanowiącej własność Wykonawcy lub co do której Wykonawca posiada prawo dysponowania nieruchomością na dzień złożenia oferty. W ramach zastępczego Centralnego PSZOK, dla mieszkańców Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, planuje się zbiórkę następujących frakcji odpadów komunalnych: 1. przeterminowanych leków i chemikaliów, 2. zużytych baterii i akumulatorów, 3. zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 4. mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, 5. odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 6. zużytych opon 7. metal 8. odpady zielone 1) Teren przeznaczony pod zastępczy centralny PSZOK na dzień podpisania umowy musi spełniać wymagania: a) lokalizacja w miejscowości Polkowice, b) lokalizacja, która umożliwia dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie zastępczego Centralnego PSZOK z co najmniej 3 miejscami rozładunku, 2) Ponadto od 01.07.2013 roku, teren zastępczego Centralnego PSZOK będzie musiał spełniać następujące wymagania: a) teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony, przystosowany do zbiórki odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) wyposażony w pojemniki i kontenery przeznaczone do zbiórki poszczególnych frakcji odpadów spełniające wymagania obowiązujących przepisów prawa, c) odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących, jak też wywożących odpady, d) zapewnienie ciągłej obsługi punktu, e) posiadać pozwolenie na prowadzenie zbiórki odpadów (jeżeli jest wymagane prawem). 3) Wykonawca jest obowiązany, w związku z realizacją zadania, do: a) posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21), b) zagospodarowywania zebranych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21), c) zapewnienia pracy punktu w wymiarze 8 godzin od poniedziałku do sobory (z wyłączeniem dni ustawowa wolnych od pracy). Szczegółowy harmonogram pracy zastępczego Centralnego PSZOK zostanie sporządzony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy - będzie stanowił integralną część umowy, d) przyjmowania n/w rodzajów odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych mieszkańców z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego: - przeterminowane leki i chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe - zużyte opony - metal - odpady zielone e) umieszczenia w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy (pełna nazwa, adres i nr telefonu/, wykaz rodzajów i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy zastępczego Centralnego PSZOK), f) zapewniania odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od mieszkańców z terenu ZGZM (ok. 69.000 mieszkańców - ok. 23.200 gospodarstw domowych) g) przyjmowania wymienionych rodzajów odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gminy ZGZM (np. umowy najmu, dowodu osobistego, potwierdzenia dokonywania opłat za odbiór odpadów komunalnych itp.). h) prowadzenia rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania, i) utrzymania czystości i porządku na terenie zastępczego Centralnego PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. j) prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i kwartalnych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po kwartale którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 15 maja 2012r. (Dz.U.z 2012, poz. 630). k) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawa ochrony środowiska (Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz.150) oraz rozporządzeniem lub jego projektem wydanym na podstawie art 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 391), l) uzyskania wszystkich wymaganych decyzji, m) zgłoszenia pisemnego Zamawiającemu w terminie do 30.06.2013 r. gotowości do funkcjonowania PSZOK zgodnie z w/w warunkami. 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIEJSKIEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIEJSKIEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189000,00
Oferta z najniższą ceną: 189000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wznowienia/wyznaczenia/ ustalenia granic działek (dr, W, Wp)"
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Drobne aranżacje zieleni
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
- Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a: Roboty budow. na elewacji, elementach zewnętrz. i przekryciu dachu; Remont i przebudowa pomieszczeń higien.-sanitarnych.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików"
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- świadczenie usługi odbioru, transportu i przetwarzania odpadów kodzie 18 02 02 w okresie 12 m-cy, znak sprawy DZ-23/46/24
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- "Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów"
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.