eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostosowanie obiektu Filharmonii Pomorskiej im. I.J. Paderewskiego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Bydgoszcz: Dostosowanie obiektu Filharmonii Pomorskiej im. I.J. Paderewskiego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego
Numer ogłoszenia: 121898 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., ul. Fordońska 353, 85-766 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3433710, fax 052 3444101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor zastępczy POI Sp.z o.o. Zamawiający : Filharmonia Pomorska w Bydgoszczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie obiektu Filharmonii Pomorskiej im. I.J. Paderewskiego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie obiektu Filharmonii Pomorskiej im. I.J. Paderewskiego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art.3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 111 z późn. zm./-dalej UPB, polegające na Dostosowaniu obiektu Filharmonii Pomorskiej im. I.J. Paderewskiego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: a) dokumentacjach projektowych opracowanych przez : - Biuro Projektowe Arbud ul. Powstańców Wlkp. 17, 85-090 Bydgoszcz tel./fax. 0 52 341 00 83 - GUARDTRONIK s.c. Jan Misun i Ewaryst Piechota ul. Zbożowy Rynek 3, 85-116 Bydgoszcz tel./fax. 0 52 585 13 13 b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiarach robót, które mają charakter orientacyjny, d) projekcie umowy, Dokumenty wymienione w pkt. a -d stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Przedstawiciela Zamawiającego www.poi.com.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Zakres robót budowlanych, w szczególności: 1. wydzielenie w budynku stref pożarowych 2. wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, 3. wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania i sterowania wentylacją 4. wykonanie systemu monitoringu i sygnalizacji włamania, 5. zabezpieczenie ppoż. dla instalacji wentylacji i klimatyzacji 6. uzyskanie pozytywnych opinii organów wymienionych w art. 56 UPB. 7. wykonanie dokumentacji powykonawczej. 8. przygotowanie niezbędnych instrukcji i przeszkolenie pracowników Inwestora 9. sprawowanie serwisu w okresie gwarancji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 35 000,00 zł, (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) PLN, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 UPZP wraz z jego udokumentowaniem, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym minimum: 1) kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz z uprawnieniami do wykonywania robót na budynkach objętych ochroną konserwatorską. 2) kierownikiem robót elektroinstalacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz z uprawnieniami do wykonywania robót na budynkach objętych ochroną konserwatorską. 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, jako generalny wykonawca, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 realizacji w czynnym obiekcie kultury typu: opera, filharmonia, teatr, kino itp. i wymagającym nadzoru konserwatora zabytków 5. osiągnęli w pracach budowlano-instalacyjnych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania obrotu równego nie miej jak 2. 000 000,-zł (słownie: dwa miliony 00/100) rocznie 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 100% ceny oferty brutto, z uwzględnieniem potrąceń wynikających z innych zobowiązań, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 1. 000 000,-zł (słownie: jeden milion 00/100) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) złoży dokumenty nie spełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa (np. dokument nieaktualny, bez podpisu wykonawcy, bez potwierdzenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 4) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień na tym etapie postępowania leży wyłącznie po stronie Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych w art. 22 ust. 1 UPZP może złożyć tylko pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Każdy z wspólnie ubiegających się wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 UPZP. 5. Niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od wykonawcy. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, określonych w pkt. 8 SIWZ, to zobowiązany jest w ofercie wskazać: 1) części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 2) nazwy (firmy) i adresy proponowanych podwykonawców. 2. W przypadku zlecenia części robót Podwykonawcom, muszą oni wykazać się doświadczeniem, w ciągu ostatnich 5 lat, na minimum 2 realizacjach o wielkości i stopniu trudności zbliżonym do przedmiotu zamówienia w zakresie realizowanych przez siebie robót. 3. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.C) jak za własne zachowanie, przy czym wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli. 4. Jeśli wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji zamówienia oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się ze zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące dokumenty: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 UPZP -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a/ budowlanej, b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostało/y wykonane należycie. 5. na potwierdzenie warunku Nr 6 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.2. -1), 2) i 4) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [pkt. 11.1.2.1)] - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [pkt. 11.1.2.2)] - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie [pkt. 11.1.2.4)] - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.2.3) SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1.2. -1), 2), 3) i 4) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów są odpowiednio takie same jak określone w pkt. 11.2 i 11.3 SIWZ. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty określone w pkt 11.1.2.3) SIWZ dotyczą osób fizycznych, prowadzących działalność gospodarczą lub członków władz osób prawnych za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - nie dotyczy zaś prokurentów, którzy członkami władz nie są.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poi.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja jest dostepna w siedzibie Inwestora Zastępczego po złozeniu wniosku i uiszczeniu opłaty 50 zł POI Sp. z o.o. ul. Fordońska 353, 85-766 Bydgoszcz. tel/fax 0 52 343 37 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: POI Sp. z o.o. ul. Fordońska 353, 85-766 Bydgoszcz. tel/fax 0 52 343 37 10 pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POI Sp. z o.o. ul. Fordońska 353, 85-766 Bydgoszcz. tel/fax 0 52 343 37 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.