eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Zakup Systemu Elektronicznej Informacji Prawnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Stalowa Wola: Zakup Systemu Elektronicznej Informacji Prawnej
Numer ogłoszenia: 121771 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup Systemu Elektronicznej Informacji Prawnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zawartość Systemu Elektronicznej Informacji Prawnej 1. Udzielenie przez Wykonawcę Zamawiającemu licencji na korzystanie z elektronicznego systemu informacji prawnej, zwanego dalej /Systemem/ dla 160 użytkowników ze wskazanych przez zamawiającego jednego adresu IP oraz pięciu stanowisk mobilnych z dostępem na hasło i login. 2. Dostawca samodzielnie dokonuje aktualizacji systemu przez cały czas trwania umowy. 3. Dostawca gwarantuje aktualność systemu przez cały czas trwania umowy. 4. Dostęp do systemu ma być zapewniony przez 24 miesiące. 5. Dostawca zapewnia dostęp do systemu 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - z wyłączeniem przerw technicznych poza godzinami pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola. 6. Dostęp do systemu ma być zapewniony przez przeglądarki internetowe: Internet Eksplorer, Mozilla Firefox, Opera, Chrome. 7. Dostawca przeprowadzi jedniodniowe szkolenie dla pracowników Urzędu Miasta w siedzibie Zamawiającego. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu uruchomienia Systemu dokument licencyjny wystawiony przez producenta Systemu. 9. Baza systemu informacji prawnej winna zawierać akty prawne ze wszystkich dzienników urzędowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych aktów prawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 17, poz. 95), tj. Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej, Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej /Monitor Polski/, Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej /Monitor Polski B/, dzienniki urzędowe ministrów kierujących działami administracji rządowej, dzienniki urzędowe urzędów centralnych oraz wojewódzkie dzienniki urzędowe. Dziennik Ustaw 1. Komplet informacji formalnych o aktach od 1918 roku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie). 2. Wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące. 3. Komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych od 1 stycznia 1918 roku. Możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych. 4. Powiązania między aktami, w tym odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych z poziomu tekstu aktu i konkretnych jednostek redakcyjnych. 5. Odwołania do orzeczeń z poziomu tekstu aktu i konkretnych jednostek redakcyjnych. 6. Odwołania do cytatów/tez/komentarzy/pism urzędowych z piśmiennictwa prawniczego z poziomu tekstu aktu prawnego i konkretnych jednostek redakcyjnych. 7. Dostęp do tekstów projektów ustaw wraz z uzasadnieniami wniesionych od V Kadencji Sejmu wraz z oceną co do aktualności i systemem relacji z aktami i konkretnymi jednostkami redakcyjnymi oraz systemem relacji z aktami obowiązującymi (zmienia/uchyla). 8. Możliwość przeglądania tekstów projektów zmieniających akt obowiązujący z aktu obowiązującego i konkretnej jednostki redakcyjnej (projekty w relacji z aktem obowiązującym). Monitor Polski 1. Komplet informacji formalnych o aktach od 1918 roku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w Życie, data utraty mocy). 2. Wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące. 3. Komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych od 1 stycznia 1945 roku. 4. Możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych. Dzienniki Urzędowe 1. Ujednolicone teksty aktów prawnych opublikowanych w Dziennikach Urzędowych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej (aktualnych i stanowiących kontynuację dzienników wydawanych przez urząd występujący pod inną nazwą), w tym Dzienniki Urzędowe: 1. Centralnego Biura Antykorupcyjnego co najmniej od 2007 r. 2. Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego co najmniej od 2009 r. 3. Komendy Głównej Policji co najmniej od 2001 r. 4. Komendy Głównej Straży Granicznej co najmniej od 2001 r. 5. Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej co najmniej od 2001 r. 6. Głównego Urzędu Miar co najmniej od 2001 r. 7. Głównego Urzędu Statystycznego co najmniej od 2001 r. 8. Komisji Papierów Wartościowych i Giełd co najmniej od 1998 r. 9. Komitetu Integracji Europejskiej co najmniej od 2000 r. 10. Ministra Edukacji Narodowej co najmniej od 1999 r. 11. Ministra Finansów co najmniej od 1988 r. 12. Ministra Infrastruktury co najmniej od 2001 r. 13. Ministra Kultury co najmniej od 2001 r. 14. Ministra Nauki i Informatyzacji co najmniej od 2001 r. 15. Ministra Obrony Narodowej co najmniej od 2001 r. 16. Ministra Pracy i Polityki Socjalnej co najmniej od 1988 r. 17. Ministra Pracy i Polityki Społecznej co najmniej od 2005 r. 18. Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi co najmniej od 1999 r. 19. Ministra Skarbu Państwa co najmniej od 2002 r. 20. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji co najmniej od 1993 r. 21. Ministra Spraw Zagranicznych co najmniej od 2001 r. 22. Ministra Sprawiedliwości co najmniej od 1988 r. 23. Ministra Środowiska i Głównego Inspektora Ochrony Środowiska co najmniej od 2002 r. 24. Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej co najmniej od 2001 r. 25. Ministra Zdrowia co najmniej od 1989 r. 26. Ministra Narodowego Banku Polskiego co najmniej od 1982 r. 27. Urzędu Lotnictwa Cywilnego co najmniej od 2003 r. 28. Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast co najmniej od 2001 r. 29. Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów co najmniej od 2001 r. 30. Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej co najmniej od 2001 r. 31. Wyższego Urzędu Górniczego co najmniej od 2002 r. 32. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych co najmniej od 1988 r. 33. Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych co najmniej od 2003 r. 34. Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty co najmniej od 2005 r. Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej seria L - wydanie polskie 1. Komplet informacji formalnych o aktach opublikowanych w tym dzienniku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie). 2. Komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych w tym dzienniku. 3. Możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych. 4. Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia - zmieniany przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez, implementuje -implementowany przez) Dziennik Urzędowy Unii Europejskie seria C - wydanie polskie 1. Komplet informacji formalnych o aktach opublikowanych w tym dzienniku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie). 2. Komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych w tym dzienniku. 3. Możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych. 4. Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia - zmieniany przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez). Dzienniki Urzędowe Unii Europejskiej - polskie wydanie specjalne 1. Komplet informacji formalnych o aktach opublikowanych w tym dzienniku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie). 2. Wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące. 3. Komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych w tym dzienniku. 4. Możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych. 5. Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia - zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez). 6. Odwołania do orzeczeń z poziomu tekstu aktu. Ponadto, baza systemu musi zawierać: 1. Komplet tekstów pierwotnych aktów prawnych (zeskanowanych) identycznych co do formy, jak tekst opublikowany w wersji papierowej w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim. 2. Komplet tekstów aktów prawnych opublikowanych w wojewódzkich dziennikach urzędowych co najmniej od wprowadzenia obowiązku wydawania dzienników urzędowych w wersji elektronicznej. 3. Komplet opublikowanych aktów prawnych w Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej seria L - wydanie polskie, Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej seria C - wydanie polskie, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - polskie wydanie specjalne. 4. Wzory pism i umów, w tym zbiór obowiązujących formularzy urzędowych opublikowanych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich. 5. Orzeczenia sądowe (nie mniej niż 800 000), w tym Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, Trybunału Konstytucyjnego oraz sądów apelacyjnych. 6. Niepublikowane orzeczenia SN, NSA i WSA. 7. Orzecznictwo administracji w tym m.in. Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Samorządowych Kolegiów Odwoławczych, wojewodów. 8. Orzeczenia Zespołu Arbitrów/Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości i Sądu Pierwszej Instancji. 9. Inne pisma urzędowe naczelnych i centralnych organów administracji rządowej oraz agencji rządowych i innych instytucji państwowych (obecne i archiwalne) nie mniej niż 15 tys. 10. Projekty ustaw wraz z uzasadnieniami. 11. Komentarze (w tym skomentowana część jednostek redakcyjnych: Kp, Kpa, KRO, Kc, Kpc, Kpk) monografie dotyczące prawa polskiego nie mniej niż 900. 12. Wybór komentarzy (nie mniej niż 2 do ustaw kodeksowych) aktualizowanych kwartalnie po zmianach w prawie. 13. Komentarze i monografie dotyczące prawa europejskiego. 14. Bibliografia prawnicza nie mniej niż 200 tys. 15. Baza adresowa sądów, urzędów centralnych oraz prokuratur. 16. Cytaty z piśmiennictwa prawniczego nie mniej niż 50 tys. min. z 30 periodyków prawniczych. 17. Zamówienia Publiczne: a) kompleksowe opracowania dotyczące zamówień publicznych wraz z wyjaśnieniami i odpowiedziami na pytania z tej dziedziny, przykładami praktycznego zastosowania i omówieniem kolejnych etapów postępowania oraz wyszukiwarką Wspólnotowego Słownika Zamówień (CPV), wzorami SIWZ z komentarzami, pismami urzędowymi oraz studiami przypadków. b) Możliwość zadawania pytań ekspertom z dziedziny zamówień publicznych z gwarancją odpowiedzi pisemnej w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych. c) Co najmniej 500 komentarzy praktycznych omawiających zagadnienia dotyczące tematyki publikacji oraz gotowe odpowiedzi na pytania z problematyki zamówień publicznych. 18. Postępowanie administracyjne - opis etapów: a) Graficzna prezentacja poszczególnych etapów postępowania za pomocą tzw. procedur (grafy i praktyczne wskazówki do poszczególnych kroków postępowania) - nie mniej niż 400 procedur. b) Objęcie swoim zakresem kpa, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. c) System powiązanych ze sobą procedur, pozwalający odtworzyć przebieg postępowania. d) System powiązań z poziomu każdej procedury do właściwych podstaw prawnych, dokumentów wykładni i praktyki (np. orzeczenia, komentarze, wzory pism). e) Możliwość nawigowania pomiędzy merytorycznie powiązanymi ze sobą procedurami. Wymagania dotyczące funkcjonalności systemu informacji prawnej A. Sposoby wyszukiwania 1. Wyszukiwania wg identyfikatora aktu prawnego/ sygnatury orzeczenia/ numeru druku projektu ustawy. 2. Wyszukiwania wg rocznika. 3. Wyszukiwania wg gminy, powiatu. 4. Wyszukiwania wg dowolnie wybranej liczby dzienników resortowych. 5. Wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania/obowiązywania. 6. Wyszukiwanie poprzez klasyfikację przedmiotową (dotyczy bazy aktów prawnych i orzeczeń) w podziale na akty prawne obowiązujące, archiwalne, oczekujące i orzecznictwo w podziale na aktualne i nieaktualne. 7. Wyszukiwanie wg słów w treści dokumentów - z uwzględnieniem przenoszenia do fragmentu tekstu oraz opcją /znajdź następny/. 8. Zawężanie listy wynikowej aktów prawnych, orzeczeń do rodzaju i autora. 9. Możliwość wyszukiwania listy orzeczeń sądów, administracji, europejskich cytowanych w innych orzeczeniach. B. Wymagania dodatkowe 1. Możliwość porównania treści całego aktu prawnego po zmianie do jego wersji przed zmianą. 2. Możliwość dokonywania przez użytkownika zmiany daty oceny, co do obowiązywania aktów z Dz. U. i M.P., czego efektem ma być przywołanie całego systemu prawa - aktów obowiązujących, nieobowiązujących oraz oczekujących (wersji tekstów oraz relacji między aktami) na wybraną przez użytkownika datę. 3. Wyodrębnienie w zakresie Dz. U. i M.P. osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi. 4. Wyodrębnienie w zakresie Dz. wojewódzkich osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi. 5. Oznaczenie identyfikacji aktów obowiązujących, nieobowiązujących i oczekujących publikowanych w Dz. U. i M. P. 6. Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów. 7. Baza adresowa sądów, urzędów centralnych i prokuratur z możliwością wyszukiwania wg właściwości miejscowej. 8. Możliwość wybrania poszczególnych jednostek redakcyjnych przeglądanego aktu i przeniesienie jej do osobnego okna, w którym wyświetlane będą pełne brzmienia tej jednostki po kolejnych zmianach - wersje historyczne poszczególnych jednostek redakcyjnych. 9. Dostęp do publikacji książkowych - monografii dotyczących wybranego zagadnienia z poziomu tekstu aktu prawnego. 10. Możliwość tworzenia notatek wraz z załącznikami do tekstów aktów prawnych, orzeczeń, pism urzędowych zawartych w programie. 11. Możliwość tworzenia podręcznych listy dokumentów do wydruku. 12. Możliwość drukowania wybranego (zaznaczonego) tekstu bezpośrednio z programu. 13. Możliwość korzystania (otwarcia) kilku tekstów w jednym czasie bez konieczności ponownego otwierania programu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwa zamówienia (zbliżone do przedmiotu zamówienia), na kwotę co najmniej 15 000 zł brutto każde; co winni potwierdzić dowodami czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 20 000 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych; 3. Parafowany wzór umowy; 4. Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom; 5. Informacja zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r - Prawo zamówień publicznych. 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Stalowej Woli Pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli Pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.