eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Dobiegniew - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Dobiegniew: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Dobiegniew - II etap
Numer ogłoszenia: 121716 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew , ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611001, faks 095 7611041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Dobiegniew - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z trzech zadań: Część nr 1 - I zadanie - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Obr. Pokoju w Dobiegniewie polegająca na wykonaniu następujących robót budowlanych: - wymiana stolarki okiennej (okna indywidualne drewniane, sosnowe) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi drewniane z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien (776,45 m2), - remont i czyszczenie lica ścian zewnętrznych (1094,79 m2), - ocieplenie i pokrycie dachówką ceramiczną istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (582,10 m2), - malowanie krat okiennych i barierek, - wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki. Część nr 2 - II zadanie - termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ul. Leśnej w Dobiegniewie polegająca na wykonaniu następujących robót budowlanych: - wymiana stolarki okiennej (okna aluminiowe) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi aluminiowe z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien (232,50 m2), - remont i ocieplenie ścian zewnętrznych (1005,27 m2) oraz ościeży (115,14 m2), - ocieplenie styropianem i pokrycie papą istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (634,98 m2), - ocieplenie wełną mineralną i pokrycie dachu blachami trapezowymi (360,72 m2), - wykonanie opaski betonowej wokół budynku. Część nr 3 - III zadanie - wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Obr. Pokoju (623,20 mb rurociągów, 52 grzejniki), Szkoły Podstawowej przy ul. Gdańskiej (1.068 mb rurociągów, 85 grzejników) oraz Przedszkola Miejskiego przy ul. Mickiewicza (480 mb rurociągów, 71 grzejników, wymiana kotła c.o.) w Dobiegniewie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w punkcie 3.3. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1.Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1. 2.Kosztorys ofertowy, opracowany według przedmiaru robót. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 4.Aktualny wypis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia i Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz pracowników przeznaczonych i odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, z załączeniem kserokopii uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - dla zadań z zakresu termomodernizacji; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej - dla zadania z zakresu wymiany instalacji c.o.). 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1 robota o wartości zbliżonej do wartości oferty złożonej przez Wykonawcę). 9.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy dla przedmiotowego zadania, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca ma prawo załączyć - na końcu oferty - wszystkie inne załączniki związane z przedmiotem zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobiegniew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna na stronie internetowej bezpłatnie. W wersji papierowej (koszt 30 zł + VAT) odbiór osobiście w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 18) lub przesyłką za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew; Sekretariat Urzędu (pokój nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina ubiega się o dofinansowanie zadania w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Obr. Pokoju w Dobiegniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: - wymiana stolarki okiennej (okna indywidualne drewniane, sosnowe) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi drewniane z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien (776,45 m2), - remont i czyszczenie lica ścian zewnętrznych (1094,79 m2), - ocieplenie i pokrycie dachówką ceramiczną istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (582,10 m2), - malowanie krat okiennych i barierek, - wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ul. Leśnej w Dobiegniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: - wymiana stolarki okiennej (okna aluminiowe) i drzwiowej zewnętrznej (drzwi aluminiowe z pochwytem, zamkiem kulkowym oraz samozamykaczem wzmocnionym), - malowanie ścian wewnętrznych po wymianie okien (232,50 m2), - remont i ocieplenie ścian zewnętrznych (1005,27 m2) oraz ościeży (115,14 m2), - ocieplenie styropianem i pokrycie papą istniejących dachów z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej (634,98 m2), - ocieplenie wełną mineralną i pokrycie dachu blachami trapezowymi (360,72 m2), - wykonanie opaski betonowej wokół budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Obr. Pokoju (623,20 mb rurociągów, 52 grzejniki), Szkoły Podstawowej przy ul. Gdańskiej (1.068 mb rurociągów, 85 grzejników) oraz Przedszkola Miejskiego przy ul. Mickiewicza (480 mb rurociągów, 71 grzejników, wymiana kotła c.o.) w Dobiegniewie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.