eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa mebli dla Starostwa Powiatowego w Chojnicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Chojnice: Dostawa mebli dla Starostwa Powiatowego w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 12192 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414366 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Starostwa Powiatowego w Chojnicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie mebli oraz ich wniesienie i montaż. CZĘŚĆ I pokój 1 (rys 1-2) 1. Stół 141x70x75 cm - 1 szt. pokój 2 (rys 3, 4, 5, 22, 23, 25, 28, 29, 32, 38, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 170x75x75 cm - 2 kpl. 2. Dostawka do 2 biurek 150x50x75 cm- 1 szt. 3. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 90x50x75 cm- 1 szt. 4. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 5. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 7. Szafka pod sprzęt (2 x drzwi) 80x50x75 cm- 1 szt. 8. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x45x85 cm- 1 szt. 9. Szafka wisząca (2 x drzwi) 80x30x60 cm- 1 szt. pokój 3 (rys 6, 7, 8, 23, 24, 25, 26, 28, 30, 39, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 170x75x75 cm- 1 szt. 2. Dostawka do biurka d=120, h=75 cm- 1 szt. 3. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 125x50x75 cm- 1 szt. 4. Szafa biurowa (2 x drzwi) 80x40x89 cm- 1 szt. 5. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x40x89 cm- 1 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 7. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 8. Regał biurowy (1 x drzwi) 60x40x200 cm- 1 szt. 9. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x162 cm- 1 szt. 10. Wieszak 140x80 cm- 1 szt. pokój 4 (rys 9, 10, 11, 22, 23, 25, 39, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 170x75x75 cm- 1 kpl. 2. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 125x50x75 cm- 1 szt. 3. Stół 150x85x75 cm- 1 szt. 4. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 5. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. pokój 5 (rys 12, 13, 14, 22, 23, 25, 28, 29, 34, 35, 44) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik) 170x75x75 cm- 1 kpl. 2. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 100x45x75 cm- 1 szt. 3. Stół 190x75x75 cm- 1 szt. 4. Regał biurowy wiszący 115x30x72 cm- 1 szt. 5. Szafka biurowa wisząca (1 x drzwi) 60x32x72 cm- 1 szt. 6. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 7. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 2 szt. 8. Regał biurowy (2 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 9. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x40x85 cm- 1 szt. 10. Szafka wisząca (2 x drzwi) 80x30x60 cm- 1 szt. 11. Wieszak 140x60 cm- 1 szt. 12. Deska odbojowa 190x25 cm- 1 szt. pokój 6 (rys 15, 16, 17, 22, 25, 27, 31, 33, 36, 37, 40, 45, 46) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 180x85x75 cm- 1 kpl. 2. Regał z drzwiami - dostawka do biurka 100x45x75 cm- 1 szt. 3. Regał biurowy wiszący 100x30x37 cm- 1 szt. 4. Regał biurowy wiszący 40x30x100 cm- 1 szt. 5. Szafa ubraniowa (1 x drzwi) 60x60x200 cm- 1 szt. 6. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x200 cm- 1 szt. 7. Szafa biurowa (4 x drzwi) 80x40x162 cm- 1 szt. 8. Szafka biurowa (2 x drzwi + 2 x szuflada) 80x40x89 cm- 1 szt. 9. Szafka pod sprzęt (2 x drzwi) 60x45x75 cm- 1 szt. 10. Stolik 100x65x55 cm- 1 szt. 11. Deska odbojowa 200x25 cm- 1 szt. pokój 7 (rys 18, 19, 47) 1. Biurko kątowe wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 160/80x110/80x75 cm- 2 kpl. 2. Dostawka do 2 biurek r=110, h=75 cm- 1 szt. pokój 8 (rys 20, 21, 41, 42, 48) 1. Biurko wraz z kontenerem (3 szuflady + piórnik), podstawką pod PC i wysuwaną klawiaturą 160x80x75 cm- 2 kpl. 2. Szafka biurowa (2 x drzwi) 100x43x74 cm- 1 szt. 3. Szafka gospodarcza (2 x drzwi + 6 x szuflada) 101x43x240 cm- 1 szt. fotele i krzesła 1. Krzesło K-3 -10 szt. 2. Krzesło K-1 -2 szt. 3. Fotel F-1 - 1 szt. 4. Krzesło K-2 - 3 szt. CZĘŚĆ II 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 7 szt. metalowych, dwustronnych (2x320) regałów jezdnych do archiwum zakładowego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56 2.Pomieszczenie archiwum przeznaczone do montażu regałów jezdnych: -poziom - piwnica -powierzchnia - 5,75 x 5,19 m -posadzka cementowa + płytki typu gres -załącznik rzut pomieszczeń archiwum i magazynowych w piwnicy budynku Starostwa Powiatowego - w załączniku 12 Opis przedmiotu zamówienia dla części II ) 3.Wymagane wymiary regałów : -długość regału - 4000 mm (4 x 1000 mm) + osłona czołowa -wysokość regału - max 2700 mm -ilość półek w pionie - 7 użytkowych + kryjąca -rozstaw półek - 340 mm w świetle -głębokość półki - 320 mm -długość półki - 1000 mm 4.Wymagania konstrukcyjne i techniczne dotyczące regałów zawiera załącznik nr 12 do Siwz Szczegółowy zakres zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w: ZAŁĄCZNIKU 5 DO SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIKU 12 DO SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA Zdjęcia konkretnego produktu, które występują w załącznikach do Siwz, należy traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. Zastosowane rozwiązania (urządzenia, produkty, materiały itp.) równoważne wraz z danymi (opisem, certyfikatem, danymi technicznymi) pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty wg załącznika nr 8 do Siwz Formularz rzeczowo - cenowy dla części I zamówienia, wg załącznika nr 9 do Siwz Formularz rzeczowo - cenowy dla części II zamówienia w zależności, na jaką część składana jest oferta. 2.Wyposażenie musi być fabrycznie nowe. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mebli, ich rozniesienia i montażu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu: -w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. 31 Stycznia 56 w Chojnicach dotyczy zarówno Części I i Części II: 4.Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na meble będące przedmiotem umowy na okres 24 miesięcy. 6.Zamówienie, wszystkie części, należy zrealizować w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Usługowe KARSTOL Meble i wyposażenie wnętrz Stanisław Karbowski, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31837,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24173,19

  • Oferta z najniższą ceną: 17618,42 / Oferta z najwyższą ceną: 50964,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZESC II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firmą Bud Max Sp. z o.o., , reprezentowaną przez: Prezesa Zarządu- Leszka Leszmana, ul. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28455,30

  • Oferta z najniższą ceną: 28455,30 / Oferta z najwyższą ceną: 28455,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.