eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › ZSP- remont dachu nad salą gimnastyczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Dąbrowa Górnicza: ZSP- remont dachu nad salą gimnastyczną
Numer ogłoszenia: 121765 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152752 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZSP- remont dachu nad salą gimnastyczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. 2.Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w branżach : - roboty budowlane w tym; a) wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo - cementowych ( eternit) na blachę powlekaną, b) wywóz i utylizacja płyt azbestowo-cementowych, c) przemurowanie i naprawa gzymsów, d) przebudowa kominów wentylacyjnych, e) wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi - roboty elektryczne - montaż instalacji odgromowej. 3. Roboty należy zrealizować na podstawie: - dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia wraz z projektem umowy, - zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. 4.Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm), 2) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm) 5. Z uwagi na materiały zawierające azbest znajdujący się w usuwanym pokryciu dachu ww. budynku Wykonawca przy wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia zobowiązany jest stosować przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 roku w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 z późn. zm.). 6. Odpady azbestowe mają zostać przetransportowane, przyjęte i unieszkodliwione zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz.21 z późn. zm.) i ustawą z dnia 19.08.2011 o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011.227.1367). Wykonawca przekaże odpady zawierające azbest do unieszkodliwienia podmiotom gospodarczym posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów azbestowych poprzez składowanie. Deponowanie odpadów zawierających azbest musi odbywać się na podstawie zawartej umowy z zarządcą lub właścicielem składowiska posiadającego zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów azbestowych. Odbiór i przekazanie odpadów do unieszkodliwienia musi odbywać się na podstawie -Karty przekazania odpadów. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed przekazaniem placu budowy oświadczenie potwierdzające gotowość przyjęcia odpadów azbestowych do unieszkodliwienia poprzez składowanie. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kartę przekazania odpadu do unieszkodliwienia (składowania), nie później niż przed złożeniem faktury końcowej. 7. Transport odpadów do miejsca unieszkodliwiania mają wykonywać podmioty posiadające zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z póź. Zm.). Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej przed rozpoczęciem robót związanych z rozbiórką azbestu kopię zezwolenia na usuwanie odpadów komunalnych albo kopie umowy na wywóz odpadów z uprawnionym podmiotem. 8.Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi nas brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 ustawą W związku z tym, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacja techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 9.Gwarancja i rękojmia: 1. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2.Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 10.W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 11.Dot. sekcji IV.6 niniejszego ogłoszenia:Cena netto wybranej oferty: 196 895,40 zł; Cena netto oferty z najniższą ceną: 196 895,40 zł, Cena netto oferty z najwyższą ceną: 276.151,09 zł. 11. Dot. sekcji IV.3 niniejszego ogłoszenia :W postępowaniu wykluczono 1 Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.14.00 - Pokrywanie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa NOWIX, ul. Sienkiewicza 7, 32-566 Alwernia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249016,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 242181,34

  • Oferta z najniższą ceną: 242181,34 / Oferta z najwyższą ceną: 339665,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.