eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Częściowa wymiana instalacji elektrycznej oraz malowanie korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Elbląg: Częściowa wymiana instalacji elektrycznej oraz malowanie korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 12190 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409712 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Mikołaja Kopernika, ul. Zbyszka Godlewskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 6417801, faks 0-55 6417801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana instalacji elektrycznej oraz malowanie korytarzy w budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana instalacji elektrycznej I i II piętra oraz malowanie dwóch klatek schodowych i korytarzy I i II piętra w budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 przy ul. Zbyszka Godlewskiego 1 w Elblągu. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne elektryczne przedmiot dodatkowy: Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez EL-BOZ Wiesław Rozentalski; 82-300 Elbląg, ul.Trybunalska 14-15A/4, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Częściowa wymiana instalacji elektrycznej I Piętro zgodnie z PT i opisem robót ADRES INWESTYCJI : Budynek Szkoły Podstawowej Nr 21 INWESTOR : Szkoła Podstawowa Nr 21 im Mikołaja Kopernika ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg ul.Godlewskiego 1 BRANŻA : ELEKTRYCZNA - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Częściowa wymiana instalacji elektrycznej II Piętro zgodnie z PT i opisem robót ADRES INWESTYCJI : Budynek Szkoły Podstawowej Nr 21 INWESTOR : Szkoła Podstawowa Nr 21 im Mikołaja Kopernika ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg ul.Godlewskiego 1 BRANŻA : ELEKTRYCZNA - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Malowanie dwóch kl.schod.i korytarzy I i II Piętro ADRES INWESTYCJI : Budynek Szkoły Podstawowej Nr 21 INWESTOR : Szkoła Podstawowa Nr 21 im Mikołaja Kopernika ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg ul.Godlewskiego 1 BRANŻA : BUDOWLANA- MALOWANIE Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 2) PROJEKTY WYKONAWCZE: - PROJEKT BRANŻOWY REMONT I MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ BUDYNEK SZKOŁY RODZAJ OPRACOWANIA: PROJ. BUDOWLANO-WYKONAWCZY INSTALACJE ELEKTRYCZNE 0,23/0,4KV BRANŻA: ELEKTRYCZNA ADRES OBIEKTU: SZKOŁA PODSTAWOWA im. M.KOPERNIKA 82-300 ELBLĄG ul. Z.GODLEWSKIEGO 1 INWESTOR: SZKOŁA PODSTAWOWA im. M.KOPERNIKA 82-300 ELBLĄG ul. Z.GODLEWSKIEGO 1 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt 2) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Instalacje elektryczne Szkoła Podstawowa Nr 21 im.Mikołaja Kopernika; 82-300 Elbląg ul.Z.Godlewskiego 1 ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WEWNĘTRZNYCH - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Szkoła Podstawowa Nr 21 im.Mikołaja Kopernika; 82-300 Elbląg ul.Z.Godlewskiego 1 ROBOTY MALARSKIE Zamawiający informuje, że specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający informuje, że roboty wykonywane w budynku szkoły będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona działalność. Prowadzone roboty nie mogą kolidować z bieżącą działalnością szkoły. 6. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia danego etapu robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego przypadającego za zrealizowany etap robót, b) ubezpieczenie osób trzecich. 10. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1. Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). 2. Ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. 3. Zmiana finansowania robót w poszczególnych latach związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz. 4. Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 5. Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 6. Konieczność wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 7. Zmiana przepisów, które skutkują zmianą decyzji przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych wydanego dla realizowanego zamówienia. 8. Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. 9. Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. 10. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. 11. Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 12. Zmiana Podwykonawców robót. 13. Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 14. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 11. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty elektryczne - wymiana WLZ - wymiana tablic piętrowych kondygnacji I i II - wymiana instalacji w korytarzu I i II kondygnacji wraz z montażem opraw - wykonanie zasileń obwodów oświetleniowych i gniazdowych do izb lekcyjnych - wymiana instalacji w pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego 2. Roboty malarskie - Malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża, w części korytarzy I i II piętra oraz dwóch klatek schodowych. - Malowanie farbą olejną lamperii i rur. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają projekty wykonawcze stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, a ilości robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55095.84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMAR-ELECTRIC Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowo-Handlowe Marek Szmigiel, ul.Bytomska 11, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 55095.84
  • Oferta z najniższą ceną: 55095.84 oferta z najwyższą ceną: 78120.39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.