Siedlce: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI
I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ORAZ WARSZTATÓW W PROJEKCIE
DROGI DO PRZYSZŁOŚCI: STUDIUJ - PRACUJ - postępowanie powtórzone
Numer ogłoszenia: 121836 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ORAZ WARSZTATÓW W PROJEKCIE DROGI DO PRZYSZŁOŚCI: STUDIUJ - PRACUJ - postępowanie powtórzone.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń grupowych oraz warsztatów dla studentów Instytutu Neofilologii i Badań Interdyscyplinarnych UPH w Siedlcach, uczestników projektu Drogi do przyszłości: studiuj - pracuj..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 80.58.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny jego spełniania określony został dla każdego zadania odrębnie w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny jego spełniania określony został dla każdego zadania odrębnie w załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie/warsztat - 70
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące okoliczności zmiany umowy ws.zamówienia publicznego, zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1) w przypadkach uzasadnionych, w szczególności gdy wynika to z potrzeb uczestników projektu, organizacji pracy Zamawiającego bądź dostępności sal, w których odbywać się będą zajęcia, dopuszcza się zmiany określonych w harmonogramie terminów przeprowadzenia poszczególnych szkoleń lub warsztatów; 2) w przypadkach uzasadnionych, w szczególności gdy wynika to z sugestii zgłaszanych przez uczestników projektu lub przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę zagadnień, objętych zakresem szkoleń lub warsztatów; 3) w uzasadnionych przypadkach, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (w szczególności działanie siły wyższej), powodujących, iż osoba wskazana w ofercie nie może prowadzić szkoleń/warsztatów, dopuszcza się zmianę tej osoby na inną, pod warunkiem, że osoba zastępująca będzie posiadała wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe nie gorsze, niż osoba wskazana w ofercie (także te określone w celu oceny ofert).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w Projekcie Drogi do przyszłości: studiuj - pracuj.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Zarządzanie kulturą w społeczności lokalnej oraz prawo kultury;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Zarządzanie kulturą w społeczności lokalnej oraz prawo kultury;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.06.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie warsztatów dziennikarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie warsztatów dziennikarskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoboy prowadzącej warsztaty - 70
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Praktyczny język angielski w reklamie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Praktyczny język angielski w reklamie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Język rosyjski w sferze biznesu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Język rosyjski w sferze biznesu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Język najnowszych aktów prawnych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w Rosji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Język najnowszych aktów prawnych w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w Rosji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Mój głos. Komunikacja - ekspresja - więzi interpersonalne. Teoria i praktyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Mój głos. Komunikacja - ekspresja - więzi interpersonalne. Teoria i praktyka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie - 70
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 godz. grupowego kursu komputerowego podstawowego dla 10uczestników projektu pn."Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.